Beobank save plus rekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Beobank save plus rekening
Is beobank een veilige bank om spaargeld te deponeren of hangen er nog resten van het vroegere Citibank aan.
Is deze save plus rekening een alternatief voor de uitbetaalde staatbon + 50 000 euro ( getrouwheidspremie 2 pr en 0.30 intrest totaal 2,30 procent.)
Is deze save plus rekening een alternatief voor de uitbetaalde staatbon + 50 000 euro ( getrouwheidspremie 2 pr en 0.30 intrest totaal 2,30 procent.)
Re: Beobank save plus rekening
Welke bank is 100% veilig?jupiler01 schreef: ↑2 september 2024, 16:47 Is beobank een veilige bank om spaargeld te deponeren of hangen er nog resten van het vroegere Citibank aan.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Welke bank is 100% veilig?jupiler01 schreef: ↑2 september 2024, 16:47 Is beobank een veilige bank om spaargeld te deponeren of hangen er nog resten van het vroegere Citibank aan.
Is het omdat die spaarrekening van Beobank de hoogste rentevoet qua getrouwheid heeft, dat je daarop wil sparen?jupiler01 schreef: ↑2 september 2024, 16:47 Is beobank een veilige bank om spaargeld te deponeren of hangen er nog resten van het vroegere Citibank aan.
Want Santander, NIBC en Medirect hebben "gewone getrouwheidspaarrekeningen" waarvan de totale rente (basis + getrouwheid) hoger is dan op die rekening bij Beobank.
Voor mij persoonlijk vindt ik het belangrijk dat er ook een kantoor is waar ik kan binnen stappen zoals in mijn gemeente.
De getrouwheidspremie geeft ook meer zekerheid dan een hoge gewone rente.
Ik vermoed dat die save plus rekening ook een getrouwheidspremie rekening is of vergis ik mij?
De getrouwheidspremie geeft ook meer zekerheid dan een hoge gewone rente.
Ik vermoed dat die save plus rekening ook een getrouwheidspremie rekening is of vergis ik mij?
Je vergist je niet.
Maar de Save Plus van Beobank geeft maar 1.2 % in totaal aan intrest en dat is eigenlijk teleurstellend. Je kan makkelijk rekeningen vinden die tot 3 % opjaarbasis geven.
Als je een getrouwheidsrekening zoekt wil je je geld toch al een jaar laten staan. Dan kan je maar beter voor een echt goed aanbod gaan is mijn idee.
Uiteraard : het zijn jouw centen. It's up to you.
Hangt ook wat van het bedrag af eigenlijk want als je, laat ons zeggen, 100.000 euro ineens wil storten wordt de keuze al wat minder omdat veel van de echt hoogrentende rekeningen van het type zijn waar je maar 500 per maand mag storten.
Maar de Save Plus van Beobank geeft maar 1.2 % in totaal aan intrest en dat is eigenlijk teleurstellend. Je kan makkelijk rekeningen vinden die tot 3 % opjaarbasis geven.
Als je een getrouwheidsrekening zoekt wil je je geld toch al een jaar laten staan. Dan kan je maar beter voor een echt goed aanbod gaan is mijn idee.
Hangt ook wat van het bedrag af eigenlijk want als je, laat ons zeggen, 100.000 euro ineens wil storten wordt de keuze al wat minder omdat veel van de echt hoogrentende rekeningen van het type zijn waar je maar 500 per maand mag storten.
Bedoeling is de staatsbon 60 K op die save plus rekening te zetten volgens de gegevens zou dit 2,30 op brengen (0.30+ 2 getrouwheidspremie)
Idd de hogere rentes rekening kan je max 500 per maand sparen dus dat is ook niet aan de orde dan.
Idd de hogere rentes rekening kan je max 500 per maand sparen dus dat is ook niet aan de orde dan.
De Santander Vision+ (en niet de MAX) geeft een 2.85% netto (1.05+1.80%). Begrijp niet goed waarom we nog een termijnrekening nodig hebben die netto pak minder geeft (3.80% bruto is 2.66% netto) ! De rente zekerheid misschien maar uw geld zit wel vast.
Er gaan altijd mensen zijn die 100.000 euro of 150.000 euro liever niet bij Santander plaatsen. Of bij medirect ... Of bij NIBC.
Waarom is de de safe plus maar 1,2%?haelewyn schreef: ↑3 september 2024, 10:23 Je vergist je niet.
Ik dacht dat dit 2,3% was?
Dat was onvolledig.
1,2 procent onder 50.000 euro.
2,3 procent bij meer dan 50.000 euro.
1,2 procent onder 50.000 euro.
2,3 procent bij meer dan 50.000 euro.
Dus vindt ik deze heel intressant en uw spaargeld is steeds beschikbaar met 1 nadeel als je het toch opneemt en onder de 50 000 zou gaan je de getrouwheidspremie kwijt bent.
Dat vind ik dus ook boven de €50000, als iemand hier nadelen in ziet dat we over het hoofd zien of betere opties buiten Santander +, laat dit gerust maar weten!
Heb de in druk dat er maar weinig intresse is in deze spaarrekening of zou het aan beobank liggen misschien nadelen die wij niet kennen of op de hoogte zijn.