Koopwaardige aandelen
TIP
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Koopwaardige aandelen
Wat vinden jullie van Norsk Hydro ? En op welke beurs zouden jullie deze kopen, aandeel noteert op heel veel beurzen en munten ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Welke beurs maakt niet uit, het is altijd hetzelfde.
Ik koop liefst op de beurs van het land van herkomst, dus hier Noorwegen. Ik vind dat charmanter
Maar je moet zien naar je kosten eventueel, misschien dat bepaalde beurzen veel duurder zijn voor je.
En misschien best in de munt kopen dat je hebt liggen, dan hoef je niet om te wisselen.
Eventueel ook op te letten voor liquiditeit, maar dat maakt normaal niet zooo veel uit
Ik koop liefst op de beurs van het land van herkomst, dus hier Noorwegen. Ik vind dat charmanter
Maar je moet zien naar je kosten eventueel, misschien dat bepaalde beurzen veel duurder zijn voor je.
En misschien best in de munt kopen dat je hebt liggen, dan hoef je niet om te wisselen.
Eventueel ook op te letten voor liquiditeit, maar dat maakt normaal niet zooo veel uit
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik dacht persoonlijk ook om ofwel op de Xetra te kopen in Eur ufwel in Nok in Noorwegen, bij dat laatste zit ik wel steeds met de kosten van de munten om te zetten bij aan- en verkoop. Ga de aankoopkost zelf eens vergelijken tussen beide beurzen.Aerolla schreef: ↑Vandaag 18:22 Welke beurs maakt niet uit, het is altijd hetzelfde.
En wat is je gedacht over het aandeel zelf ?
Make Spaargids " Great Again ! "
Een wilde ongefundeerde mening?
Ik ken het aandeel niet goed genoeg, maar ik geloof wel in een herstel van de Noorse kroon, dus dat gaat je hoe dan ook al extra helpen.
En de sector, zwaar afgestraft, de laatste tijd al veel verbetering, verdedigbare keuze voor een lange termijn.
Op het bedrijf zelf kan ik niks zeggen, ik ken er niet genoeg van.
Ik ken het aandeel niet goed genoeg, maar ik geloof wel in een herstel van de Noorse kroon, dus dat gaat je hoe dan ook al extra helpen.
En de sector, zwaar afgestraft, de laatste tijd al veel verbetering, verdedigbare keuze voor een lange termijn.
Op het bedrijf zelf kan ik niks zeggen, ik ken er niet genoeg van.
Ik heb helaas enkel Despegar. Die heeft wel wat in te halen tov die 2 anderen.BRT schreef: ↑Gisteren 23:12 Despegar rapporteert 53% omzetgroei (FX neutraal weliswaar) en draait als een tierelier. +47% app downloads, +50% loyalty program.
Guidance wordt verhoogd voor 2024.
Nu bank , despegar, mercadolibre,.. allemaal high growth stocks. Zuid Amerika on the rise, desondanks nog steeds stevige FX headwinds.
Lijkt me nog steeds een value play ondanks koersstijging..
Hun B2B offerings doen het zeer goed & ze gaan er globaal mee. Ook SAAS optionaliteit met 'Sofia' etc.
Van 'Koin' horen we de laatste tijd wel niets meer. Wat is daar van gekomen?