Goud verkopen...
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Goud verkopen...
En de facturen er van ook op jaartal gelegd?VTEC schreef: ↑25 oktober 2024, 17:21 Vroeger (X jaar geleden) toen KBC nog gouden munten verkocht - en ze nog iet of wat van service gaven in het algemeen - kan je soms echt oude Europese munten kopen. Dan bedoel ik munten van 150-200 jaar en ouder, vaak gebruikt en al wat afgesleten. Vooral Sovereigns en Napoléons.
Ik heb me tijdens de lockdown uit verveling me eens bezig gehouden met die op jaartal te rangschikken, ne mens moest iets doen om de dag door te komen en eens iets anders dan de Lego sets van zoon voor de zoveelste keer te bouwen
Uiteraard, netjes op datum geclasseerd (in een PDF document).
"he Portable Document Format (PDF) was created by Adobe Systems, introduced at the Windows and OS/2 Conference in January 1993 and remained a proprietary format until it was released as an open standard in 2008."
Ja dus.
Ja dus.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Het leek me een goud moment om mijn 2 gouden munten Maple Leaf te verkopen.
In 2021 aangekocht en nu dankzij de stijging van de goudprijs met 1500 euro winst verkocht.
Eigenlijk was ik van plan ze langer te houden, maar met de huidige goudprijs besloot ik om mijn winst te verzilveren (no pun intended).
In 2021 aangekocht en nu dankzij de stijging van de goudprijs met 1500 euro winst verkocht.
Eigenlijk was ik van plan ze langer te houden, maar met de huidige goudprijs besloot ik om mijn winst te verzilveren (no pun intended).
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
USD schuld = 35 triljoen
Is er geen kans dat de inflatie gaat stijgen en dus ook de goudprijs
Is er geen kans dat de inflatie gaat stijgen en dus ook de goudprijs
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Tuurlijk voor het zelfde geld blijft de goudprijs verder stijgen. Heel moeilijk te voorspellen.
Maar ik ben tevreden met mijn winst. Als de goudprijs nu blijft stijgen dan is dat zo.
Maar ik ben tevreden met mijn winst. Als de goudprijs nu blijft stijgen dan is dat zo.
Ja zo'n gevoel heb ik ook. Maar in een dipje pik ik toch weer wat op.Charlesvdw schreef: ↑29 oktober 2024, 20:49 Tuurlijk voor het zelfde geld blijft de goudprijs verder stijgen. Heel moeilijk te voorspellen.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Als goud onder de 55-60k euro/kilo duikt koop ik misschien weer een paar muntjes. Maar dat zou al een flinke dip zijn.
ik doe bij 70 k toch ook weer 2 kilo denk ik.Charlesvdw schreef: ↑29 oktober 2024, 22:09 Als goud onder de 55-60k euro/kilo duikt koop ik misschien weer een paar muntjes. Maar dat zou al een flinke dip zijn.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik wacht ook tot na de verkiezingen, zal wel een serieuze impact hebben of het een goede transitie zal worden of een burgeroorlog ...
Ik heb al een heel jaar mijn aankopen uitgesteld, had ik beter niet gedaan ...
Ik heb al een heel jaar mijn aankopen uitgesteld, had ik beter niet gedaan ...
-
- Sr. Member
- Contacteer:
2 kilo WTF. Ik heb 2 Maple Leaf munten van 1 ounce verkocht, dat is een fractie daarvan.Finny10 schreef: ↑29 oktober 2024, 23:17ik doe bij 70 k toch ook weer 2 kilo denk ik.Charlesvdw schreef: ↑29 oktober 2024, 22:09 Als goud onder de 55-60k euro/kilo duikt koop ik misschien weer een paar muntjes. Maar dat zou al een flinke dip zijn.
Het zou me niet verbazen dat bij een eventuele overwinning van Trump de beurzen en het ondernemersvertrouwen in de VS een boost gaan krijgen (of dat terecht is of niet doet er nu even niet toe). En dan zou het goud wel eens een flinke correctie kunnen krijgen.
Ik hoop het, dan koop ik meer.Charlesvdw schreef: ↑30 oktober 2024, 20:412 kilo WTF. Ik heb 2 Maple Leaf munten van 1 ounce verkocht, dat is een fractie daarvan.
Het zou me niet verbazen dat bij een eventuele overwinning van Trump de beurzen en het ondernemersvertrouwen in de VS een boost gaan krijgen (of dat terecht is of niet doet er nu even niet toe). En dan zou het goud wel eens een flinke correctie kunnen krijgen.
Ik koop en verkoop stapsgewijs.Charlesvdw schreef: ↑30 oktober 2024, 20:412 kilo WTF. Ik heb 2 Maple Leaf munten van 1 ounce verkocht, dat is een fractie daarvan.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Het is te verwachten dat bij een overwinning van de juiste kandidaat goud een correctie krijgt en we weer wat kunnen aankopen.