Keytrade toevoegen aan Payconiq.
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Keytrade toevoegen aan Payconiq.
Klopt. Het ligt weer maar eens aan Keytrade.tuinder666 schreef: ↑15 november 2024, 08:34 >Ik vind het een waardeloze app.
Volgens mij zal het niet gelegen zijn aan Payconiq, met andere bank nog nooit een probleem gehad.
>Ik heb bevestiging van Payconiq dat QR betalingen met Keytrade Visa debetkaart mogelijk zullen zijn tegen eind dit jaar.
ik gebruik Keytrade niet meer voor Payconiq, tijdverlies. Best wel raar van een online bank natuurlijk dat ze er toch maar niet in slagen om dit in orde te brengen.
Ben er nu ook wel helemaal klaar mee.
Mij lukt het om Keytrade toe te voegen en toegevoegd te blijven en ik kan ook betalen in Keytrade (als het een gewone betaling is). Maar het lukt dus niet om een betaling te doen of te ontvangen als het van persoon tot persoon is...
Dus daarom heb ik een 2de bank, voor rest wel tevreden over Keytrade.
Dus daarom heb ik een 2de bank, voor rest wel tevreden over Keytrade.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Het is een zootje. Sinds gisteren lukt het ook niet meer om een betaalverzoek via WhatsApp te verzenden. De app loopt vast.
Met Android. Met mijn Iphone lukt dit dan weer wel nog
Met Android. Met mijn Iphone lukt dit dan weer wel nog
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
- Jr. Member
- Contacteer:
En vanuit de keytrade app zelf is het ook nog altijd niet mogelijk om een (online) bancontact betaling via QR code uit te voeren.
Voor een online only bank te zijn trekt dat op niet veel.
- miljonairtje
- Full Member
- Contacteer:
Klopt, voor een internetbank te zijn vind ik 't ongezien dat QR-scan betalingen niet ingebouwd zitten in de Keytrade app, zoals bijvoorbeeld bij KBC.tuinder666 schreef: ↑16 november 2024, 14:33 En vanuit de keytrade app zelf is het ook nog altijd niet mogelijk om een (online) bancontact betaling via QR code uit te voeren.
Ik heb wel geen problemen om te betalen met mijn gekoppelde Keytrade rekening via de Payconiq app.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
zelfs Belfius heeft die optie in de app
Dat zegt toch wel wat over Keytrade.
Dat zegt toch wel wat over Keytrade.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Waarom zou ik een app toegang willen geven tot mijn bankrekening(en) ?!?
En waarom zou ik van elke bank een app moeten hebben ?!?
Het enige dat ik wil kunnen doen zijn transacties, zowel ontvangen als betalen, zowel met (web)winkels als met particulieren.
Payconic dus, maar zonder koppeling van bankrekening(en).
En waarom zou ik van elke bank een app moeten hebben ?!?
Het enige dat ik wil kunnen doen zijn transacties, zowel ontvangen als betalen, zowel met (web)winkels als met particulieren.
Payconic dus, maar zonder koppeling van bankrekening(en).
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ter info: je moet niets he. Soms woelt het wel aan in onze maatschappij dat we vanalles moeten doen. Dat klopt.
Laat nu juist wat jij wilt kunnen net het probleem zijn met Keytrade/Payconiq, allee bij mij toch. En ook bij sommigen hier op het forum als ik het goed begrepen heb.
Ik heb het zelf lang geleden opgegeven. Dus wanneer het terug ooit werkt hoor ik het graag. Dan bekijk ik het nog wel eens.
Dus ondertussen gebruik ik wel een betrouwbare partner voor mijn payconiq betalingen.
Laat nu juist wat jij wilt kunnen net het probleem zijn met Keytrade/Payconiq, allee bij mij toch. En ook bij sommigen hier op het forum als ik het goed begrepen heb.
Ik heb het zelf lang geleden opgegeven. Dus wanneer het terug ooit werkt hoor ik het graag. Dan bekijk ik het nog wel eens.
Dus ondertussen gebruik ik wel een betrouwbare partner voor mijn payconiq betalingen.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Dat betalingen met QR code tussen particulieren niet lukt met Keytrade is algemeen geweten, denk ik. De oorzaak is echter niet gekend bij mijn weten.tuinder666 schreef: ↑Gisteren 09:37 Laat nu juist wat jij wilt kunnen net het probleem zijn met Keytrade/Payconiq, allee bij mij toch. En ook bij sommigen hier op het forum als ik het goed begrepen heb.
Voor die gevallen gebruik ik dus ook een andere bankkaart.
Maar ok, ik ben ook niet per se klant bij Keytrade voor mijn dagdagelijkse bankzaken.