Regeringsvorming 2024
Re: Regeringsvorming 2024
Dat De Wever zijn ontslag geeft aan de Koning en laat dan
de PS, Vooruit, PTB-PVDA, Les Engagés, cd&v, Groen en Ecolo
met hun meerderheid van 78 zetels ons land maar helemaal naar
de kl*ten helpen.
de PS, Vooruit, PTB-PVDA, Les Engagés, cd&v, Groen en Ecolo
met hun meerderheid van 78 zetels ons land maar helemaal naar
de kl*ten helpen.
Ik heb PVDA gestemd en dat hier toen ook geschreven, maar hier zijn blijkbaar maar 2 simpele hokjes waar je toe kan behoren ...KV schreef: ↑2 november 2024, 08:18Afgaande uit postings van de laatste dagen denk ik te mogen afleiden dat je dat droompje terug mag opbergen. Volgens wat ik heb kunnen afleiden zullen zij van mening zijn dat de middelen voor het begrotingstekort integraal gezocht moeten worden bij o.a. de hangmatten , te beginnen in het zuiden van het land
Hier ben ik het eigenlijk mee eens.Destereir schreef: ↑2 november 2024, 09:17Ik kan me daarbij aansluiten maar ik zou eerst wat wegnemen van de hoge pensioenen, overheidsuitgaven stroomlijnen, politici minder belonen, veel subsidies stopzetten, het hebben van kinderen niet langer subsidieren. Ik zou meer jagen op mensen die stelen van de overheid.CarpeNoctem schreef: ↑2 november 2024, 08:27 Wel, ik heb liever dat ze iedereen dat ze uit iedereens portemonnee (dus ook uit die van haelewyn, KV en andere abatoetnie's) blijven. Dat ze al eens stoppen met geld uit delen.
... en pas dan zou ik het bij de terecht inactieven gaan zoeken. Iedereen heeft zijn eigen prioriteiten.
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Weeral een geheel,eigen en verkeerde interpretatieKV schreef: ↑2 november 2024, 08:18Afgaande uit postings van de laatste dagen denk ik te mogen afleiden dat je dat droompje terug mag opbergen. Volgens wat ik heb kunnen afleiden zullen zij van mening zijn dat de middelen voor het begrotingstekort integraal gezocht moeten worden bij o.a. de hangmatten , te beginnen in het zuiden van het land
Je maakt er de laatste tijd een zooitje van
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Misschien ook nog met de zelfverklaarde Kingconnah aan het hoofd
Of de meer ervaren heer professor FVDB
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik heb het hier al zo vaak geschreven. Er valt met onze politiekers geen land te bezeilen. De hoogste belastingen ter wereld en toch het grootste begrotingstekort?
En alle rekeningen steeds maar doorschuiven naar de jongere generaties. Geen enkele langetermijnvisie ...
Pff, laat die EU-curatele maar komen.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Zou dat te maken hebben door teveel naar u en CN te luisteren ?VincentVega schreef: ↑3 november 2024, 18:15Weeral een geheel,eigen en verkeerde interpretatieKV schreef: ↑2 november 2024, 08:18
Afgaande uit postings van de laatste dagen denk ik te mogen afleiden dat je dat droompje terug mag opbergen. Volgens wat ik heb kunnen afleiden zullen zij van mening zijn dat de middelen voor het begrotingstekort integraal gezocht moeten worden bij o.a. de hangmatten , te beginnen in het zuiden van het land
Je maakt er de laatste tijd een zooitje van
Goed dat je er me alvast attent op maakt, want eindigen zoals jullie zou vreselijk zijn ...
