beurssuccess (Paul D'hoore)
TIP
Re: beurssuccess (Paul D'hoore)
Paul D'hoore, nee hè.Danyvp schreef: ↑17 november 2024, 21:17benjamin998 schreef: ↑29 augustus 2016, 01:17 @Quinten en andere,
kunnen we niet een groep starten die Beurssucces aankoopt en de info deelt met elkaar??
Benjamin
Is er nog een optie na 8 jaar om deze groep te joinen (als hij al is opgestart)?
Ik heb een abbo bij beurssucces en ben er eerlijk gezegd heel tevreden over, echter... ook de tips laat ik aan mij voorbij gaan, teveel van die tips zitten in een vechtersmarkt die zo kan omslaan ...ik heb me 1 keer laten vangen aan Capri Holdings als overnamekandidaat en het resultaat is bekend .
En jij denkt dat je geen proces aan je broek krijgt als je met zijn allen 1 abonnement gaat delen.
Je bent blijkbaar wel erg goedgelovig als je Paul D'hoor wilt volgen en dan ook nog een abonnement wil delen.
Inderdaad daar mag je zeker van zijn ! Het zal niet lang duren,vooraleer DPG -media (eigenaar van spaargids) uw echte identiteit vrijgeeft aan
Paul D'Hoore. Binnen de kortste keren een schadeclaim aan uwen broek. Er Staat op iedere nieuwsbrief trouwens een disclaimer in de trant van :
"enkel voor persoonlijk gebruik,niks uit deze uitgave mag vermenigvuldigd worden".
Waarom al die moeite? Inspiratie genoeg op internet te vinden.(gratis)
En dan vervolgens de investor pagina's (een beter beleggingsblad,is er niet!) lezen,van de bedrijven die u interesseren en uw eigen mening vormen. Zelf heb ik nog nooit geld uitgegeven aan een beleggingsblad. (Behalve mijn eerste jaar op beurstips,zag al heel snel dat ze niks meer weten dan ikzelf,het tegendeel zelfs). Het was de tijd van Hemispherx (een biotechbedrijfje waar beurstips monsterwinsten in zag). Feit was dat de helft van beleggend vlaanderen,monsterverliezen aan overgehouden heeft na verloop van tijd...
Paul D'Hoore. Binnen de kortste keren een schadeclaim aan uwen broek. Er Staat op iedere nieuwsbrief trouwens een disclaimer in de trant van :
"enkel voor persoonlijk gebruik,niks uit deze uitgave mag vermenigvuldigd worden".
En dan vervolgens de investor pagina's (een beter beleggingsblad,is er niet!) lezen,van de bedrijven die u interesseren en uw eigen mening vormen. Zelf heb ik nog nooit geld uitgegeven aan een beleggingsblad. (Behalve mijn eerste jaar op beurstips,zag al heel snel dat ze niks meer weten dan ikzelf,het tegendeel zelfs). Het was de tijd van Hemispherx (een biotechbedrijfje waar beurstips monsterwinsten in zag). Feit was dat de helft van beleggend vlaanderen,monsterverliezen aan overgehouden heeft na verloop van tijd...
+1Divi schreef: ↑18 november 2024, 12:13 Inderdaad daar mag je zeker van zijn ! Het zal niet lang duren,vooraleer DPG -media (eigenaar van spaargids) uw echte identiteit vrijgeeft aan
Paul D'Hoore zal er nooit achterkomen, de vraag is enkel wat is de meerwaarde ervan ?
Ga je Paul blindelings volgen en telkens zijn aankopen ook uitvoeren? Bedragen zullen snel oplopen.
Ga je Paul blindelings volgen en telkens zijn aankopen ook uitvoeren? Bedragen zullen snel oplopen.
-
- Full Member
- Contacteer:
Waarom al dat vertrouwen in Paul D'hoore? Zijn carrière is gebaseerd op het feit dat hij in het pre-internet tijdperk als één van de enige mensen het economisch nieuws in de huiskamer bracht en dat daardoor veel mensen hem als een betrouwbaar expert beschouwen.
Ik vind het hele verhaal nogal kinderlijk en het lijkt me beter om niet te gaan beleggen als je achter zo'n iemand aan wil hobbelen.
Geld mee verdienen ga je er alvast niet meedoen al zou ik het vaak ook wel graag willen geloven.
Er is 1 regel, analisten die blaadjes schrijven, vergeet het.
Er is 1 regel, analisten die blaadjes schrijven, vergeet het.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Het aandeel van de "eeuw", Barco, volgens onze Paul enkele jaren geleden; wil je zo'n man zijn advies echt volgen ??
Make Spaargids " Great Again ! "
Met zijn "advies" ben je niet veel. Als journalist heeft hij gebruik gemaakt van zijn medium. Zo adviseert hij rijkelijk wat hij koopt!
Ik ben een jaar lang gebombardeerd geweest met zijn spam reclame.
Ik ben een jaar lang gebombardeerd geweest met zijn spam reclame.
Jaren geleden had ik een abb. op D'hoore en toen las ik eens het volgende : " Nyrstar is een aandeel dat iedereen in port. zou moeten hebben " Ik heb ze steeds behouden en mijn eur. +/- 6000 is er nu nog ong. 25 waard!
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Barco is gelukkig nog niet zoveel gedaald sinds zijn "must buy" advies voor het "aandeel van de eeuw," maar er is toch ook al 50% af, dus ook weer een succesverhaal van onze expert ...
Ik volg VTM niet maar ik neem toch aan dat ze ieder jaar, de jaarlijkse resulaten overlopen van de bedrijven die hij aansmeert bij de mensen?
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Hij geeft nooit aankoopdata mee dus hij kan bv. eind 2023 aandeel x aanraden als goed aandeel voor 2024, dat aandeel daalt van 1/1/24 tot 30/11/24 met 90 % en "stijgt" dan met 20% van zijn bodemkoers.
Resultaat: bijna iedereen die zijn advies heeft gevolgd heeft dik zijn broek gescheurd en hij zal afkomen met 20% winst ...
Als de mensen te lui zijn om zelf na te denken en hun eigen onderzoek te doen.voorheenCP1234 schreef: ↑20 november 2024, 01:42Hij geeft nooit aankoopdata mee dus hij kan bv. eind 2023 aandeel x aanraden als goed aandeel voor 2024, dat aandeel daalt van 1/1/24 tot 30/11/24 met 90 % en "stijgt" dan met 20% van zijn bodemkoers.
Resultaat: bijna iedereen die zijn advies heeft gevolgd heeft dik zijn broek gescheurd en hij zal afkomen met 20% winst ...
Dan zullen er altijd anderen zijn die daar geld aan kunnen verdienen. Voorbeelden te over.