Kbc bolero crowdfunding
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Kbc bolero crowdfunding
Mail ontvangen met hoe een schuldvordering in te dienen bij regsol.
De te downladen overeen komst staat in dashboard wel onderaan groene balk volledig naar rechts en overeenkomst kan gedownload worden.
Estate Guru believer.
Oordelen zonder te weten over hoe en wat en hoeveel.
Een ander naapen ...
Uw vroegere nick mogen we niet weten zeker.
Hopelijk kan je dit lezen.
Estate Guru believer.
Hij heeft zijn vorige/andere nick zelfs net gequoot, Platin. Jeugdzonde
Jij lijkt een beetje "pissed off"; had ie een treffer? "Bulls eye" zo te zeggen? Beleg jij ook in deze instrumenten, of wordt er in jou belegd?
Welnee, ik wou hem eens wat opvrolijken, hij doet altijd zo kortaf en eigenwijs, ook weer in bovenstaande post..
Eer dat ik crowdfunding bij Bolero zou doen, was ik al ontoerekeningsvatbaar verklaard.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Enige tijd geleden ingetekend op "AZTEQ", dat vervallen is eind augustus.
Vandaag een mail gekregen van Deminor dat men onderhandelingen gestart is met AZTEQ wegens een tekortkoming.
Geen garantie dat de inleg + rente terugkeert... Ik ben benieuwd hoe dit zal aflopen maar heb er geen goed oog in.
Een vriend mij heeft het afgelopen jaar 2 mislukte crowdfundings gehad..
Vandaag een mail gekregen van Deminor dat men onderhandelingen gestart is met AZTEQ wegens een tekortkoming.
Geen garantie dat de inleg + rente terugkeert... Ik ben benieuwd hoe dit zal aflopen maar heb er geen goed oog in.
AU flan Breton.
Kan er ook nog bij.
Hoe Kbc dit in verleden allemaal beoordeeld heeft, kassa voor Kbc en de klanten........
Ferro construct , Gypi, Au flan Breton.......
De communicatie buiten beschouwing, iets op de fles en de klanten moeten het melden.
Plastronnekes ten top.
Kan er ook nog bij.
Hoe Kbc dit in verleden allemaal beoordeeld heeft, kassa voor Kbc en de klanten........
Ferro construct , Gypi, Au flan Breton.......
De communicatie buiten beschouwing, iets op de fles en de klanten moeten het melden.
Plastronnekes ten top.
Estate Guru believer.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ik neem aan dat de kans bijna onbestaande is dat ik mijn geld nog terugzie?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
https://crowdfunding.bolero.be/nl/tusse ... n-emittentmysticwizard schreef: ↑6 september 2024, 21:36 Ik neem aan dat de kans bijna onbestaande is dat ik mijn geld nog terugzie?
In een grote boog omheen lopen van al die crowdfundings, dat is mijn raad daarover.
Tot hier toe (altijd hout vasthouden) loopt het nog redelijk OK bij Look & Fin bij mij.
Er zijn al eens achterstallige betalingen geweest, maar L&F heeft een duidelijke flow (aanmaning, ingebrekestelling, ...) bij wanbetalingen, waarvan je steeds mee op de hoogte bent. Telkens is het in orde gekomen.
Ecconova ben ik minder overtuigd hoe ze omgaan met laattijdige betalingen- of wanbetaling. (nu daar ook een dossier dat omwille activa zal moeten verkopen omwille van geen liquide middelen op tijd)
Je wordt maar met mondjesmaat op de hoogte gehouden of moet zelf beginnen mailen.
Het zal vermoedelijk niet bestaan, maar een overview / vergelijk van de verschillende platformen met het gemiddelde aantal defaults zou ook interessant zijn.
Het zijn natuurlijk cijfers waar ze zelf niet openbaar mee naar buiten zullen komen.
Ik ben erg benieuwd hoe het aflooptmysticwizard schreef: ↑6 september 2024, 15:38 Enige tijd geleden ingetekend op "AZTEQ", dat vervallen is eind augustus.
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Er is hier melding van Au flan Breton; loopt dit niet goed ?