Termijnrekening Belfius
TIP
Re: Termijnrekening Belfius
Bedankt voor de info allemaal.
Heb bijgevolg mijn afspraak van vanavond ook afgezegd en de termijnrekening online geopend.
Via de website zie ik de termijnrekening al staan, weliswaar zonder bedrag. In de app zie ik de termijnrekening (nog) niet.
Heb bijgevolg mijn afspraak van vanavond ook afgezegd en de termijnrekening online geopend.
Via de website zie ik de termijnrekening al staan, weliswaar zonder bedrag. In de app zie ik de termijnrekening (nog) niet.
-
- Newbie
- Contacteer:
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ze hebben daar bij Belfius een boete van 1 miljoen eur aan hun rekker.
"Belfius wees niet op risico’s van kasbon: 1 miljoen euro boete"
Ach, van de staat naar de staat. Alleen maar weer kosten verhoging.tuinder666 schreef: ↑5 september 2024, 18:33 Ze hebben daar bij Belfius een boete van 1 miljoen eur aan hun rekker.
Is het ondertussen ook al mogelijk om te openen via de app, of enkel online?
En gaat dat morgen ook nog zo zijn, of zijn er plannen om die optie binnenkort toe te voegen?
Ze veranderen daar precies elke dag van verkoopstrategie...
Hoe moeilijk kan dat eigenlijk zijn om zo'n dingen vooraf klaar voor uitrol te hebben?
Bij ING open je een [tijdelijk gratis] zichtrekening en de dag nadien een termijnrekening met dezelfde voorwaarden/rente als bij Belfius , allemaal via hun app. Dat kon van het ogenblik dat de promotie startte, dus waarom kan dat bij Belfius niet?
En gaat dat morgen ook nog zo zijn, of zijn er plannen om die optie binnenkort toe te voegen?
Hoe moeilijk kan dat eigenlijk zijn om zo'n dingen vooraf klaar voor uitrol te hebben?
Bij ING open je een [tijdelijk gratis] zichtrekening en de dag nadien een termijnrekening met dezelfde voorwaarden/rente als bij Belfius , allemaal via hun app. Dat kon van het ogenblik dat de promotie startte, dus waarom kan dat bij Belfius niet?
Remember: Belfius is een staatsbank. En de overheid kijkt nu eenmaal niet vooruit in België.inquirer schreef: ↑5 september 2024, 19:41 Is het ondertussen ook al mogelijk om te openen via de app, of enkel online?
En al ik het goed begrijp, zoals in het "NIEUWS" op SG, slaat de overheid, de overheidsbank op de vingers? Ja toch?Finny10 schreef: ↑5 september 2024, 19:48Remember: Belfius is een staatsbank. En de overheid kijkt nu eenmaal niet vooruit in België.inquirer schreef: ↑5 september 2024, 19:41 Is het ondertussen ook al mogelijk om te openen via de app, of enkel online?
Precies van de ene hand in de andere en wat tijd verliezen i.p.v. te regeren en nog wat extra kosten maken.
Ik probeerde zonet bij Belfius een nieuwe termijnrekening te openen en ik krijg het volgende:
Door een administratief probleem kunnen wij uw rekening niet openen. Gelieve u te wenden tot een Belfius-kantoor. (CONTRACTANDLINKEDREFERENTIALCREA/3300/875600)
Wat is het nu eigenlijk???
Door een administratief probleem kunnen wij uw rekening niet openen. Gelieve u te wenden tot een Belfius-kantoor. (CONTRACTANDLINKEDREFERENTIALCREA/3300/875600)
Dat het duidelijk 'met pijn in het hart is', zoals hun CEO zelf de promotie aankondigde...
Ten minste, ik hoop dat het bewust is, want anders zijn me dat toch een stelletje klungels, als je vergelijkt hoe vlot dat bij hun Nederlandse collega's van ING momenteel verloopt [zie draadje]
Ten minste, ik hoop dat het bewust is, want anders zijn me dat toch een stelletje klungels, als je vergelijkt hoe vlot dat bij hun Nederlandse collega's van ING momenteel verloopt [zie draadje]
Ik probeer een termijnrekening te openen op naam van mijn minderjarige dochter en ikzelf. In het bankkantoor zeggen ze dat een termijnrekening niet op naam van een minderjarige staan - zelfs al sta ik erbij als medehouder -. Heeft iemand van jullie daar al van gehoord? Gevolg is dan immers dat mijn dochter niet kan intekenen op hun nieuwe actie. Mocht ik immers eentje op mijn naam zetten is het geld afkomstig van haar spaarrekening "geen vers geld"...
Ik geloof hier eigenlijk niks van. Een spaarrekening openen is geen probleem maar een termijnrekening zou opeens wel problematisch zijn...
Ik geloof hier eigenlijk niks van. Een spaarrekening openen is geen probleem maar een termijnrekening zou opeens wel problematisch zijn...
Denk dat het eerder iets te maken heeft met het opnieuw inlezen van een identiteitskaart of zo... heb dat ook al eens voor gehad, waardoor ik een bepaalde verrichting niet kon uitvoeren.evita schreef: ↑6 september 2024, 11:00 Ik probeerde zonet bij Belfius een nieuwe termijnrekening te openen en ik krijg het volgende:
Ik heb gisterenavond laat zonder probleem kunnen intekenen.
Heb net online mijn termijnrekeining geopend bij Belfius. En idd, je moet zeker '1 jaar' als termijn kiezen om de 3.80% te krijgen.
Toch niet te schatten dat ze ook '12 maanden' als optie bieden, maar dan krijg je die 3.8% niet
Laatst gewijzigd door davleema op 6 september 2024, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Misschien overbelast.... Het waren drukke dagen. Bij mij probleemloos gisteren kunnen openen. Maar zoals hier al werd vermeld, 1 jaar kiezen ipv 12 maanden en met vers geld.evita schreef: ↑6 september 2024, 11:00 Ik probeerde zonet bij Belfius een nieuwe termijnrekening te openen en ik krijg het volgende:
Vandaag was de rekening zichtbaar, want dat gebeurt ook niet onmiddellijk.
Je viens de contacter Belfius où, j'ai de l'argent sur un compte d'épargne et dont je voudrais investir une partie sur un compte à terme (avec les conditions actuelles 09/2024). On m'a répondu que cela n'était pas possible car cela doit être de l'argent frais (nouvel apport). Est ce normal ou ai je reçu une mauvaise information ?