Santander Consumer bank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Santander Consumer bank
Ik heb de mijne gisteren om 18:50 ontvangen.
Getrouwheidspremie ontvangen, foutieve afhouding RV >990 EUR intresten.
Het ten onrechte afgehouden bedrag stemt overeen met 10% van het bedrag boven 990 EUR, hetgeen normaal is, maar van de 3 laatste intrestbetalingen ipv van de 2 laatste intrestbetalingen ...
Als u dus een positieve alsook een kleinere negatieve intrestbetaling hebt, maak de som van de 3 laatste intrestbetalingen, trek er 990 EUR af en neem daar 10% van, en je hebt hun foutieve berekening.
Het ten onrechte afgehouden bedrag stemt overeen met 10% van het bedrag boven 990 EUR, hetgeen normaal is, maar van de 3 laatste intrestbetalingen ipv van de 2 laatste intrestbetalingen ...
Als u dus een positieve alsook een kleinere negatieve intrestbetaling hebt, maak de som van de 3 laatste intrestbetalingen, trek er 990 EUR af en neem daar 10% van, en je hebt hun foutieve berekening.
-
- Newbie
- Contacteer:
Nog niks ontvangen (Vision +). Ook geen bericht ofzo. Nog mensen in deze situatie? Ik heb wel geduld, maar als ik de enige zou zijn ga ik toch eens naar de klantendienst.
Ik heb 2 Vison plus rekeningen bij Santander.
1 op naam van mijn partner en mezelf.
1 op mijn naam.
Slechts op 1 rekening is er 1 juli een getrouwheidspremie gestort.
De rekening waar het meeste geld op staat niet.
Er is wel regelmatig geld afgehaald, maar er is zeer zeker nog een bedrag onafgebroken blijven staan gedurende meer dan 12 maanden.
vb. gedurende meer dan 12 maanden staat er €40.000 op je rekening, in deze 12 maanden haal je €20.000 van je rekening.
Wordt er dan geen getrouwheidspremie gegeven voor de €20.000 die wel gedurende 12 maanden onafgebroken op je rekening is blijven staan?
Ik zou toch denken van wel.
Het verbaasde me dat er op het resterende bedrag waar je niet bent aangekomen gedurende 12 maanden echter geen getrouwheidspremie wordt uitgekeerd.
Een verkeerde hersenkronkel van mij?
1 op naam van mijn partner en mezelf.
1 op mijn naam.
Slechts op 1 rekening is er 1 juli een getrouwheidspremie gestort.
De rekening waar het meeste geld op staat niet.
Er is wel regelmatig geld afgehaald, maar er is zeer zeker nog een bedrag onafgebroken blijven staan gedurende meer dan 12 maanden.
vb. gedurende meer dan 12 maanden staat er €40.000 op je rekening, in deze 12 maanden haal je €20.000 van je rekening.
Wordt er dan geen getrouwheidspremie gegeven voor de €20.000 die wel gedurende 12 maanden onafgebroken op je rekening is blijven staan?
Ik zou toch denken van wel.
Het verbaasde me dat er op het resterende bedrag waar je niet bent aangekomen gedurende 12 maanden echter geen getrouwheidspremie wordt uitgekeerd.
Een verkeerde hersenkronkel van mij?
-
- Full Member
- Contacteer:
Dan ga je idd getrouwheidspremie krijgen op die 20.000 euro die blijven staan is. Maar dus wel telkens na het kwartaal waarin dat geld zijn 'verjaardag' viert.
Stel dat het er een dikke 15 maand op staat, dan heb je de getrouwheidspremie op 1 april reeds ontvangen...
Stel dat het er een dikke 15 maand op staat, dan heb je de getrouwheidspremie op 1 april reeds ontvangen...
Merci voor de verduidelijking.Pieter1985 schreef: ↑3 juli 2024, 15:19 Dan ga je idd getrouwheidspremie krijgen op die 20.000 euro die blijven staan is. Maar dus wel telkens na het kwartaal waarin dat geld zijn 'verjaardag' viert.
Daar zal het dan wel zitten.
