Termijnrekening Crelan: aanbod sinds 04/09/24
TIP
Termijnrekening Crelan: aanbod sinds 04/09/24
Een termijnrekening op zes maanden brengt bruto 4 procent op, voor een termijnrekening op negen maanden is dat 3,85 procent en voor een termijnrekening op twaalf maanden 3,50 procent. Na afhouding van de roerende voorheffing (30%) spreken we netto over respectievelijk 2,80 procent, 2,695 procent en 2,45 procent.
Er zijn geen voorwaarden aan verbonden. Telefonisch te openen of op kantoor.
Er zijn geen voorwaarden aan verbonden. Telefonisch te openen of op kantoor.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Termijnrekening Crelan: aanbod sinds 04/09/24
Da's dan voor mij no go.
Ik heb het gehad met banken die mij absoluut naar hun kantoor willen lokken. On line of nada.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dus alle kantoren afschaffen, als het volgens jou gaat? Enkel nog alles on-line?CarpeNoctem schreef: ↑5 september 2024, 22:55Da's dan voor mij no go.
Ik heb het gehad met banken die mij absoluut naar hun kantoor willen lokken. On line of nada.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Toch een beetje overdreven vind ik, voor een sterk persoon maakt dat niet uit, die kunnen ze toch niets anders aansmeren.CarpeNoctem schreef: ↑5 september 2024, 22:55Da's dan voor mij no go.
En ik denk dat jij wel tot die categorie behoort dus wat maakt zo'n bezoekje uit
Maar online is natuurlijk stukken makkelijker, daar ga ik volledig in mee maar ik zou er niet iets voor laten liggen waar ik interesse in heb, my 2 cents.
Make Spaargids " Great Again ! "
Ter info:
Rentepercentages van de termijnrekeningen op 6, 9 of 12 maanden gelden ook voor centen die nu reeds bij Crelan staan.
Gisteren ter plaatse bij een lokaal crelan bankagent nagevraagd.
Dus op eerste zicht geen addertjes onder de pelouse
Rentepercentages van de termijnrekeningen op 6, 9 of 12 maanden gelden ook voor centen die nu reeds bij Crelan staan.
Gisteren ter plaatse bij een lokaal crelan bankagent nagevraagd.
Dus op eerste zicht geen addertjes onder de pelouse
Klopt. Zoals ik zei: geen voorwaarden aan verbonden.
Vers geld, oud geld. Reeds klant, geen klant. Doe maar!
Lijkt me de fairste ook. Bij ING moet je al aan een aantal voorwaarden voldoen om een termijn rekening te kunnen openen.
Jaartje laten staan en dan weer naar een andere bank uitkijken of obligatie of aandeel.
Vers geld, oud geld. Reeds klant, geen klant. Doe maar!
Lijkt me de fairste ook. Bij ING moet je al aan een aantal voorwaarden voldoen om een termijn rekening te kunnen openen.
Jaartje laten staan en dan weer naar een andere bank uitkijken of obligatie of aandeel.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Morgen wel laatste dag bij Crelan. Rennen dus, afspraak of niet
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik bedoel VANDAAG donderdag laatste dag.
Vanaf vrijdag gaat er 0,40% af...
Vanaf vrijdag gaat er 0,40% af...
Dit aanbod is ondertussen sinds donderdagnacht niet meer geldig. Weinig communicatie vanuit de banken maar wel persoonlijk bericht gehad van mijn agent.