Klimaathysterie
Re: Klimaathysterie
Ze doen maar, de soep wordt niet zo heet gegeten als ze wordt opgediend.piejer schreef: ↑Gisteren 19:00Ik denk dat Finny10 nog niet doorheeft welke Europese onzin er binnenkort op ons afkomt: https://www.knack.be/nieuws/belgie/gas- ... -hoogte-2/. Gaat ook inflatie veroorzaken en de gele hesjes gaan gegarandeerd terug op straat staan.
Misschien spreken we in 2030 in Europa wel Russisch of Chinees.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Wat een ongepast bericht is dit ! Begin almaar bij jezelf, door op dit forum te posten heb je energie gebruikt, de servers van dit forum hebben energie verbruikt; door jouw ongepast bericht te posten heb je meegeholpen aan de klimaatopwarming en al de catastrofale gebeurtenissen daarvan. Shame on you !croesus schreef: ↑Gisteren 19:16En terwijl Carpe zich blijft vrolijk maken over de klimaatverandering en mensen die zich daar zorgen over maken belachelijk maakt, zien we apocalyptische beelden uit Spanje waar -amper een maand na de ongeziene overstromingen in grote delen van centraal Europa door cycloon Boris- nu al meer dan 150 doden zijn geteld na een catastrofale stortvloed.CarpeNoctem schreef: ↑26 oktober 2024, 17:10
Er is ook een oplossing voor die hysterici:
"Que es mas importante, el arte o la vida?"
En terwijl ik na een flutzomer hier buiten aan 't genieten ben van een indian summer nodigen ze op de staatstv er ééntje uit die zegt dat wij ons gaan mogen verwachten aan een zeespiegelstijging van 10m door de menselijke CO₂-uitstoot. Natuurlijk kan dit opgelost worden door wat CO₂-aflaten te betalen ...
Ik heb deze namiddag wat bomen geveld maar aangezien ik hier 38 meter boven de zeespiegel zit ga ik voorlopig nog wachten om golfbrekers aan te leggen.
Vreemd gevoel voor humor...
Met zo'n reactie bewijs je net de nood aan strenge algemene wetgeving vanuit de (Europese) overheid.
Dit gaat niet meer over individuele aansprakelijkheid.
Dit gaat niet meer over individuele aansprakelijkheid.