Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
Re: Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
Shit happens, pffffff.....
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
We have a winner … a good president dat zal nog moeten blijken (en betwijfel ik sterk, zeker voor Europa).voorheenCP1234 schreef: ↑Vandaag 08:03 Ondertussen is het al 277-226, ladies and gentleman, we have a good President !
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Onze gekleurde pers schrijft zelfs dat Trump een leugenaar is.
Dat is toch onmogelijk....
Dat is toch onmogelijk....
Alvast merci Donald om mij slapend geld te bezorgen.
Mijn pf gaat fors de hoogte in. Benieuwd wat het vanmiddag zal geven.
Mijn pf gaat fors de hoogte in. Benieuwd wat het vanmiddag zal geven.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ja hé, al die beteuterde gezichten bij onze media. Machtig
En we gaan ons ook weer kunnen verkneukelen in al die celebrities die de VS gingen verlaten, maar dan toch weer een excuus gaan vinden om te blijven. Net als 8 jaar geleden.
De memes zijn ook weer niet te tellen:
En nog meer goed nieuws: ook de senaat valt in Republikeinse handen.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Haha. Springsteen naar Mexico en Taylor Swift naar de Noordpool.
Je amuseren kost minder energie dan bedrukt en negatief zijn. Het is beter voor je mentale toestand.
Ik kan het iedereen aanraden.
Ik kan het iedereen aanraden.
De Belgische begroting gaat nu nog veel meer ontsporen, want we moeten nu ook eindelijk onze Navo bijdrage gaan betalen.
Goed nieuws voor wie van spektakel houdt.
Benieuwd met welke malloten hij zich zal omringen...
Voor de rest: fasten your seatbelts. In de eerste plaats de Amerikanen zelf. Ik ben benieuwd in welke wereld we 4 jaar verder staan.
Benieuwd met welke malloten hij zich zal omringen...
Voor de rest: fasten your seatbelts. In de eerste plaats de Amerikanen zelf. Ik ben benieuwd in welke wereld we 4 jaar verder staan.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Hij is dan ook de president van de US en niet van Europa ...VincentVega schreef: ↑Vandaag 09:40We have a winner … a good president dat zal nog moeten blijken (en betwijfel ik sterk, zeker voor Europa).voorheenCP1234 schreef: ↑Vandaag 08:03 Ondertussen is het al 277-226, ladies and gentleman, we have a good President !
Als onze leiders ons ook al eens op de eerste plaats zouden zetten zou het voor ons hier ook veel beter zijn maar wij maken onze economie kapot om zogezegd "groen" te zijn terwijl we alles importeren uit "kolen-land" China; maar dat moet ik jou niet zeggen zeker.
Make Spaargids " Great Again ! "
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Bremtrol, ken uw geschiedenis, Hitler heeft nooit een meerderheid gehad bij verkiezingen, Trump heeft een triple win: President - Senaat - Parlement gewonnen met miljoenen stemmen meer !
Maar zo'n uitspraak is natuurlijk normaal van een trol ...
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Leuk feitje, zelfs Joe Biden zijn vrouw heeft openlijk voor Trump gestemd ! ( google het maar )
Triestig trouwens hoe de linkse rakkers er niet tegen kunnen dat een rechts president zo'n overwinning behaalt.
Maar ja, Marxisten en democratie, dat is een brug te ver zeker ...
DE Amerikanen hebben massaal op de GOP gestemd, zelfs Black Lives Matters activisten riepen op om voor de GOP te stemmen; waarom denken jullie dat dit komt ?
Een land in verval waar politici niet luisteren naar de mensen, komt het misschien bekend over ..., net als in Europa pikken de mensen niet meer wat de elite tegen hun wil doet !
Triestig trouwens hoe de linkse rakkers er niet tegen kunnen dat een rechts president zo'n overwinning behaalt.
Maar ja, Marxisten en democratie, dat is een brug te ver zeker ...
DE Amerikanen hebben massaal op de GOP gestemd, zelfs Black Lives Matters activisten riepen op om voor de GOP te stemmen; waarom denken jullie dat dit komt ?
Een land in verval waar politici niet luisteren naar de mensen, komt het misschien bekend over ..., net als in Europa pikken de mensen niet meer wat de elite tegen hun wil doet !