Ervaringen met Saxo Bank
TIP
Re: Ervaringen met Saxo Bank
Ok, bedankt maar ik zie dat Euronext Amsterdam gratis is, klopt dit?Wimpie1 schreef: ↑3 september 2024, 18:00Die zijn er, maar niet gratis. zie de tarievenlijst: https://www.home.saxo/-/media/documents ... 25991c7998 pagina 8/11
Als je bij Saxo een rekening wil openen, pm me dan, krijg je een referentielink waardoor we elk voor 90 dagen transactietegoed hebben...
Zal ik doen als ik beslis het te doen wat zeer waarschijnlijk is...
Eigenlijk geen idee, ik handel zelf niet op Amsterdam. Maar als ik de tarievenlijst zie lijkt het er wel op.
Vroeger was het dat je als belg Brussel gratis kreeg, als nederlander Amsterdam etc...
Nu met de nieuwe tarieven krijg je ze misschien alle twee, ze staan er in elk geval niet bij bij de betalende handelsplatformen (Parijs ook niet, en op pagina 1 hebben die alle 3 dezelfde transactieprijs).
Contacteer anders de Saxo klantendienst, zij weten je zeker te vertellen of deze gratis is of niet : https://www.help.saxo/hc/nl-be/articles ... tenservice
Waarom wil je in vredesnaam Belgische garanties hebben???? Je kunt veel beter op aan van de garanties in landen zoals Duitsland (AAA), Oostenrijk, Denemarken etc.
Die Belgische garantie is lucht, dat geld is er helemaal niet. Het Belgische garantiefonds bezit maar 5 miljard (als ze het tenminste niet net als destijds bij het zilverfonds voor iets anders hebben gebruikt).
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik ben nu al 7 dagen geblokkeerd op saxo.
Zijn er nog mensen?
Ik kan niets aankopen.
Zijn er nog mensen?
Ik kan niets aankopen.
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik ben nu al 7 dagen geblokkeerd op saxo.
Zijn er nog mensen?
Ik kan niets aankopen.
Zijn er nog mensen?
Ik kan niets aankopen.
Je bent de zoveelste die ze eens grondig financieel binnenste buiten gaan keren omdat ze vinden 'zo veel voor een particulierke, dat kan niet ...'thorgal666 schreef: ↑10 oktober 2024, 08:58 Ik ben nu al 7 dagen geblokkeerd op saxo.
Zijn er nog mensen?
Ik kan niets aankopen.
Geef eens uw belastingaangifte en loonfiches, manneke.
Wat hebt ge nog allemaal staan bij andere banken?
Ik wens je veel succes met het Saxo website ticketsysteem om te bewijzen van waar je geld komt.
Ondertussen bij mij al 46 dagen.
Jammer dat ze bij Saxo de begrippen liquidatiereserves en VVPR bis niet kennen.
Jammer dat ze bij Saxo de begrippen liquidatiereserves en VVPR bis niet kennen.
Lekker zo'n broker. Ben blij dat ik bij de overname van Binck door Saxo daar meteen weg ben gegaan.
Bij saxo bank loopt er een actie waarbij een nieuwe klant 100 euro gratis transactiekosten krijgt ( op te nemen binnen de 3 maanden na aansluiting ). De aanbrenger krijgt eveneens 100 euro gratis transactiekosten.
Indien u interesse hebt, mag u een PB sturen , zodat ik de link van saxo kan doorsturen.
Indien u interesse hebt, mag u een PB sturen , zodat ik de link van saxo kan doorsturen.
Na wat ik hierboven gelezen heb, lijkt mij dat er weinig interesse zal zijn.paul schreef: ↑10 oktober 2024, 13:20 Bij saxo bank loopt er een actie waarbij een nieuwe klant 100 euro gratis transactiekosten krijgt ( op te nemen binnen de 3 maanden na aansluiting ). De aanbrenger krijgt eveneens 100 euro gratis transactiekosten.
Ze zijn soms heel streng omdat ze door de wetgever zo gedwongen worden, andere banken zijn dat misschien soms ook. Er zijn al banken tot grote boetes veroordeeld omdat ze niet streng genoeg waren.Finny10 schreef: ↑10 oktober 2024, 13:28Na wat ik hierboven gelezen heb, lijkt mij dat er weinig interesse zal zijn.paul schreef: ↑10 oktober 2024, 13:20 Bij saxo bank loopt er een actie waarbij een nieuwe klant 100 euro gratis transactiekosten krijgt ( op te nemen binnen de 3 maanden na aansluiting ). De aanbrenger krijgt eveneens 100 euro gratis transactiekosten.
Een antwoord op hun vraag kan bv. een bewijs van uitbetaling groepsverzekering, of bewijs verkoop huis ( ook al is het 20 jaar geleden ) of een erfenis zijn.
Fijn dat je zoiets deelt met ons. Zou veeel meer de wijde wereld ingestuurd moeten worden. Want éénmaal klant zit je in hun netten.Arkimedes schreef: ↑10 oktober 2024, 11:36Je bent de zoveelste die ze eens grondig financieel binnenste buiten gaan keren omdat ze vinden 'zo veel voor een particulierke, dat kan niet ...'thorgal666 schreef: ↑10 oktober 2024, 08:58 Ik ben nu al 7 dagen geblokkeerd op saxo.
Zijn er nog mensen?
Ik kan niets aankopen.
Geef eens uw belastingaangifte en loonfiches, manneke.
Wat hebt ge nog allemaal staan bij andere banken?
Ik wens je veel succes met het Saxo website ticketsysteem om te bewijzen van waar je geld komt.
Bolero schijnt er ook een handje van weg te hebben!
Nooit problemen gehad bij Saxo enkel door vreemd geld aan te brengen, daar hebben ze het heel moeilijk mee wat voor een stuk te begrijpen is.
Klachten zijn er nu eenmaal bij elke bank en broker.
Klachten zijn er nu eenmaal bij elke bank en broker.
Het is inderdaad een probleem van Belgische banken en brokers en totaal uit de hand gelopen.