AION nog interessant?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: AION nog interessant?
Enkel het RIB-attest, dus geen ID meer nodig? Dat zou al iets aannemelijker zijn voor mij.
Copie ID-kaart had ik al gemaild (alles heel goed bekeken en leek toch allemaal ligitiem).
Bij opening rekening hadden ze toch ook al gekregen.
Bij opening rekening hadden ze toch ook al gekregen.
Zo, laatste bericht van de ombudsdienst. Ze kunnen blijkbaar de bank niet verplichten om een detailberekening te geven van mijn basisrente voor 2024 na het afsluiten van de rekenen. Dus ze hebben geen bewijs dat ik zeg dat de rente niet correct is uitbetaald.
Ik werd door de ombudsdienst ook afgewipeld omdat het maar over een paar euro zou gaan. Als het over duizende euro's zou gaan wilden ze me wel helpen. Ik werd bijna even kwaad. Dus als er 5000 klanten bij Aion zijn die 100€ te weinig rente krijgen dan mag de bank zomaar 500000€ houden. Wat een vreemde redenering van de ombudsdienst.
Ik vind het niet kunnen dat Aion de hand boven het hoofd wordt gehouden. Daar sta je dan als consument.
Waar kan ik nog terecht buiten de ombudsdienst?
Ik werd door de ombudsdienst ook afgewipeld omdat het maar over een paar euro zou gaan. Als het over duizende euro's zou gaan wilden ze me wel helpen. Ik werd bijna even kwaad. Dus als er 5000 klanten bij Aion zijn die 100€ te weinig rente krijgen dan mag de bank zomaar 500000€ houden. Wat een vreemde redenering van de ombudsdienst.
Ik vind het niet kunnen dat Aion de hand boven het hoofd wordt gehouden. Daar sta je dan als consument.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Heeft VTM niet zo'n meldpunt ( dacht 4040 ) waar je alles kan melden, misschien zien ze het wel zitten omdat ze zo de link met Spaargids kunnen leggen, interne reclame is altijd meegenomen en Aion slechtmaken zal hun geen inkomsten doen mislopen.DeJos schreef: ↑2 oktober 2024, 20:13 Zo, laatste bericht van de ombudsdienst. Ze kunnen blijkbaar de bank niet verplichten om een detailberekening te geven van mijn basisrente voor 2024 na het afsluiten van de rekenen. Dus ze hebben geen bewijs dat ik zeg dat de rente niet correct is uitbetaald.
Voor de rest vrees ik ervoor, een advocaat gaat je zakken vol geld kosten en spijtig genoeg is er in dit land niets dat het voor de consument opneemt, in tegenstelling tot onze Noorderburen waar ze met "Kassa" wel zoiets hebben ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Is er iemand die intussen meer vernam van aion? Mijn vraag werd alvast niet beantwoord (hoeveel intrest te goed en wat ze met mijn ID willen doen).
Dit is vreemd dat hierover niks in media komt indien ze op de vingers zijn getikt.
Dit is vreemd dat hierover niks in media komt indien ze op de vingers zijn getikt.
Na ontvangst RIB word je uitgenodigd voor video call via google meet.
Daar moet je je id kaart tonen en nog eens rekeningnummer opgeven waar ze geld naar gaan overschrijven.
Ze doen dus wel heel veel moeite om uw identiteit te controleren.
Gesprek wordt opgenomen.
Ben vergeten te vragen over welk bedrag het gaat.
Daar moet je je id kaart tonen en nog eens rekeningnummer opgeven waar ze geld naar gaan overschrijven.
Ze doen dus wel heel veel moeite om uw identiteit te controleren.
Gesprek wordt opgenomen.
Ben vergeten te vragen over welk bedrag het gaat.
Google, bekend van de privacy-focus en encryptie
Heb je hun ID ook gevraagd ter legitimatie, en een attest dat ze zeker voor of in onderaanneming werken van Aion?
Heb je hun ID ook gevraagd ter legitimatie, en een attest dat ze zeker voor of in onderaanneming werken van Aion?
Nee want als ze ter kwader trouw zouden zijn dan kunnen ze dat ook vervalsen.
De code van mijn bankkaart hebben ze niet gevraagd.
De code van mijn bankkaart hebben ze niet gevraagd.
Over welke enorme bedragen gaat het hier eigenlijk ? Die prutsers gaven indertijd hooguit 1% interest.
Er is een mooi bedrag van xxx,xx op mijn externe rekening gestort.
Zeker de moeite waard dus.
Geen idee hoe ze aan dat bedrag komen maar wel veel meer dan ik verwacht had.
Zeker de moeite waard dus.
Geen idee hoe ze aan dat bedrag komen maar wel veel meer dan ik verwacht had.
Ik heb nog geen reactie gehad op mijn mail. Mogelijk handelen ze eerst de grootspaarders af die reageerden.
100,00 euro of 999,99 euro ? Waarom die geheimzinnigheid over getallen.
Waarom zou iemand hier/jou gedetailleerde inzage moeten geven van de hoogte van de persoonlijke intrest? Wat maakt dat uit? Het gaat niet over xx EUR en ook niet over XXXX euro, da's toch meer dan voldoende info? Het gaat niet over een habbekrats bij minstens 1 persoon, dat is de boodschap.
Maar het staat je altijd vrij om jouw persoonlijke financiële informatie hier te posten
Mogelijk is UniCredit orde op zaken aan het stellen en zijn deze achterstallen de lijken die uit de kasten vallen: https://www.tijd.be/ondernemen/banken/i ... 56823.html
Vandaag telefoontje ontvangen ter herinnering aan de mail (had nog niet gereageerd en was het niet van plan). Gevraagd om welk bedrag het zou gaan en eigenlijk toch de moeite waard. Iemand enig idee welk document ik zou kunnen doorsturen (ben bij KBC)? Het moet mijn naam, IBAN en datum bevatten, heb echter geen zin om een rekeninguittreksel op te sturen.