Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
Re: Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
Laat me raden: Musk doet met zijn geld wat hij wil?CarpeNoctem schreef: ↑2 november 2024, 15:15Dus dat Musk dagelijks één miljoen dollar verloot onder mensen die de grondwet willen gerespecteerd zien is een probleem?
Dat Harris ondertussen één miljard dollar van rijke sponsors is toegestopt is dan weer geen probleem?
Rare jongens die linkse rakkers
Ondertussen laat je wel achterwege dat het gerecht een onderzoek gestart is. Hoe zou dit toch komen? Omdat hij strict de regels volgt betreffende sponsoring bij verkiezingen?
Kan je ook nog eens uitleggen vanwaar het idee komt dat Harris de grondwet niet respecteert?
Ik krijg steeds meer het gevoel dat je op een dag ruw zult ontwaken uit je rechts fantasiewereldje.
Elk voor zich werkt in twee richtingen.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Kruipt eens van onder uwe steen, Biden doet niet meer hoor, die gevaarlijke seniele gek gaat spoedig naar een mooi huis waar hij samen bij Napoleon en Caesar kan verblijven ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Ik denk er net zo over. Ik zie heel veel verschil tussen Biden en Trump.
Trump roept niet op tot opstanden waar doden vallen. Ik hoor niets over gratie aan witteboordencriminelen.
Jullie wel ?
Biden is zelf niet verzeild in processen omdat er wat aan zijn bedrag scoort.
Wie Trump ernstig neemt kan ik zelf nooit meer ernstig nemen. Over een jaar of 70 misschien.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Tuurlijk.Woz schreef: ↑2 november 2024, 16:10Laat me raden: Musk doet met zijn geld wat hij wil?CarpeNoctem schreef: ↑2 november 2024, 15:15 Dus dat Musk dagelijks één miljoen dollar verloot onder mensen die de grondwet willen gerespecteerd zien is een probleem?
Dat Harris ondertussen één miljard dollar van rijke sponsors is toegestopt is dan weer geen probleem?
Rare jongens die linkse rakkers
Een onderzoek? Sinds het aantreden van onze demente vriend en de bijhorende aanstelling van Attorney General Merrick Garland regent het 'onderzoeken' naar Trump en zijn medestanders. Het ene al futieler dan het andere.
Ze hadden nochtans hier bij ons kunnen komen vragen welk effect het op de bevolking heeft als je een politieke tegenstander via het gerecht wil monddood maken
Euh, ze hebben al een paar keer laten doorschemeren dat dit hen minder boeit. En waarom zouden ze anders zo bang zijn van die burgers die de petitie ter ondersteuning van de grondwet ondertekenen?
De vraag hierboven gesteld is 'Voor wie zou jij stemmen als staatsburger van de VS:'
Dus het zou best kunnen dat een toekomstige president Trump deze keer wel de EU en België hun freeriden wat de NAVO betreft zou kunnen afstraffen. Als VS-burger daarentegen ben je ongetwijfeld beter af met Trump dan met de Democraten.
En de vraag is of al die steun van die Hollywood celebs niet eerder contaproductief werkt? Hier wat Ricky Gervais denkt over al die celebrities die willen deugpronken en menen dat de nulmeridiaan door hun aars looptvortex schreef: ↑2 november 2024, 15:39 Doe tocht niet zo verontwaardigt, natuurlijk tracht Musk hiermee kiezers voor Trump te winnen, net zoals Jennifer Lopez stemmen tracht te ronselen voor Harris door een geëmotioneerde scene te acteren op een Harris meeting. Overigens een nog altijd een schone verschijning maar acteren kan ze nog steeds niet. In het echte leven is die ook jetset en stinkend rijk met een stevige afkeer voor het gewone volk
En van Jennifer Lopez beweren kwatongen dat het niet zo vrijblijvend is dat ze de Democraten steunt. Het potje rond de sexfeestjes van haar ex P Diddy begint steeds meer te stinken, en you scratch my back and I'll scratch yours is nog steeds het credo in de politiek. Dus kan het geen kwaad daar wat vrienden zitten hebben
Nogmaals fotootje:
Hopelijk eindigt Diddy niet Epsteingewijs ...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Met verzonnen verhalen die goed klinken kan je ook een verkiezing winnen... Trump deed dat al eerder. Het is vlakbij al gebeurd zelfs. In eigen land verzinnen ze ook wel eens een feitje dat er geen is.
Of ze vinden er wel een woord voor in het Engels dat niet bestaat.
Of ze vinden er wel een woord voor in het Engels dat niet bestaat.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
En ook in het mediahuis hebben ze blijkbaar dezelfde mening , ook daar hebben ze blijkbaar niet door dat Musk Briljant is en de mensheid ten goede komt :KV schreef: ↑2 november 2024, 15:01De feiten zijn inderdaad wat ze zijn. ... daarvoor zijn we het dus al eens.CarpeNoctem schreef: ↑2 november 2024, 13:32
Hoe naïef kun je zijn? Zowat alle industriëlen sponsoren één of beide presidentskandidaten.