Een billijke belastingsverhoging om de minder bedeelden te ontzien moet zeker kunnen.
mver schreef: ↑3 november 2024, 17:38Ik heb PVDA gestemd en dat hier toen ook geschreven, maar hier zijn blijkbaar maar 2 simpele hokjes waar je toe kan behoren ...KV schreef: ↑2 november 2024, 08:18
Afgaande uit postings van de laatste dagen denk ik te mogen afleiden dat je dat droompje terug mag opbergen. Volgens wat ik heb kunnen afleiden zullen zij van mening zijn dat de middelen voor het begrotingstekort integraal gezocht moeten worden bij o.a. de hangmatten , te beginnen in het zuiden van het land
Wie zou dat nu hebben kunnen denken dat jij daar je stem aan zou geven?
Sorry als ik je daarmee ontgoochel Finny10. Op veel gebieden denk ik eerder "rechts", maar ik vind wel dat de sterkste schouders de zwaarste lasten moeten dragen. Al is het heel moeilijk om een linkse partij te vinden die niet uit degoutante figuren bestaat . Ik wou PVDA een kans geven omdat ze het misschien goed menen. Al zitten ze er met hun feiten echt ook veel te dikwijls ferm naast. En heb ik ook problemen met veel linkse standpunten (de hele woke BS bv.) en twijfel ik of ze wel goed budgetbeheer kunnen toepassen. Het is gewoon een beetje de pest of de cholera met die politieke partijen.
De laatste poging om een Arizonacoalitie te vormen is mislukt. Ik ben benieuwd naar wat De Wever nu gaat doen en wat de koning morgen gaat beslissen.
Daar ben ik het mee eens mver. Ik heb dan ook niet gestemd omdat ik me in geen ene partij kon vinden. Allemaal doen ze beloftes die ze niet houden en geen ene partij trekt België echt uit het moeras.mver schreef: ↑3 november 2024, 21:08Sorry als ik je daarmee ontgoochel Finny10. Op veel gebieden denk ik eerder "rechts", maar ik vind wel dat de sterkste schouders de zwaarste lasten moeten dragen. Al is het heel moeilijk om een linkse partij te vinden die niet uit degoutante figuren bestaat . Ik wou PVDA een kans geven omdat ze het misschien goed menen. Al zitten ze er met hun feiten echt ook veel te dikwijls ferm naast. En heb ik ook problemen met veel linkse standpunten (de hele woke BS bv.) en twijfel ik of ze wel goed budgetbeheer kunnen toepassen. Het is gewoon een beetje de pest of de cholera met die politieke partijen.
Kortom allemaal plucheplakkers met eigen c.q. partijbelang.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Er werd te weinig stil gestaan bij de Verkiezingsuitslag van 9 juni:
Wallonië stemde verrassend rechts. Ik dacht dat de levensstandaard er niet zo hoog was en toch kan Bouchez de rijken blijven sparen.
In Vlaanderen omgekeerd: rechts Zweeds verloor zijn meerderheid. Vlaams Belang neigt sociaal dan weer eerder naar links. PvdA pikte de 5 zetels in die Groen verloor en Vooruit won 5 zetels.
Vlaanderen stemde dus eerder sociaal links. (NVA verloor trouwens 4 zetels en Open VLD 7, enkel dat laatste hebben we onthouden )
Ik dacht dat de levensstandaard in Vlaanderen hoog was?
Wallonië stemde verrassend rechts. Ik dacht dat de levensstandaard er niet zo hoog was en toch kan Bouchez de rijken blijven sparen.
In Vlaanderen omgekeerd: rechts Zweeds verloor zijn meerderheid. Vlaams Belang neigt sociaal dan weer eerder naar links. PvdA pikte de 5 zetels in die Groen verloor en Vooruit won 5 zetels.
Vlaanderen stemde dus eerder sociaal links. (NVA verloor trouwens 4 zetels en Open VLD 7, enkel dat laatste hebben we onthouden )
Ik dacht dat de levensstandaard in Vlaanderen hoog was?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Denk je echt dat de politici hier zich ook maar iets aantrekken van de verkiezingsuitslag? Stel je voor, dat zou democratie zijn.