Me Direct getrouwheidspremie
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Me Direct getrouwheidspremie
Een tijdje terug was hier te lezen getrouwheidspremie klopt niet na overboekingen.
Nu ja vorige week overboeking uitgevoerd.
Alles vlot verlopen, maar wel opgemerkt dat premie van vertrekkende niet meer klopte.
Daarom vraag gesteld aan complaints@medirect.
Hieronder het antwoord.
Dit komt doordat er bij overschrijvingen gekeken wordt naar de getrouwheidspremies van stortingen die nog de langste tijd tot aan de vervaldatum hebben te gaan.
Doordat u geld heeft overgeschreven naar uw Dynamic Sparen Spaarrekening is de getrouwheidspremie naar deze spaarrekening mee verhuist, bij het terugschrijven de volgende dag zijn als eerste alle stortingen meegegaan die nog de langste tijd tot aan de vervaldatum hadden.
Hierdoor lijkt het alsof de getrouwheidspremie nu lager is op uw Fidelity Sparen Spaarrekening aangezien hier stortingen vanuit uw Dynamic Sparen Spaarrekening bijzaten, als u echter kijkt naar uw Dynamic Sparen Spaarrekening dan zult u zien dat de reeds opgebouwde getrouwheidspremie daarop omhoog is gegaan door de achtergebleven stortingen die eerst op uw Fidelity Sparen Spaarrekening stonden.
Nu alvorens te starten print screens genomen voor te starten met overschrijvingen.
En ja, wel uitleg klopt.
Dus een mailtje kan heel veel verduidelijken.
Dus eerst printscreens nemen van de verschillende rekeningen kan nooit kwaad.
Conclusie geld van een slapende naar een actieve rekening en terug kan voor verwarring zorgen met premies.
Voor mezelf Fidelity is de slapende.
De dynamische is in en uitgaand voor beleggingen.
Nu ja vorige week overboeking uitgevoerd.
Alles vlot verlopen, maar wel opgemerkt dat premie van vertrekkende niet meer klopte.
Daarom vraag gesteld aan complaints@medirect.
Hieronder het antwoord.
Dit komt doordat er bij overschrijvingen gekeken wordt naar de getrouwheidspremies van stortingen die nog de langste tijd tot aan de vervaldatum hebben te gaan.
Doordat u geld heeft overgeschreven naar uw Dynamic Sparen Spaarrekening is de getrouwheidspremie naar deze spaarrekening mee verhuist, bij het terugschrijven de volgende dag zijn als eerste alle stortingen meegegaan die nog de langste tijd tot aan de vervaldatum hadden.
Hierdoor lijkt het alsof de getrouwheidspremie nu lager is op uw Fidelity Sparen Spaarrekening aangezien hier stortingen vanuit uw Dynamic Sparen Spaarrekening bijzaten, als u echter kijkt naar uw Dynamic Sparen Spaarrekening dan zult u zien dat de reeds opgebouwde getrouwheidspremie daarop omhoog is gegaan door de achtergebleven stortingen die eerst op uw Fidelity Sparen Spaarrekening stonden.
Nu alvorens te starten print screens genomen voor te starten met overschrijvingen.
En ja, wel uitleg klopt.
Dus een mailtje kan heel veel verduidelijken.
Dus eerst printscreens nemen van de verschillende rekeningen kan nooit kwaad.
Conclusie geld van een slapende naar een actieve rekening en terug kan voor verwarring zorgen met premies.
Voor mezelf Fidelity is de slapende.
De dynamische is in en uitgaand voor beleggingen.
- PaperbackWriter
- Full Member
- Contacteer:
Re: Me Direct getrouwheidspremie
De uitleg van MeDirect lijkt op het eerste zicht een beetje omslachtig maar uiteindelijk geeft de bank een correcte en duidelijke omschrijving.
De tip om eerst een printscreen te nemen neem ik mee voor een volgende gelegenheid.
De tip om eerst een printscreen te nemen neem ik mee voor een volgende gelegenheid.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Vincent2018
- Full Member
aanpassing rentes...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
"ik ben lief voor mijn medebeleggers, ik koop als iedereen ze weg doet en verkoop als ze die allemaal willen hebben"
MeDirect FIDELITY SPAREN ontbreekt.
- Vincent2018
- Full Member
De basisrente wijzigt wel op de MeDirect Fidelity Sparen-rekening. Klanten krijgen vanaf 15 oktober nog maar 0,6 procent rente, in plaats van 0,75 procent. Ook de premie zakt op dit spaarboekje: van 1,8 naar 1,7 procent. ( volgens Knack )
"ik ben lief voor mijn medebeleggers, ik koop als iedereen ze weg doet en verkoop als ze die allemaal willen hebben"
Ik heb eventjes gecheckt op MD; (met Knack weet je nooit, hé): correct.Vincent2018 schreef: ↑10 oktober 2024, 17:37 De basisrente wijzigt wel op de MeDirect Fidelity Sparen-rekening. Klanten krijgen vanaf 15 oktober nog maar 0,6 procent rente, in plaats van 0,75 procent. Ook de premie zakt op dit spaarboekje: van 1,8 naar 1,7 procent. ( volgens Knack )
MeDirect Dynamic wijzigd niet?