En het Harris-kamp wordt veel meer geld toegestopt dan het Trump-kamp:
Trump Vs. Harris Fundraising Race: Harris Outraised Trump 3-To-1 With Last Pre-Election Report
Hoe er hier door sommigen totaal feitenvrij gediscussieerd wordt
En het gaat hem hier helemaal niet over Hoeveel Trump of hoeveel Harris toegestopt krijgen.... (je begint naar je gewoontelijke methodologie alles weer te verdraaien )
Het systeem van sponsoring is er nu éénmaal op die manier, daar gaat het hem helemaal niet om.
Het gaat hem over de rol die net die ene Musk hier speelt met zijn massale 'donaties' naar burgers toe, je kan het op zijn minst beïnvloeding noemen , of zijn dat dan voor jullie eerder één van die goede zaken dat hij doet voor de mensheid ? (Echt wel de quote van het jaar hier op spaargids)
Je kan hieronder ook nog even lezen , of als je te lui bent er naar luisteren :
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/10/21 ... at-zomaar/
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20241102_95380751
Misschien kan CN de redactie van het Mediahuis ook aanschrijven om hen tot (zijn) inzicht te doen komen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Kijk, het is simpel. Er staat geen George Washington of Ronald Reagan op de ballot. Wel een kakelende kip en een oranje narcist. Die kakelende kip is gevaarlijk voor de vrijheden in de VS, en zelfs voor de wereldvrede. De oranje narcist stuurt mean tweets en beledigt Jan en alleman. Maar laat de burger gerust en start geen oorlogen. Mij lijkt de keuze simpel.
Je leeft nog niet lang alhier?
Je zult dezelfde bias en hetzelfde narratief overal vinden.
Durf Denken!
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Jawel hoor, daarom dat ik er ook zo mijn gedacht over heb, Het stemt me hoopvol dat velen het toch op de dezelfde manier bezienCarpeNoctem schreef: ↑2 november 2024, 19:29Je leeft nog niet lang alhier?
Ook in de States zelf :
https://apnews.com/article/elon-musk-do ... d994feb4aa
Enkel Trumpaanhangers in de States en een paar volgelingen hier op SG hebben hun eigen bizarre narratief.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ok, je vous ai compris. Zelf denken is er teveel aanKV schreef: ↑2 november 2024, 19:41Jawel hoor, daarom dat ik er ook zo mijn gedacht over heb, Het stemt me hoopvol dat velen het toch op de dezelfde manier bezienCarpeNoctem schreef: ↑2 november 2024, 19:29Je leeft nog niet lang alhier?
Wees eens wat meer August Landmeter:
En telkens de waarheid opnieuw verdraaien.... daar zal je klaarblijkelijk niet vlug vanaf geraken ...CarpeNoctem schreef: ↑2 november 2024, 19:52Ok, je vous ai compris. Zelf denken is er teveel aan
Wees eens wat meer August Landmeter:
Zie de feiten omtrent Musk nu toch eens zoals ze zijn , en als het je niet lukt, luister dan op zijn minst naar je omgeving rondom , zeker wat Musk als subsidie-slurper betreft :
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Als je het geluk hebt van wat ouder te worden zul je wel merken dat je wat kieskeuriger wordt wie je in je omgeving toelaat. En ja-knikkers en andere lemmingen raken zo gemakkelijk niet meer in mijn omgeving.
Maar je bent nog jong, er is nog hoop voor je.
Ik merk dat je zelfs al cartoons plaatst waaruit blijkt dat je begint in te zien dat de overheid veel te veel geld uitdeelt. Bank vooruit en een kus van de juf.
Het blijft me flateren dat je me nog jong inschat , terwijl de KMs op de teller toch al redelijk de hoogte in aan het gaan zijn.
Verheugd vast te stellen dat je begint door te krijgen dat de overheid het slachtoffer is van enerzijds van 'hangmat-profiteurs' maar ook anderzijds subsidie-slurpende figuren zoals Musk die er in slaagt een gedeelte van de bevolking hem als een briljant persoon voor de mensheid te laten aanzien.CarpeNoctem schreef: ↑2 november 2024, 21:36 Ik merk zelfs dat je al cartoons plaatst waarin de overheid correct wordt afgebeeld. Bank vooruit en een kus van de juf.
Ik onthoud hierbij dat enkel op basis van prentjes je iets duidelijk kan gemaakt worden
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Als je dat nu nog maar ziet:
Ik pleit hier in zowat elke post tegen overheidsinmenging. Onafhankelijk van als ik iemand sympathiek vind of niet. Dus net het tegengestelde van ene KV ...
Dat heb ik uiteraard al gemerktCarpeNoctem schreef: ↑2 november 2024, 22:21Als je dat nu nog maar ziet:
Ik pleit hier in zowat elke post tegen overheidsinmenging. Onafhankelijk van als ik iemand sympathiek vind of niet. Dus net het tegengestelde van ene KV ...
Maar ondanks je tegen overheidsinmenging bent hekel je totaal niet wie graag aan het subsidie infuus hangt die het eigenlijk niet nodig heeft. Van.... net diezelfde overheid (dus dan toch meer overheid ??
Eigenaardige verschijnselen toch in dat kapitalistisch geloof
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Natuurlijk niet. Ik spaar je