Rijden met EV vs ICE
Re: Rijden met EV vs ICE
Ja ik snap dat het lastig kan zijn wanneer je op je hypocriete gedrag gewezen wordt.
Ik voel me niet aangesproken. Jij wel denk ik want je kent dat hypocriet gevoel blijkbaar heel goed. Ben je nog steeds een grote believer in fossiele brandstoffen?!
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Het is niet omdat ik zeg dat ik iets snap dat ik er ook ervaring mee heb. Ik snap bijvoorbeeld ook dat twee mannen op elkaar verliefd kunnen worden maar ik heb geen ervaring met de herenliefde. Snappie?
Ik kan wel uit je bericht afleiden dat jij en woz alter-ego's zijn gezien ik het over zijn hypocriet gedrag had en jij zegt dat je je niet aangesproken voelt. Je hoeft je ook niet aangesproken te voelen want ik had het niet over jou maar over woz, tenzij jullie één en dezelfde zijn natuurlijk. Snappie?
Ik kan wel uit je bericht afleiden dat jij en woz alter-ego's zijn gezien ik het over zijn hypocriet gedrag had en jij zegt dat je je niet aangesproken voelt. Je hoeft je ook niet aangesproken te voelen want ik had het niet over jou maar over woz, tenzij jullie één en dezelfde zijn natuurlijk. Snappie?
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Hypocriet op en top, maar zo zijn de meeste linkse betweters nu éénmaal ...
Make Spaargids " Great Again ! "
precies een stel 12-jarigen onder mekaar.
Een mens moet zich aanpassen aan het niveau van de rest hé.
Er mag hier van de moderator naar hartelust getrold worden. Er mogen zelfs via pb omfloerste bedreigingen geuit worden of scheldpartijen verstuurd worden. Als er toch niets aan gedaan wordt speel ik graag mee maar nu ga ik eerst genieten van een fietstochtje in dit mooie weer.