nieuwe federale regering
- Vincent2018
- Full Member
Re: nieuwe federale regering
Wie heeft er de communisten nog nodig wanneer je Bart De Wever hebt ?
De NVA voorzitter wil de fiscus onbeperkte toegang tot uw bankrekeningen geven.
De overheid als almachtige Big Brother en een eerste stap naar een vermogenskadaster.
Jos D´Haese mag dan geen burgemeester van Antwerpen worden, maar zijn ideologie wordt netjes uitgerold.
De overheid als almachtige Big Brother en een eerste stap naar een vermogenskadaster.
Jos D´Haese mag dan geen burgemeester van Antwerpen worden, maar zijn ideologie wordt netjes uitgerold.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
"ik ben lief voor mijn medebeleggers, ik koop als iedereen ze weg doet en verkoop als ze die allemaal willen hebben"
Wat maakt het uit, ze hebben al ongelimiteerd toegang tot je bankrekeningen en bij beleggingsrekeningen t/m/ je password.
Fiscale fraude aanpakken is communistisch? Speciaal.
Ik eet niet graag bananen (echt waar) want bananen zijn communistisch.
Ik eet niet graag bananen (echt waar) want bananen zijn communistisch.
Laat ze dan eerst maar eens een onderzoek doen naar alle politici. Ik denk dat dat wel veel kan opleveren voor de staatskas.
En een paar uur later …. voorspelling komt uit….KV schreef: ↑22 oktober 2024, 15:19Uiteraard denk ik dat niet.VincentVega schreef: ↑22 oktober 2024, 07:00
Denk je dat het bij pakweg CD&V of Open VLD anders is? Daar worden lokale leden van de partij zomaar uit de partij gezet omdat hun lokale partij in een “verkeerde coalitie” zit.
Het getuigt van een enorme arrogantie dat men nationaal zo het laken naar zich toe trekt.
De betekenis en geloofwaardigheid van het lokaal beleid , heeft wat mij betreft toch een aantal stappen achteruit gezet. Met dank aan hun nationale kopmannen waar men niet durft tegen in te gaan.
[font=]Zelfs een man als dedecker , de laatste waarvan je zou verwachten dat hij op de knieën zou gaan , zal knikkend in zee gaan met wie of wat hem opgelegd wordt.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20241022_95903528
Dedecker is een even grote hypocriet als alle andere, het enige verschil is dat hij een grotere bek heeft. Maar blaffende honden bijten niet. En veel geblaat maar weinig wol.KV schreef: ↑22 oktober 2024, 21:28En een paar uur later …. voorspelling komt uit….KV schreef: ↑22 oktober 2024, 15:19
Uiteraard denk ik dat niet.
Het getuigt van een enorme arrogantie dat men nationaal zo het laken naar zich toe trekt.
De betekenis en geloofwaardigheid van het lokaal beleid , heeft wat mij betreft toch een aantal stappen achteruit gezet. Met dank aan hun nationale kopmannen waar men niet durft tegen in te gaan.
[font=]Zelfs een man als dedecker , de laatste waarvan je zou verwachten dat hij op de knieën zou gaan , zal knikkend in zee gaan met wie of wat hem opgelegd wordt.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20241022_95903528
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Bijna had hij de afslag gemist
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Idd. Zelfs hun uberwoke boegbeeld Petra De Sutter is nog niet woke genoeg. Je zou denken dat je geslachtsdelen operatief laten verwijderen volstaat, maar neen. Ze heeft de verkeerde ... huidskleur.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Moest ik Petra zijn, ik laat me helemaal zwart tatoeëren.
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Is dat geen racisme? Of toch minstens discriminatie op basis van huidkleur?CarpeNoctem schreef: ↑22 oktober 2024, 22:48 Zelfs hun uberwoke boegbeeld Petra De Sutter is nog niet woke genoeg. Je zou denken dat je geslachtsdelen operatief laten verwijderen volstaat, maar neen. Ze heeft de verkeerde ... huidskleur.
Hallo, Unia …
Vervang “van kleur”door “blank” en het kot is te klein en je hebt een klacht wegens racisme aan je broek.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Gelukt overwint het gezond verstand bij Dedecker. Graag Petra als onze nieuwe voorzitter.
Onbeperkte toegang tot bankrekeningen ...Vincent2018 schreef: ↑22 oktober 2024, 18:25 Wie heeft er de communisten nog nodig wanneer je Bart De Wever hebt ?
....
Waar halen jullie dat vandaan ?
Ik lees enkel dat BDW AI wil gebruiken om fiscale fraude te bestrijden.
De fiscus moet vandaag fraude vermoeden en dan toestemming vragen aan een onderzoeksrechter om bankrekeningen te mogen inzien.
AI kan helpen om vermoedelijke fraude beter te ontdekken. Maar ik lees nergens iets over onbeperkte toegang tot bankrekeningen.
Ik vermoed dat jullie reactie is ingegeven door het spelleke 'BDW of fiscus bashen' of zijn jullie tegen de bestrijding van fiscale fraude ?
Dat heeft u bijzonder vermakelijk verwoord!CarpeNoctem schreef: ↑22 oktober 2024, 22:48 Idd. Zelfs hun uberwoke boegbeeld Petra De Sutter is nog niet woke genoeg. Je zou denken dat je geslachtsdelen operatief laten verwijderen volstaat, maar neen. Ze heeft de verkeerde ... huidskleur.
Ik heb gezegd.
Voor mij is het vermoeden van fraude net een zeer essentieel principe. Laat dit vallen en u draait de bewijslast om. Namelijk: men gaat er bij voorbaat van uit dat u fraudeert, en pas na controle en/of bewijsvoering wordt u als onschuldig beschouwt.
Ik heb gezegd.