De Beurs vandaag part 2
TIP
Re: De Beurs vandaag part 2
Precies wat ik verwachte. De waarde van dergelijk onderzoek is niet nul, het is negatief. Men doet 1 enkele steekproef gedurende een periode van 1 jaar. Iedereen die daar conclusies uit deduceert is stompzinnig.
Laatst gewijzigd door Rhijnvis op 23 oktober 2024, 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Kereltje!
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik concludeer vooral dat de heer Reweghs best eens zijn carrièrekeuzes onder de loep neemt.
Ook dat lijkt me een foutieve conclusie. Hebben we ook de risico's van beide portefeuille vergeleken? Mogen we op basis van 1 enkel proefresultaat verregaande conclusies trekken?Pieter1985 schreef: ↑23 oktober 2024, 15:16 Ik concludeer vooral dat de heer Reweghs best eens zijn carrièrekeuzes onder de loep neemt.
Kereltje!
Danny kennende weet ik wat er in zijn portefeuille zat, neem die aandelen het jaar ervoor en je hebt er misschien +50% mee...
Dus je kan inderdaad niks concluderen ( eigenlijk kan je nooit iets concluderen met dat soort "onderzoeken")
Dus je kan inderdaad niks concluderen ( eigenlijk kan je nooit iets concluderen met dat soort "onderzoeken")
-
- Full Member
- Contacteer:
Ze hadden er op zijn minst de SP500 als benchmark mogen bijzetten, kwestie van de behaalde rendementen wat te kaderen.
De voorbije 12 maand heeft de Sp500 bijna 40% opgebracht.
"resultaten AI zijn bedroevend!"
"resultaten AI zijn bedroevend!"
Bij Danny Reweghs waren het (verrassing :-)) veelal grondstofaandelen. Bij de AI bot waren het vooral bankaandelen.
Mijn pf reageert alvast positief op de verkiezing van Donald. Het geld stroomt binnen
Ik ga verhuizen naar de VS
In de VS hebben ze al heel lang een vorm van meerwaardebelasting op aandelen dacht ik?
Ja dat klopt maar je mag ook je verliezen inbrengen dacht ik.