Rijden met EV vs ICE
Re: Rijden met EV vs ICE
Och, het zou mij niet verbazen dat CP binnenkort heel erg dringend via rurale wegen en met een dubbelassige caravan naar het zuiden van Portugal moet rijden.
In oktober 2024 waren er van elke 100 verkochte wagens op de tweedehandsmarkt ... 2 EV's ... BMW houdt in november zijn Premium promotie. Benieuwd hoe deze zal verlopen voor hun EV's. 1 op de 6 wagens in hun aanbod is volledig elektrisch.
Premium en Bmw ? Dit lijkt me eerder bij Dacia of Kia te passen.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
"Premium" heeft natuurlijk een andere betekenis bij Trollen als bij mensen, hou jij het maar bij Uw Roemeens "Premium" merk made in China ...
Make Spaargids " Great Again ! "
De Dacia wordt inderdaad net zoals de BMW ix3 in China gebouwd , dat klopt.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Dat klopt inderdaad, nu nog Uw definitie van "Premium" wat bijschaven en je komt er nog wel !
Ach, heeft Bremby weer wat op te merken !? Nergens zeggen ze in hun actie dat ze een premium merk zijn. Hun tweedehands selectie noemen ze al 20 jaar Premium Selection. Het is gewoon een naam, Bremby. Je had beter inhoudelijk gereageerd over het aantal EV's dat er in ons land effectief gekocht wordt op de tweedehandsmarkt. Dat past niet in je alter-ego natuurlijk.
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Bremby verliest van zijn pluimen
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Musk als schaduwpresident. Goed of niet goed voor de evolutie van de EV?
Vooral goed voor de wapenindustrie, mijn gedacht. Stel dat hij straks zijn EV's inruilt voor raketten en satellieten in Berlijn, China en andere productielijnen ...
- MeneerParmentier
- Jr. Member
- Contacteer:
Musk kan over naar de volgende opportuniteit die zijn pad heeft gekruist , waar hij onmogelijk “neen” tegen kon zeggen.
Musk als minister
Benieuwd hoe lang het gaat duren
Musk als minister
Benieuwd hoe lang het gaat duren
Ik denk dat Musk vooral wilde vermijden dat Trump tegen zijn kar zou rijden, gewoon om ideologische reden.
Je ziet hier al hoezeer ev’s als ’links’ gepercipieerd worden. Want doet geen brombrom..
Je ziet hier al hoezeer ev’s als ’links’ gepercipieerd worden. Want doet geen brombrom..
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Trump wilt "made in America," of dat nu een Tesla is of een Ford, wat kan hem dat schelen zolang het maar jobs bij hun zijn.
Als Musk het slim speelt en zijn productie opdrijft in de US zou hij zijn Tesla's wel eens als zoete broodjes kunnen verkopen aan een publiek dat het anders niet zou smaken.
Ik moet Musk totaal niet, maar een man als hem als minister heeft wel een voordeel; een zakenman als hij heeft weinig meerwaarde in conflicten die de economie pijn doen; dat is een groot voordeel.
Als Musk het slim speelt en zijn productie opdrijft in de US zou hij zijn Tesla's wel eens als zoete broodjes kunnen verkopen aan een publiek dat het anders niet zou smaken.
Ik moet Musk totaal niet, maar een man als hem als minister heeft wel een voordeel; een zakenman als hij heeft weinig meerwaarde in conflicten die de economie pijn doen; dat is een groot voordeel.