Iemand die rekening gaat openen bij Keytrade?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Iemand die rekening gaat openen bij Keytrade?
Thx Balvy!
Alles is welkom.
Raar dat je niet kan antwoorden.
@moderator, is dit normaal? Ligt het aan mijn instellingen of zo?
Alles is welkom.
Raar dat je niet kan antwoorden.
@moderator, is dit normaal? Ligt het aan mijn instellingen of zo?
En Balvy, is het gelukt?!
Jawel, rekening is ondertussen open en heb er 50 op gezet...nu even wachten? Volgens de regelmenten kan het wel nog een tijdje duren vooraleer we die premie zien zeker? https://welcome.keytradebank.be/images/ ... _50_NL.pdf
Keytrade nieuwe 50 euro actie
Wie krijgt graag 50 euro, dankzij Keytrade en mijn tijdelijke “meterschapscode”?
-> Wanneer je nu een rekening opent bij Keytrade Bank met mijn promocode MM4301881624 vóór 01/12/24, ontvang jij 50 euro (En ik ook.)
Voorwaarden:
-Open een rekening bij Keytrade Bank mét deze persoonlijke code;
-Doe dit vóór 01/12/24 (wacht best niet te lang zodat alles tijdig afgehandeld is);
-Stort binnen de 2 maanden minimaal 50 euro op je nieuwe rekening;
-De maand na de actieperiode (of na je storting) ontvang je de premie van 50 EUR op je Keytrade rekening.
-U en ik blijven anoniem voor mekaar.
En niet vergeten: bij Keytrade Bank krijg je een volledig gratis zicht-, spaar- en effectenrekening en debetkaart. Ook krijg je 5 cent per verrichting.
-> Wanneer je nu een rekening opent bij Keytrade Bank met mijn promocode MM4301881624 vóór 01/12/24, ontvang jij 50 euro (En ik ook.)
Voorwaarden:
-Open een rekening bij Keytrade Bank mét deze persoonlijke code;
-Doe dit vóór 01/12/24 (wacht best niet te lang zodat alles tijdig afgehandeld is);
-Stort binnen de 2 maanden minimaal 50 euro op je nieuwe rekening;
-De maand na de actieperiode (of na je storting) ontvang je de premie van 50 EUR op je Keytrade rekening.
-U en ik blijven anoniem voor mekaar.
En niet vergeten: bij Keytrade Bank krijg je een volledig gratis zicht-, spaar- en effectenrekening en debetkaart. Ook krijg je 5 cent per verrichting.
Ok voor mij indien u 50% van uw 50 euro doorstort op mijn rekening.
Op zich toch niet slecht? Mis ik iets?
Re: Keytrade nieuwe 50 euro actie
De bank doet regelmatig een actie 'Member gets member'.
Soms kunnen al de klanten daaraan deelnemen; soms (zoals momenteel bij mij) voor speciale gelegenheden zoals verjaardagen enz.
Momenteel krijgen maximum 10 nieuwe klanten die mijn promocode gebruiken, 50 euro op hun nieuwe Keytrade rekening gestort, (net als ikzelf) indien aan alle voorwaarden is voldaan vóór 01/12/24.
Mooie kans, toch?
Maar om daar een handeltje van af-en-op-bieden van te maken, zoals hier op spaargids al eerder gebeurde?
Sorry jongens en meisjes: daar pas ik voor.
Soms kunnen al de klanten daaraan deelnemen; soms (zoals momenteel bij mij) voor speciale gelegenheden zoals verjaardagen enz.
Momenteel krijgen maximum 10 nieuwe klanten die mijn promocode gebruiken, 50 euro op hun nieuwe Keytrade rekening gestort, (net als ikzelf) indien aan alle voorwaarden is voldaan vóór 01/12/24.
Mooie kans, toch?
Maar om daar een handeltje van af-en-op-bieden van te maken, zoals hier op spaargids al eerder gebeurde?
Sorry jongens en meisjes: daar pas ik voor.
De PB met duiding, die ik diezelfde dag stuurde, blijkt tot vandaag nog ongeopend.
Dat staat uiteraard iedereen vrij, maar ik hoop dat hier geen misverstand over ontstaat.
Ik ben altijd bereid om mijn reactie te verduidelijken; al dan niet in PB of openbaar.
Ik denk dat je het dan gerust in het openbaar kunt doen in dit geval.Nefertari schreef: ↑8 oktober 2024, 22:39De PB met duiding, die ik diezelfde dag stuurde, blijkt tot vandaag nog ongeopend.
Dat staat uiteraard iedereen vrij, maar ik hoop dat hier geen misverstand over ontstaat.
Ik ben altijd bereid om mijn reactie te verduidelijken; al dan niet in PB of openbaar.