amplifon hoorapparaat
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Re: amplifon hoorapparaat
Al terug mee naar de winkel geweest ? ( of is dat teveel moeite ? )rayvittali schreef: ↑28 september 2024, 16:10 Hallo! Ik wilde graag weten of iemand mijn probleem met mijn Amplifon R4 gehoorapparaat herkend? Hij gaat niet meer aan, en wanneer ik hem in de lader stop, gaat hij ongelijk knipperen! Weet iemand hier iets aan te doen?
Make Spaargids " Great Again ! "
Re: amplifon hoorapparaat
voorheenCP1234 schreef: ↑28 september 2024, 22:53Al terug mee naar de winkel geweest ? ( of is dat teveel moeite ? )rayvittali schreef: ↑28 september 2024, 16:10 Hallo! Ik wilde graag weten of iemand mijn probleem met mijn Amplifon R4 gehoorapparaat herkend? Hij gaat niet meer aan, en wanneer ik hem in de lader stop, gaat hij ongelijk knipperen! Weet iemand hier iets aan te doen?
Dat hoort hij niet.voorheenCP1234 schreef: ↑28 september 2024, 22:53Al terug mee naar de winkel geweest ? ( of is dat teveel moeite ? )rayvittali schreef: ↑28 september 2024, 16:10 Hallo! Ik wilde graag weten of iemand mijn probleem met mijn Amplifon R4 gehoorapparaat herkend? Hij gaat niet meer aan, en wanneer ik hem in de lader stop, gaat hij ongelijk knipperen! Weet iemand hier iets aan te doen?