KBC Life Home Plan of elders pensioensparen
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
KBC Life Home Plan of elders pensioensparen
In 2013 ben ik gestart met een KBC Life Home plan en heb hier enkele jaren het maximaal bedrag in gestort; maar ondertussen al 8 jaar gestopt met storten. Op 31/12/2023 was waarde van contract 3300 euro.
Ik zou graag terug beginnen met pensioensparen.
Ik overweeg om gewoon in dit plan terug te beginnen storten, of is dit echt een slecht idee en kijk ik beter naar andere banken/opties.
Ondertussen een huis gekocht (met hypothecair krediet bij andere bank) dus daar hoeft het alleszins al niet meer voor te dienen.
Ik overweeg om gewoon in dit plan terug te beginnen storten, of is dit echt een slecht idee en kijk ik beter naar andere banken/opties.
Ondertussen een huis gekocht (met hypothecair krediet bij andere bank) dus daar hoeft het alleszins al niet meer voor te dienen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: KBC Life Home Plan of elders pensioensparen
KBC Life Home plan is een verzekering van het model Tak-21. U verwijst naar pensioensparen, hetgeen naar mijn bescheiden begrip iets anders is.Wisteria schreef: ↑10 september 2024, 13:16 In 2013 ben ik gestart met een KBC Life Home plan en heb hier enkele jaren het maximaal bedrag in gestort; maar ondertussen al 8 jaar gestopt met storten. Op 31/12/2023 was waarde van contract 3300 euro.
Kereltje!
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: KBC Life Home Plan of elders pensioensparen
Is inderdaad een pensioenspaarverzekering en geen pensioensparen.Rhijnvis schreef: ↑11 september 2024, 12:42KBC Life Home plan is een verzekering van het model Tak-21. U verwijst naar pensioensparen, hetgeen naar mijn bescheiden begrip iets anders is.Wisteria schreef: ↑10 september 2024, 13:16 In 2013 ben ik gestart met een KBC Life Home plan en heb hier enkele jaren het maximaal bedrag in gestort; maar ondertussen al 8 jaar gestopt met storten. Op 31/12/2023 was waarde van contract 3300 euro.
Indien U terug zou willen beginnen zou ik voor het Arpe pensioensparen bij Argenta kiezen, is het goedkoopste en geeft een veel beter rendement dan dat van KBC.
Make Spaargids " Great Again ! "