Regeringsvorming 2024
Re: Regeringsvorming 2024
Mr Vandelanotte is toch niet Franstalig ? Hoog tijd dat de heer minister professor Vdb het veld wordt opgestuurd om de boel op te lossen.
Op daarin te geloven moer je eerst overtuigd zijn van de superioriteit van de ene en de minderwaardigheid van de andere.
Dat is voor velen geen probleem hier.
Voor mij wel.
Cfr Theo Francken : 'drup in the emmer', 'a white hemd' of 'chef-cocks'
We weten direct waar we het verstand niet moeten zoeken zeker ?
Ons pensioen komt in orde, met al die verlengingen ?
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Met de laatste uitgelekte super nota; vervroegd pensioen mogelijk vanaf 42 gewerkte jaren was dat voor mij al dik in orde. Laat ons maar hopen dat er snel een regering wordt gevormd, eenmaal de krediet ratings omlaag gaan en er bemoeienissen van buiten België bij te pas komen, zal het allemaal op nog veel meer besparen en kortwieken uitdraaien. Het besef dat er geen eindeloze schuld opbouw zal getolereerd worden is precies nog niet doorgedrongen. Daarnaast is de werkgelegenheid al een tijd aan het afnemen, hoe langer het duurt eer er een akkoord is hoe meer dat moet worden ingecalculeerd, dus uitstel gaat het echt niet beter maken.
Maak van die 42 jaar 35 jaar en ik ga akkoord.
Ik ben wel geporteerd voor pensioen na 10 volle jaren met een 3-daagse werkweek van 3 uur per dag.
Uiteraard met behoud van geïndexeerd loon.
Uiteraard met behoud van geïndexeerd loon.
Schuld van onze Big Brother al eens bekeken elk jaar het oneindige erbij.
En al die centjes hier op spaartegoeden niet vergeten.
Je moet de spaarquota eens bekijken in vergelijking met de anderen en een begrotingstekort.
Zolang men maar op dezelfde nagel blijft kloppen.
Begint iedereen het te geloven, ben eigenlijk benieuwd hoe de franstalige Arizona partners het gaan oplossen.
En die weten natuurlijk ook waar de centjes aanwezig zijn.
Non , terwijl daar het echte probleem met de financieen aanwezig is.
Dat noemt men Zwarte Pieten, en spijtig in die val trapt Vooruit niet.
Estate Guru believer.
Benieuwd wat we te zien gaan krijgen of eerder « te horen » nadat BDW bij zijne majesteit zal geweest zijn.
Ik gok op rousseau als informateur
Of zou men nu al overschakelen op de ludieke titels als ‘ontmijner’
Ik gok op rousseau als informateur
Of zou men nu al overschakelen op de ludieke titels als ‘ontmijner’
Hoeveel informateurs hebben we bij de vorige regeringsformatie niet gehad? Van alle ideologische strekkingen behalve de groenen is er toen iemand informateur geweest, soms zelfs met twee tegelijk.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Men zou zich eerder eens de vraag moeten stellen waarom ons crapuul Conner de boel steeds aan het saboteren is ?? Komt dit omdat zijn passionele liefde met Bartje van korte duur was of omdat hij zijn troepen niet in het gareel kan houden en HEEL veel angst heeft voor een "Gent-scenario" als hij de federale nota moet voorleggen ter goedkeuring ?
Als Bartje net als in zijn dromen alleenheerser was zouden ze minder sukkelen om een regering te maken. Houden zo ! Connor is, in tegenstelling tot mijn verwachtingen, niet slecht bezig.
Volhouden Conner ! Laat u niet doen door de Antwerpse keizer. Wij rekenen op u.
Liever op de Vlamingen springen.voorheenCP1234 schreef: ↑1 november 2024, 19:09 Men zou zich eerder eens de vraag moeten stellen waarom ons crapuul Conner de boel steeds aan het saboteren is ??
Of denkje dat de Franstaligen alles gaan laten passeren.
En bij Vooruit wordt er gestemd bij NVa is het de keizer die beslist en die heeft ook zijn troepen niet onder controle.
Estate Guru believer.
Ik hoop dat zowel Conner Rousseau als Georges-Louis Bouchez het been stijf houden zodat we ons wereldrecord regeringsvorming nog kunnen aanscherpen.
Gelukkig hebben we Conner nog die neemt het tenminste nog een beetje op voor de gewone burger.