Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
Same here, ik wil wel nog wat mensen agiteren met mijn pro-vrijheid posten
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
De liberale waarden verdedigen is het probleem niet. Integendeel, dat is een belangrijke taak in een samenleving.
De combinatie met voortdurend de schuld op de ander (media, links, groen, migranten,...) steken is wel raar.
Dat is allesbehalve liberaal gedachtegoed.
De combinatie met voortdurend de schuld op de ander (media, links, groen, migranten,...) steken is wel raar.
Dat is allesbehalve liberaal gedachtegoed.
Tiens, is dat niet de lijfspreuk van groen en rood om de schuld op een ander te steken. Connor is daar goed in.
Laatst gewijzigd door Kwakkie op 7 november 2024, 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik snap eigenlijk niet goed wat je verkeerd gezegd hebt. In mijn ogen niets maar ik ben geen mod.
Ik veronderstel dat je ook geen uitleg hebt gekregen waarom er censuur toegepast is?
Met Musk als mod zou dat niet gebeurd zijn
Nee. Geen uitleg gekregen.
Ook niet gevraagd uiteraard.
Ik leg mij altijd neer bij wat de mod beslist he.
Ook niet gevraagd uiteraard.
Ik leg mij altijd neer bij wat de mod beslist he.