Onderhandelen met Argenta
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Onderhandelen met Argenta
Er moest natuurlijk staan: waarmee zijn ze dan bezig?
Uit de tijd
"Argenta-familie kocht villa’s in Knokke-Zoute
Paul Gheysens moet dan wel een pak leningen terugbetalen aan de banken, de zakenman krijgt ook steun uit de bancaire wereld. De familie Van Rompuy, eigenaar van de Antwerpse bank Argenta, heeft twee villa’s van de familie Gheysens in Knokke-Heist gekocht. Dat vernam De Tijd uit goede bron.
Gheysens verkocht de villa’s in de mondaine wijk Het Zoute recent voor 26 miljoen euro. De panden, genaamd Cromme Bosch en Bois Tordu, hebben een grondige renovatie nodig maar zijn uniek gelegen aan de rand van de lokale golfclub. De familie Van Rompuy wilde geen commentaar kwijt. ‘We zijn geen flamboyante familie die graag in de aandacht komt. We geven geen commentaar op privéaangelegenheden’, klinkt het. "
Misschien ook o.a. daarom dat het vet uit de soep is bij Argenta.
Zich krenterig voordoen maar achter de schermen de rijken uithangen.
"Argenta-familie kocht villa’s in Knokke-Zoute
Paul Gheysens moet dan wel een pak leningen terugbetalen aan de banken, de zakenman krijgt ook steun uit de bancaire wereld. De familie Van Rompuy, eigenaar van de Antwerpse bank Argenta, heeft twee villa’s van de familie Gheysens in Knokke-Heist gekocht. Dat vernam De Tijd uit goede bron.
Gheysens verkocht de villa’s in de mondaine wijk Het Zoute recent voor 26 miljoen euro. De panden, genaamd Cromme Bosch en Bois Tordu, hebben een grondige renovatie nodig maar zijn uniek gelegen aan de rand van de lokale golfclub. De familie Van Rompuy wilde geen commentaar kwijt. ‘We zijn geen flamboyante familie die graag in de aandacht komt. We geven geen commentaar op privéaangelegenheden’, klinkt het. "
Misschien ook o.a. daarom dat het vet uit de soep is bij Argenta.
Zich krenterig voordoen maar achter de schermen de rijken uithangen.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Een rijkentaks lijkt me hier gepast.
Beschikt de familie Van Rompuy niet over een riant vakantieverblijf in Torrevieja (Playa Flamenca) ?
Wat houdt u tegen er ook een te kopen.
Der zijn er zoveel sukkelaars hier op forum die over een riant stulpje buiten Belgie beschikken.
En als er bij Van Rompuy nog geen belletje rinkelt.
Pvda gaat nog aan veel stemmen raken alle commentaren hier te lezen.
Estate Guru believer.
Je kan ook met hen onderhandelen m.b.t. financieringen. Zelf ondervonden. Heb een renovatielening tegen betere tarieven onderhandeld dan het "normale" tarief. Ook bij "stormschade" (tuinomheining) zijn zij ook zeer coulant opgetreden. Met hen valt zeker te praten, in tegenstelling tot een "online bank".VincentVega schreef: ↑13 september 2024, 16:29Met alle respect ... maar van dat bedrag liggen ze echt niet wakker.AD_Kor schreef: ↑13 september 2024, 12:25 Ik vraag me af of er iemand ervaring heeft met Argenta om te onderhandelen. Ik heb een getrouwheidsrekening bij hun waar 65K op staat (sinds april pas geopend) maar ben aan het overwegen om over te stappen naar NIBC gezien die hun voorwaarden tot 26/9 eigenlijk nog beter zijn (en heb daar ook 18K op staan dus er is al een rekening geopend daar).
Hoever zou Argenta durven wijzigingen doen aan hun huidige rekening?
Onderhandelen over spaarrekeningen is niet gebruikelijk, bij termijnrekeningen is er voor de hele goede klanten wél iets meer onderhandelingsmarge.
Voor producten zoals fondsen en tak21/23/enz... is er vaak enige onderhandelingsmarge over de kosten (instap-, uitstap-, beheerskosten ...).
Ik heb nog nooit geleend dus daar heb ik geen ervaring mee bij Argenta.
Hij kan ook geërfd hebben of gespaard.
Er zijn nog mogelijkheden (conciergewoning bv.). Of hij is een overtuigd huurder.
Waarom niet ..
Er zijn nog mogelijkheden (conciergewoning bv.). Of hij is een overtuigd huurder.
Waarom niet ..
Neen , gewoon een overtuigd spaarder.
Ik leef royaal , ben aan niemand iets verschuldigd en kom niets te kort. Mijn Dacia Spring werd contant betaald.
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Royaal leven?
Brembos schreef: ↑4 september 2022, 22:33
Zelfs bij - 5 wordt het bij mij niet frisser dan 16 graden en staat de verwarming op een minimum.
Meer is echt niet nodig voor mij.
Brembos schreef: ↑19 september 2022, 10:31
Wie heeft er trouwens de verwarming al aangezet bij deze frissere temperaturen ? … De koude douches schelen ook een pak in het gasverbruik.
Brembos schreef: ↑7 september 2022, 21:27
Bij het douchen of een bad nemen kan je ook makkelijk gas besparen. Zo gaan de tienerkinderen van mijn buren samen onder de douche of in bad. Dat bespaart enorm.
Brembos schreef: ↑19 september 2022, 11:05
Afwas gaat inderdaad net zo goed met koud regenwater als je hem direct na het eten doet en niet alles laat indrogen.
Brembos schreef: ↑19 september 2022, 10:51
De sporadische warme douche , waarvoor ik het water opvang voor de afwas , voelt eerder onaangenaam aan wanneer je gewend bent aan het genot van de koude douche.
Brembos schreef: ↑20 september 2022, 08:43
Ik bezoek dagelijks de goed verwarmde bibliotheek recht tegenover mijn deur om kranten en tijdschriften te lezen in een goed verwarmde omgeving. Dit bespaart me een duur kranten en tijdschriften abonnement en ik kan dit combineren met een bezoek aan het toilet.
Brembos schreef: ↑21 september 2022, 08:08
Voor de koudere wintermaanden denk ik er aan om met een bevriende vrachtwagenchauffeur mee te rijden naar Spane om daar een tijdje te overwinteren. Fiets kan dan ook mee.
Brembos schreef: ↑21 september 2022, 11:14
Ik draag meestal niets binnenshuis , bespaart me veel was.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Ik voel me daar goed bij. Een mens heeft echt niet veel nodig om onbezorgd te leven.