Parfum
Parfum
Beste
Ik merk online enorme prijsverschillen op voor parfums, voor bepaalde merken en formaten gaat het om snel 50% van de prijs. Heeft iemand ervaring met goedkopere webshops? Vroeger kocht ik altijd in de fysieke winkel, maar die bestaat niet meer... Zijn er veel fake parfums die online verkocht worden? Iemand inzicht in deze materie?
Groeten en bedankt
Thomas
Ik merk online enorme prijsverschillen op voor parfums, voor bepaalde merken en formaten gaat het om snel 50% van de prijs. Heeft iemand ervaring met goedkopere webshops? Vroeger kocht ik altijd in de fysieke winkel, maar die bestaat niet meer... Zijn er veel fake parfums die online verkocht worden? Iemand inzicht in deze materie?
Groeten en bedankt
Thomas
- miljonairtje
- Full Member
- Contacteer:
Re: Parfum
Hi Tomasz,
Toevallig ben ik een fervent parfum collector/ enthousiast. Ik test ze zelf altijd in de Tax-free als ik eens reis en koop ze dan bij gelegenheid online.
Winkel is inderdaad vaak pak duurder door meer overhead kosten, personeel, gebouwen etc.
Ik heb goede ervaringen met Deloox, Parfumcenter en bol.com. bij Bol juist altijd opletten wie de verkoper is.
Toevallig ben ik een fervent parfum collector/ enthousiast. Ik test ze zelf altijd in de Tax-free als ik eens reis en koop ze dan bij gelegenheid online.
Winkel is inderdaad vaak pak duurder door meer overhead kosten, personeel, gebouwen etc.
Ik heb goede ervaringen met Deloox, Parfumcenter en bol.com. bij Bol juist altijd opletten wie de verkoper is.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bedankt voor het antwoord, ik weet dat het een rare vraag is maar er valt precies veel op te besparen. Klopt mijn vermoeden dat dit bijvoorbeeld te mooi is om waar te zijn?miljonairtje schreef: ↑26 september 2024, 16:51 Hi Tomasz,
https://www.easycosmetic.be/azzaro/chro ... iant=10079
Het is trouwens deze die ik zoek, in een zo groot mogelijke verpakking aangezien ik denk dat dit toch niet slecht wordt... Met de vorige verpakking van 200ml deed ik twee jaar.
- MeneerParmentier
- Jr. Member
- Contacteer:
De eenvoudige manier om op parfum te besparen is door die onzin niet te kopen, maar daar was je wellicht zelf ook al wel van op de hoogte. Ik vind het -zeker in een professionele context- ongepast om met die hoofdpijnveroorzakende vulgaire chemie je aanwezigheid kenbaar te maken en je omgeving te besmeuren door overal reuksporen na te laten zoals een dier zijn territorium afbakent.
Wist je dat bij parfum de verpakking meer kost om te maken dan de inhoud?
Ik besef dat dit geen constructieve bijdrage is.
Wist je dat bij parfum de verpakking meer kost om te maken dan de inhoud?
Hier ook geen constructieve bijdrage. Ik heb nog nooit in mijn leven (en ik ben al wat op leeftijd) parfum gekocht. Als iemand in mijn buurt komt die parfum op heeft dan bol ik het af.
-
- Full Member
- Contacteer:
Je bijdrage is wel degelijk constructief, het subforum gaat over "besparingstips" en jouw tip is wel degelijk een besparing.MeneerParmentier schreef: ↑26 september 2024, 18:20 De eenvoudige manier om op parfum te besparen is door die onzin niet te kopen, maar daar was je wellicht zelf ook al wel van op de hoogte.
Nu ja, iedereen doet wat hij wil en daarmee is alles gezegd zeker
- miljonairtje
- Full Member
- Contacteer:
Ik zou 'm via Deloox kopen dan. Iets duurder maar tenminste zeker dat je 'm origineel ontvangt. Zelf vaak getwijfeld voor easycosmetics maar soms las ik toch een dubieuze review. Dus heb 't er nog niet op gewaagd.Tomasz schreef: ↑26 september 2024, 17:10 Bedankt voor het antwoord, ik weet dat het een rare vraag is maar er valt precies veel op te besparen. Klopt mijn vermoeden dat dit bijvoorbeeld te mooi is om waar te zijn?
Het is trouwens deze die ik zoek, in een zo groot mogelijke verpakking aangezien ik denk dat dit toch niet slecht wordt... Met de vorige verpakking van 200ml deed ik twee jaar.
