Keytrade toevoegen aan Payconiq.
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
- miljonairtje
- Full Member
- Contacteer:
Re: Keytrade toevoegen aan Payconiq.
Dit is inderdaad een gemis bij Keytrade.
Ook al ondervonden. Eigenlijk moet je al een 2de bank hebben dan om mee te zijn met de technologie van vandaag, spijtig.
Voor de rest top.
Ook al ondervonden. Eigenlijk moet je al een 2de bank hebben dan om mee te zijn met de technologie van vandaag, spijtig.
Voor de rest top.
Nog altijd geen instant overschrijvingen.
Dat is imho nog een gemis.
Dat is imho nog een gemis.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Je mag verwachten dat 1 bank de beste is in alles wat je nodig hebt, maar of zo'n verwachting ooit ook ingelost zal worden ...miljonairtje schreef: ↑6 september 2024, 23:06 Eigenlijk moet je al een 2de bank hebben dan om mee te zijn met de technologie van vandaag, spijtig.
Gebruik gewoon de meest geschikte bank voor wat je wil doen.
Voor een zichtrekening met debetkaart (en eventueel gebruik payconic) zou ik zowiezo al minstens 2 banken nemen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Akkoord. Ik ben anders zeker tevreden van de zichtrekening van Keytrade maar dat gedoe met Payqonic is toch wel een ferm negatief punt. Zijn er eigenlijk nog banken waar je niet meer tussen particulieren kunt betalen met een QR-code?myTselection schreef: ↑6 september 2024, 15:25Dit zou ondertussen toch wel al op de spaargids.be website mogen vermeld worden in de vergelijking van zichtrekeningen. Dit vormt wellicht voor veel mensen een groot nadeel terwijl nu Keytrade al lange tijd als interessantste optie aan de top van de lijst wordt weergegeven en dit dus zeker niet het geval is.
Schermafbeelding 2024-09-06 152242.png
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- miljonairtje
- Full Member
- Contacteer:
Ik dacht dat Europabank even achterhaald was op dit vlak.CarpeNoctem schreef: ↑7 september 2024, 14:01
Akkoord. Ik ben anders zeker tevreden van de zichtrekening van Keytrade maar dat gedoe met Payqonic is toch wel een ferm negatief punt. Zijn er eigenlijk nog banken waar je niet meer tussen particulieren kunt betalen met een QR-code?
Volgens mij hebben die ook geen echte app, of dat moet in tussen veranderd zijn.
Ze hebben een app. Natuurlijk geen haantje de voorste.
Ik log in met itsme maar het werkt niet altijd.
De laatste tijd werkt het beter.
Europabank heeft trouwens wel instant overschrijvingen gratis via de app. Je moet dat dan wel aankruisen.
Ik log in met itsme maar het werkt niet altijd.
De laatste tijd werkt het beter.
Europabank heeft trouwens wel instant overschrijvingen gratis via de app. Je moet dat dan wel aankruisen.
De app van Europabank is eigenlijk letterlijk gewoon de website. Daar hebben ze duidelijk niet veel tijd en geld in willen steken.
Zijn er nog mensen die de laatste tijd problemen ondervinden met Keytrade in Payconiq?
Ik bedoel hiermee niet het P2P verhaal, want dat werkt al geruime tijd niet meer, maar handelaars betalen met Keytrade via Payconiq.
Bij mij lijkt nu helemaal niets meer te lukken. Een treinticket in de NMBS app, een ticket in de De Lijn app, een betaling van een ticket voor een voorstelling met QR-code,... alles wordt steeds ''geweigerd door uw bankinstelling''. Met een andere bank lukt het dan weer wel.
Nog mensen die dit ervaren?
Ik bedoel hiermee niet het P2P verhaal, want dat werkt al geruime tijd niet meer, maar handelaars betalen met Keytrade via Payconiq.
Bij mij lijkt nu helemaal niets meer te lukken. Een treinticket in de NMBS app, een ticket in de De Lijn app, een betaling van een ticket voor een voorstelling met QR-code,... alles wordt steeds ''geweigerd door uw bankinstelling''. Met een andere bank lukt het dan weer wel.
Nog mensen die dit ervaren?
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Met al die payconiq problemen die ze hebben/hadden ben ik gestopt met Keytrade daarvoor te gebruiken. Ik vond het uiterst vervelend iets te willen betalen , en dat het niet werkte. Het steeds moeten uitzoeken waarom en/of contact op te nemen met Keytrade leidt niet tot een oplossing. Dus ik gebruik die functie niet meer.
Je kan eens proberen om allesvan Keytrade uit de app te verwijderen en terug toe te voegen.
Ik gebruik gewoon een andere bank hiervoor - zodat ik met die problematiek niets meer te maken heb.
Je kan eens proberen om allesvan Keytrade uit de app te verwijderen en terug toe te voegen.
Ik gebruik gewoon een andere bank hiervoor - zodat ik met die problematiek niets meer te maken heb.
Ik kan je geen ongelijk geven. Wat voor een verschrikkelijke bank is dat geworden.tuinder666 schreef: ↑30 september 2024, 09:07 Met al die payconiq problemen die ze hebben/hadden ben ik gestopt met Keytrade daarvoor te gebruiken. Ik vond het uiterst vervelend iets te willen betalen , en dat het niet werkte. Het steeds moeten uitzoeken waarom en/of contact op te nemen met Keytrade leidt niet tot een oplossing. Dus ik gebruik die functie niet meer.
Niets werkt, de klantdienst bereiken is een ramp en eens je de incompetente medewerkers te pakken hebt krijg je, zoals je schreef, geen antwoorden op je vragen of incorrecte informatie.
Na het bellen volgt het mailen en word je van het kastje naar de muur gestuurd.
Van de algemene customer care naar de technische dienst en terug. Dan weer naar Payconiq en dan toch weer niet...
Ik heb ook wel een backup bank om te gebruiken met Payconiq maar dat kan niet de bedoeling zijn. Iedere bank wil ''de hoofdbank zijn''. Dus hun rommel moet gewoon werken.