Nulcoupons overzicht
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Nulcoupons overzicht
Komt niet in de buurt van augustus2025, dus geen spek voor mijn bek momenteel.
Maar bon, het is 3% netto
Maar bon, het is 3% netto
@ Karine. Bij welke bank/broker heb je die spaase obligaties en moest je er T.O.B. op betalen? Ik zit er toevallig ook naar te kijken.karine schreef: ↑9 oktober 2024, 17:42 Bv DE000CB0HRY3, heb ik enkele maanden geleden ook opgepikt. Gaven toen 3,3 % netto als ik het goed voor heb. Op deze moment nog een 2,77% netto. Rating A+.
Looptijd 11/09/2025
Andere die ik vandaag heb opgepikt is Kingdom of Spain 0% 31 May 2025, EUR. Gaf netto nog een 2,68%.(zonder transactiekost anders 2,45%)
Selectie gemaakt metJe hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
OK thx.
Morgen komt DE0001141802 vrij.
Hoe laat worden duitse staatsobligaties doorgaans terugbetaald op de vervaldag?
En zijn er nog andere interessante kortlopende opties buiten DE0001141810 (max 1j)?
Hoe laat worden duitse staatsobligaties doorgaans terugbetaald op de vervaldag?
En zijn er nog andere interessante kortlopende opties buiten DE0001141810 (max 1j)?
Waarom steeds op zo een korte termijn zoeken terwijl je weet dat de rendementen de volgende jaren eerder zullen dalen?
Zo kom ik voor een obligatie van Nestle looptijd 2030 uit op een netto rendement van +-4% momenteel.
Zo kom ik voor een obligatie van Nestle looptijd 2030 uit op een netto rendement van +-4% momenteel.
Weten we dat wel zo zeker m.b.t. die rendementen....?
Hi Karine,
Heb je toevallig ook de ISIN code van deze obligatie?
Bedankt !
Gunther
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Hmmm op de financiële markten is de enige zekerheid dat er niet zekers of voorspelbaar is. Dus hier de intrest van de markten voorspellen is voor op de foor met een glazen bol.
Spreiden is daarom geen slecht idee; in producten, looptijden enz. En zelfs over spreiden zijn er opinies.
Waar ik kippenvel van krijg (van angst) is als maar stijgende goudprijs. Blijkbaar is men vooral in Azië het vertrouwen kwijt in de normale economie; of gaan we naar een oorlogseconomie ?
Spreiden is daarom geen slecht idee; in producten, looptijden enz. En zelfs over spreiden zijn er opinies.
Waar ik kippenvel van krijg (van angst) is als maar stijgende goudprijs. Blijkbaar is men vooral in Azië het vertrouwen kwijt in de normale economie; of gaan we naar een oorlogseconomie ?