Goede keuze trouwens. Zelf toevallig chrome extreme op. Moet je misschien eens testen.
https://www.deloox.nl/product/1000865/a ... 00-ml.html
Azarro Chrome is vaak nep online. Je ziet het meestal direct aan het flesje, maar dan is het al te laat natuurlijk. Geef je dan negatieve feedback, dat wordt dat steeds betwist. Grote verkopers worden ook nog eens beschermd bij bvb een 2de hands.be of een ebay. Ik haal het tegenwoordig bij de lokale parfumerie. Bijna altijd met mooie korting. Luxe heeft een prijs en niet iedereen kan of wil dat betalen. Dat je 's morgens met je ongestreken 't shirt, ongeschoren baard en de geur van je al-maanden-niet-gewassen-beddengoed de deur uit gaat is idd een vrije keuze.
Je kunt natuurlijk ook regelmatig je beddengoed en jezelf eens wassen ipv die geurtjes te maskeren met parfum
- MeneerParmentier
- Jr. Member
- Contacteer:
Dat vind ik dus ook. 's Ochtends een snelle douche, verse sokken en ondergoed, en snel genoeg de rest van de kleren verversen. Dan ben je altijd lekker fris.
En de ongeschoren baard is tegenwoordig gewoon "en vogue". Mensen (en dan voor mannen) die parfum dragen zijn doorgaans de meest ranzige smeerlappen die er bestaan. Een snelle blik in hun auto en je weet goed genoeg hoe het met hun persoonlijke hygiene gesteld is.
Fijn forum hier, ik vraag zonder slechte bedoelingen wat info over online parfum kopen omdat onze lokale winkel gestopt is en Paris XL superduur is, word ik een paar posts verder een ranzige smeerlap genoemd... Ik douche elke dag twee keer (één keer 's morgens en één keer na het sporten) maar ik gebruik gewoon 1-2x per week wat parfum. Ik veroordeel niemand die dit niet doet, maar ik vind het zelf ook lekker ruiken en leuk om dragen...MeneerParmentier schreef: ↑27 september 2024, 13:16Dat vind ik dus ook. 's Ochtends een snelle douche, verse sokken en ondergoed, en snel genoeg de rest van de kleren verversen. Dan ben je altijd lekker fris.
En de ongeschoren baard is tegenwoordig gewoon "en vogue". Mensen (en dan voor mannen) die parfum dragen zijn doorgaans de meest ranzige smeerlappen die er bestaan. Een snelle blik in hun auto en je weet goed genoeg hoe het met hun persoonlijke hygiene gesteld is.
Maar goed, ik ga snel wat lasagne van drie weken geleden gaan opwarmen in de microgolf, hopelijk heb ik nog een half litertje Carapils warm staan. Daarna kruip ik dan toch maar het bed in, hopelijk bevuil ik het weer niet vannacht, moet die keer van vorige week nog opruimen... Fijne avond!
Tsja....Tomasz schreef: ↑27 september 2024, 21:49Fijn forum hier, ik vraag zonder slechte bedoelingen wat info over online parfum kopen omdat onze lokale winkel gestopt is en Paris XL superduur is, word ik een paar posts verder een ranzige smeerlap genoemd... Ik douche elke dag twee keer (één keer 's morgens en één keer na het sporten) maar ik gebruik gewoon 1-2x per week wat parfum. Ik veroordeel niemand die dit niet doet, maar ik vind het zelf ook lekker ruiken en leuk om dragen...MeneerParmentier schreef: ↑27 september 2024, 13:16
Dat vind ik dus ook. 's Ochtends een snelle douche, verse sokken en ondergoed, en snel genoeg de rest van de kleren verversen. Dan ben je altijd lekker fris.
Maar goed, ik ga snel wat lasagne van drie weken geleden gaan opwarmen in de microgolf, hopelijk heb ik nog een half litertje Carapils warm staan. Daarna kruip ik dan toch maar het bed in, hopelijk bevuil ik het weer niet vannacht, moet die keer van vorige week nog opruimen... Fijne avond!
Bedankt mede-stinkerd! Ik probeer die webshop even. Nog een vraagje, hoeveel keer per maand moet je douchen met die Chrome Extreme? Ik douche nu om de drie weken met die gewone Chrome, kan het met die Extreme dan om de zes weken?miljonairtje schreef: ↑26 september 2024, 19:30Ik zou 'm via Deloox kopen dan. Iets duurder maar tenminste zeker dat je 'm origineel ontvangt. Zelf vaak getwijfeld voor easycosmetics maar soms las ik toch een dubieuze review. Dus heb 't er nog niet op gewaagd.Tomasz schreef: ↑26 september 2024, 17:10 Bedankt voor het antwoord, ik weet dat het een rare vraag is maar er valt precies veel op te besparen. Klopt mijn vermoeden dat dit bijvoorbeeld te mooi is om waar te zijn?
Goede keuze trouwens. Zelf toevallig chrome extreme op. Moet je misschien eens testen.
https://www.deloox.nl/product/1000865/a ... 00-ml.html