Regeringsvorming 2024
- MeneerParmentier
- Jr. Member
- Contacteer:
- MeneerParmentier
- Jr. Member
- Contacteer:
Re: Regeringsvorming 2024
Geheel mee eens.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Graag de professor als minister van volksgezondheid aub.
De heer Dr. Professor Marc van Ranst?
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Neen, diene vanuit Merlina, toen was Haelewyn; ik bedoel Bremtrol nog jong ...
Tegen dat we ooit een regering hebben zit VDB misschien in den bak voor al de fraude die er tijdens de Covid miserie op zijn kabinet is gebeurd ...
( kennelijk heeft hij al geprobeerd om de pc's op zijn kabinet in de fik te steken, voor hem steeds de ideale oplossing, maar hij had niet door dat de data in de "cloud" werd bewaard; hopelijk gaat hij niet bij onze Waalse vrienden hun datacenters op bezoek met een kannetje petrol ... )
Make Spaargids " Great Again ! "
Was het nacht ? Om 06.20 uur ? Brembos wordt wel meer wakker op hetzelfde uur als mij.voorheenCP1234 schreef: ↑Gisteren 15:34Ja, om dat uur van de nacht, met 2 minuten verschil posten, valt iets te hard op
Nu weten we het dus zeker onze Bremtrol is niemand anders dan Haleweyn aka Desteir !
Trouwens.. ... over opvallen gesproken : carpenoctem en vincentvega zijn wel gelijktijdig online om 4 uur 's morgens, tijdens weekends gezamenlijk afwezig en weer x uur later gezamenlijk aanwezig... Moet kunnen zeker ?
Iemand die Conner geen crapuul noemt... zo kunnen er geen twee zijn op dit forum zeker he ?voorheenCP1234 schreef: ↑Gisteren 19:26
Neen, diene vanuit Merlina, toen was Haelewyn; ik bedoel Bremtrol nog jong ...
Vincentvega alias... (den diene) was toen ook online. Misschien is bremtrol wel vegatrol.
Ik zou eerst mijn naam leren (over)schrijven en pas daarna geleerd proberen doen als ik jou was.. Als dat al te ingewikkeld is ..voorheenCP1234 schreef: ↑Gisteren 15:34 Nu weten we het dus zeker onze Bremtrol is niemand anders dan Haleweyn aka Desteir !
Dat is de Trump-way zeker ?
Wat je zegt is niet belangrijk. Als het maar lekker bekt en voor "iedereen" verstaanbaar is ?
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Wow, de voorzitter van de Vld is zowaar een liberaal. Lang geleden dat ze daar iets zinnigs te zeggen hadden. Dumpen die relnicht en de Vld erbij. Spijtig van de Vlaamse minderheid, maar daar zit het ondemocratische cordon natuurlijk voor veel tussen.
Ik beken , ik ben voorheenCP1234….