Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
En Kakelende Kamala blijft zakken bij Polymarket. Haar team probeert haar zo veel mogelijk weg te houden van het publiek zodat ze weer geen woordenbrij uitkraamt waar geen kat haar jongen in terugvindt, maar zo kan je natuurlijk geen campagne voeren.
Ze heeft ook veel aan zichzelf (of haar team?) te danken. De archetypische Joe met het honkbalpetje vreest vooral dat ze geen respect voor de grondwet gaat hebben en het eerste en tweede amendement wil uithollen. Daarvoor moet ze dan eerst wel het hoog gerespecteerde SCOTUS packen. Ze zou die vrees kunnen wegnemen door haar onvoorwaardelijke steun voor de VS-grondwet uit te spreken maar ze heeft dat (voorlopig?) niet gedaan.
Zelfs The Washington Post - van oudsher een Democratisch bastion- wenst haar niet te endorsen.
De politiek-correcte meute in een kramp natuurlijk. En ze roepen op om massaal hun abonnement op te zeggen. Omdat een krant zegt officieel geen kant te kiezen.
Ze gaan wat straffer uit de hoek moeten komen dan in 2020:
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 26 oktober 2024, 17:13, 2 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Misschien wat meer van de superintelligentia op straat brengen...CarpeNoctem schreef: ↑26 oktober 2024, 08:59 Ze gaan wat straffer uit de hoek moeten komen dan in 2020:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Zou het kunnen dat jij op dezelfde cijfervrije planeet woont als haelewyn?
Op planeet Aarde ondertussen:
U.S. Presidents' Net Worth, Before and After Taking Office
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Haelewyn is meer van de strekking dat je mensen ook kan bedriegen met cijfers en zelfs met de juiste cijfers.CarpeNoctem schreef: ↑26 oktober 2024, 13:55Zou het kunnen dat jij op dezelfde cijfervrije planeet woont als haelewyn?
Raar dat die absolute wetenschap niet aan jou besteed is.
Kunnen rekenen is 1 ding en dat kan je.
Maar daar de waarde aan hechten die het heeft... ik zou het vaker proberen, als ik je een tip mag geven.
Wat iejoor zegt lijkt mij waar en niet overdreven.
Een prentje uit de hoed halen verandert daar niks aan.
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Denk je?CarpeNoctem schreef: ↑26 oktober 2024, 13:55Zou het kunnen dat jij op dezelfde cijfervrije planeet woont als haelewyn?
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
En wie was jij ook alweer in je vorig leven hier, Kwakkie ? Ik heb het al meerdere weken door alleszins.
Als je wil kom ik er ook voor uit.... wat jij ? Doet ook deze nick verontwaardigd over mensen met meerdere nicks of vernieuwde nicks terwijl je dat spel ook zelf speelt ?
Je bent beter dan enkele andere zev******.. denk ik toch. Hou je niet in om het te tonen.
Hoe zou ik dat anders allemaal weten.. ik deed niet echt mijn best om het te verbergen he.
Ik vrees dat ik niet begrijp wat je bedoelt.
Men zei hier een paar weken geleden dat ik Rhijnvis was. Misschien denkt men nu iets anders.
Ik elk geval, de laatste keer dat ik keek had ik maar 1 nickname.
Ik zie er het nut niet van in om meerdere nicknames te hebben. Het doel daarvan ontgaat me. Maar dat is wel van meerdere zaken op dit forum zo.
Men zei hier een paar weken geleden dat ik Rhijnvis was. Misschien denkt men nu iets anders.
Ik elk geval, de laatste keer dat ik keek had ik maar 1 nickname.
Ik zie er het nut niet van in om meerdere nicknames te hebben. Het doel daarvan ontgaat me. Maar dat is wel van meerdere zaken op dit forum zo.
Je ontwijkt (opzettelijk) het antwoord op de vraag.
Ok. Je komt er dus niet voor uit.
Je weet dat ik je niet ga te kakken zetten maar overdrijf hier niet mee.
Ach , ga toch niet in op dit figuur.
Ontwijken is zijn standaard als je hem hebt.
Zonde van er tijd of energie aan te verspillen
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Ja, liever tijd steken in sujets die onder een andere naam over hun eigen spreken ...
Ter info, Kakkie staat bij mij op de negerlijst.
Make Spaargids " Great Again ! "
En daar dan twee keer op een dag op gewezen worden door andere sujetten die net hetzelfde doen, maar dat zeker niet gezegd willen hebben..
Het is wat op een forum he.
Onuitputtelijke hoeveelheid pipoos. Er worden er elke dag bijgemaakt vermoed ik.
In iedere mens zit iets goeds. Soms moet je het ver zoeken. Zoals, on topic, bij mr. Trump bijvoorbeeld.
Het is wat op een forum he.
Onuitputtelijke hoeveelheid pipoos. Er worden er elke dag bijgemaakt vermoed ik.
In iedere mens zit iets goeds. Soms moet je het ver zoeken. Zoals, on topic, bij mr. Trump bijvoorbeeld.