Afgelopen zondag storting van Santander naar mijn tegenrekening bij Crelan gedaan. Dit werd afgeboekt bij Santander met valutadatum 09/09 (maandag). Deze storting is nog steeds niet aangekomen bij Crelan. Ik verwacht dat het vanavond wel zal aangekomen zijn, maar 3 volle bankdagen wachten om een overschrijving te ontvangen, is toch erg traag.
Bij een overschrijving de week ervoor, stond het trouwens wel de volgende dag 's avonds op mijn zelfde tegenrekening.
Bij een overschrijving de week ervoor, stond het trouwens wel de volgende dag 's avonds op mijn zelfde tegenrekening.
Vreemd. Gisteren rond 11h grote som overgeschreven naar tegenrekening bij KBC. 's Avonds rond 17h al toegekomen. En die ervaring heb ik steeds al gehad en ben al sinds de beginjaren klant. Zelfde dag (werkdag) op tegenrekening. Omgekeerd ook trouwens.Yvekes schreef: ↑11 september 2024, 13:34 Afgelopen zondag storting van Santander naar mijn tegenrekening bij Crelan gedaan. Dit werd afgeboekt bij Santander met valutadatum 09/09 (maandag). Deze storting is nog steeds niet aangekomen bij Crelan. Ik verwacht dat het vanavond wel zal aangekomen zijn, maar 3 volle bankdagen wachten om een overschrijving te ontvangen, is toch erg traag.
Ik vraag me ook af of ik de oorzaak moet zoeken bij Santander of bij Crelan. Bij Santander is het wel afgeboekt met valutadatum maandag 9/9. Vorige overschrijvingen tussen deze 2 rekeningen gingen ook veel sneller. Ondertussen 17u35 en nog steeds niet aangekomen. Maar als ik navraag zou doen, zal de oorzaak waarschijnlijk bij de andere bank gelegd worden.coenen schreef: ↑11 september 2024, 15:55Vreemd. Gisteren rond 11h grote som overgeschreven naar tegenrekening bij KBC. 's Avonds rond 17h al toegekomen. En die ervaring heb ik steeds al gehad en ben al sinds de beginjaren klant. Zelfde dag (werkdag) op tegenrekening. Omgekeerd ook trouwens.Yvekes schreef: ↑11 september 2024, 13:34 Afgelopen zondag storting van Santander naar mijn tegenrekening bij Crelan gedaan. Dit werd afgeboekt bij Santander met valutadatum 09/09 (maandag). Deze storting is nog steeds niet aangekomen bij Crelan. Ik verwacht dat het vanavond wel zal aangekomen zijn, maar 3 volle bankdagen wachten om een overschrijving te ontvangen, is toch erg traag.
- Vincent2018
- Full Member
update : Op 1 oktober 2024 worden de basistarieven voor Vision Plus en Vision Max verlaagd. De huidige getrouwheidspremies blijven ongewijzigd.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
"ik ben lief voor mijn medebeleggers, ik koop als iedereen ze weg doet en verkoop als ze die allemaal willen hebben"
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Was wel te verwachten..
Ik vrees het ook, maar ik snap toch echt niet -in deze tijd waar het letterlijk 5 min werk is om een online spaarrekening te openen- dat de grootbanken zo’n lage rentes kunnen blijven bieden en toch zoveel klanten kunnen behouden…
De meeste mensen zijn.
1. Lui
2. Dom
3. Bang.
Ze zijn te lui om banken met elkaar te vergelijken en te dom om het op te zoeken.
Ze denken dat buitenlandse en online banken niet te vertrouwen zijn en vertrouwen liever de kantoordirecteur van het bankfiliaal in hun stad of gemeente. En gelukkig maar dat ze niet allemaal naar Santander en Me Direct lopen want dan zouden die ook grootbanken worden en lagere rentes bieden.
1. Lui
2. Dom
3. Bang.
Ze zijn te lui om banken met elkaar te vergelijken en te dom om het op te zoeken.
Ze denken dat buitenlandse en online banken niet te vertrouwen zijn en vertrouwen liever de kantoordirecteur van het bankfiliaal in hun stad of gemeente. En gelukkig maar dat ze niet allemaal naar Santander en Me Direct lopen want dan zouden die ook grootbanken worden en lagere rentes bieden.