Veranderingen op het forum
Re: Veranderingen op het forum
Een zinnige bijdrage
Wel jammer van degenen die geband zijn, tenzij ik iets gemist heb zijn ze volgens mij niet zwaar over de schreef gegaan.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik merk een aantal wijzigingen aan de site. Lay-out is wat gewijzigd, een nieuwe favicon.
Maar ik slaag er niet meer in om naar de laatste berichten op het forum te gaan via hoveren over 'Forum' in de balk (Lenen Sparen ...) hierboven?
Bij de Topbalk (Financiën, Verzekeringen ...) werkt dat hoveren wel nog?
Maar ik slaag er niet meer in om naar de laatste berichten op het forum te gaan via hoveren over 'Forum' in de balk (Lenen Sparen ...) hierboven?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Als je drukt op het belletje bovenaan (notificaties) en daar op een bericht klikt, opent dat erg traag.
Eigenlijk gaat elke actie momenteel traag.
Eigenlijk gaat elke actie momenteel traag.
Mij lukte het ook niet met hoveren met de muis, maar via de balk bovenaan het forum zelf, kan je klikken op "snelle links" en daar kiezen voor "recente berichten" etc. Hopelijk is dat wat je zocht?CarpeNoctem schreef: ↑9 september 2024, 13:59 Ik merk een aantal wijzigingen aan de site. Lay-out is wat gewijzigd, een nieuwe favicon.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Inderdaad, da's een workaround.
Bedankt.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Ook opvallend is ene Edouard die de hele dag mee aan het kijken is. Vanmiddag waren er zelfs 2 beheerders én een mod aanwezig. Ongezien!
Is er ook een mogelijkheid om dat fletse roze kleurtje aan te passen ?
Enkel naar een algemeen aanvaard en goedgekeurd regenboogpatroon, aan te vragen schriftelijk en met kopie identiteitskaart + bewijs van meerderjarigheid of akkoord van beide ouders, richting de mod.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Nog bete is op "nieuwe berichten" klikken, dan heb je min of meer de lay-out zoals vroeger.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.