Kosten betaalrekening Argenta
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Kosten betaalrekening Argenta
Ze nemen nu wel nieuwe klanten aan zonder eerst te gaan zeiken over hoeveel producten die nieuwe klanten moeten afnemen vooraleer er een klantenrelatie gestart wordt.
Dat is erg gebeterd..
Ze hebben nog kantoren en automaten. Dat is ook goed.
Ik betaal geen kosten op mijn argenta zichtrekening.
Dat is erg gebeterd..
Ze hebben nog kantoren en automaten. Dat is ook goed.
Ik betaal geen kosten op mijn argenta zichtrekening.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik denk dat ze bij Argenta het slimmer hebben gespeeld doordat ze eerst enkel gratis rekeningen hadden en dan met een betaalrekening af zijn gekomen die ze aan iedereen hebben proberen te verkopen terwijl ze bij KBC al lang een betaalrekening hadden en enkel de "gierigaards" waaronder ikzelf voor de gratis rekening hebben gekozen.
Ik denk wel dat ze stukje per stukje hun gratis rekening minder aantrekkelijk gaan maken al zit er nu al niet echt veel meer in wat ze nog kunnen afnemen ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Ja hallo, 60cent per transactie + nog is 2% wisselkoers per transactie in vreemde valuta.haelewyn schreef: ↑2 april 2024, 21:26 De tarieven stijgen bij argenta.
https://www.spaargids.be/sparen/argenta ... urder.html
Ik zal men geld wel ter plaatse omwisselen gelijk in de goeie ouwe tijd.
Als je regelmatig reist buiten de eurozone, neem dan een revolut, n26 of dergelijke kaart.
-
- Newbie
- Contacteer:
Je hebt wel het jaarlijkse zegelrecht op de gratis zichtrekening
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
En ? Dat is hier nu al 100x aan bod gekomen, is ook niets nieuws.ivoverhoeven schreef: ↑11 september 2024, 20:37 Je hebt wel het jaarlijkse zegelrecht op de gratis zichtrekening
Of bedoel je dat de "gratis" rekening hierdoor eigenlijk niet gratis zou mogen worden genoemd ? Want in dat geval heb je het mis, een tax, belasting of dergelijke is niet hetzelfde als een kost die de bank aanrekent.
Make Spaargids " Great Again ! "