Regeringsvorming 2024
Re: Regeringsvorming 2024
Ja, veel personen die zo'n test doen verschieten ervan hoe hoog ze scoren.Kwakkie schreef: ↑17 november 2024, 16:48 Ja inderdaad
Volgens die tool is dan iedereen die in mijn straat woont rijker dan 91 procent van de Belgen want we zijn ongeveer allemaal dezelfde leeftijd en hebben gelijkwaardige afbetaalde woningen. Eén van mijn buren is chirurg, die is dan volgens die tool waarschijnlijk rijker dan 99 procent van de Belgen
Leden van dit forum zijn rijker dan ze denken.
Een paar jaar geleden hadden we een thread over 'middenklasse' met gelijkaardige resultaten en verwondering.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik denk dat de meesten vooral verschieten dat zijzelf in het vizier komen van hen die de rijken meer willen laten betalen …B7H4long schreef: ↑Gisteren 12:39Ja, veel personen die zo'n test doen verschieten ervan hoe hoog ze scoren.Kwakkie schreef: ↑17 november 2024, 16:48 Ja inderdaad
Volgens die tool is dan iedereen die in mijn straat woont rijker dan 91 procent van de Belgen want we zijn ongeveer allemaal dezelfde leeftijd en hebben gelijkwaardige afbetaalde woningen. Eén van mijn buren is chirurg, die is dan volgens die tool waarschijnlijk rijker dan 99 procent van de Belgen
Leden van dit forum zijn rijker dan ze denken.
Een paar jaar geleden hadden we een thread over 'middenklasse' met gelijkaardige resultaten en verwondering.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Ik verschiet er meer van dat ze nog steeds niet echt gaan bezuinigen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik vrees dat ze rekenen op terugverdieneffecten van een fiscale hervorming
Europa gaat dat van tafel vegen, ben ik zeker van.
Terecht.spaarfreakje schreef: ↑Gisteren 13:31 Ik vrees dat ze rekenen op terugverdieneffecten van een fiscale hervorming
Wanneer de VS import taksen op Europese uitvoer invoert, zal dat in de eerste plaats slecht zijn voor onze bedrijven en economie, als consument ga je daar in de winkel niks van merken. Kan natuurlijk wel tot gevolg hebben dat werkloosheid toeneemt en er een afname is van de gemiddelde koopkracht, dit heeft dan eerder minder inflatie tot gevolg. Wanneer Europa als tegen maatregel taksen op Amerikaanse goederen heft, zullen sommige zaken duurder worden maar eerlijk gezegd hier zie je maar weinig made in the USA, hier is zowat 95% Chinese import En die scheve handelsbalans is net wat Trump dwars zit, Europa voert veel meer uit naar de VS dan het importeert uit de VS. Wanneer Europa het wat slim aanpakt en als compensatie meer gas en olie uit de VS koopt ipv Russisch gas, zal het wel los lopen met die tarieven.Finny10 schreef: ↑17 november 2024, 22:01 Hebben jullie er ook al over na gedacht wat er gebeurt als Trump zijn handelsoorlog begint met hoge invoerrechten?
Europa zal dan weinig meer naar de US kunnen importeren.
Op wat Europa inporteert komen flinke invoerrechten.
Conclusie: voor de burger worden de prijzen een stuk hoger en krijgen we een flinke inflatie.
De staat ontvange de finke invoerrechten.
Ik hoop het.vortex schreef: ↑Gisteren 17:24Wanneer de VS import taksen op Europese uitvoer invoert, zal dat in de eerste plaats slecht zijn voor onze bedrijven en economie, als consument ga je daar in de winkel niks van merken. Kan natuurlijk wel tot gevolg hebben dat werkloosheid toeneemt en er een afname is van de gemiddelde koopkracht, dit heeft dan eerder minder inflatie tot gevolg. Wanneer Europa als tegen maatregel taksen op Amerikaanse goederen heft, zullen sommige zaken duurder worden maar eerlijk gezegd hier zie je maar weinig made in the USA, hier is zowat 95% Chinese import En die scheve handelsbalans is net wat Trump dwars zit, Europa voert veel meer uit naar de VS dan het importeert uit de VS. Wanneer Europa het wat slim aanpakt en als compensatie meer gas en olie uit de VS koopt ipv Russisch gas, zal het wel los lopen met die tarieven.Finny10 schreef: ↑17 november 2024, 22:01 Hebben jullie er ook al over na gedacht wat er gebeurt als Trump zijn handelsoorlog begint met hoge invoerrechten?
Europa zal dan weinig meer naar de US kunnen importeren.
Op wat Europa inporteert komen flinke invoerrechten.
Conclusie: voor de burger worden de prijzen een stuk hoger en krijgen we een flinke inflatie.
De staat ontvange de finke invoerrechten.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Zit er dik in. Momenteel loopt alles scheef in de US op elk vlak; straffe woorden kunnen ervoor zorgen dat zaken automatisch wat "rechter" gaan lopen zonder dat er veel maatregelen zullen volgen.Finny10 schreef: ↑Gisteren 17:59Ik hoop het.vortex schreef: ↑Gisteren 17:24
Wanneer de VS import taksen op Europese uitvoer invoert, zal dat in de eerste plaats slecht zijn voor onze bedrijven en economie, als consument ga je daar in de winkel niks van merken. Kan natuurlijk wel tot gevolg hebben dat werkloosheid toeneemt en er een afname is van de gemiddelde koopkracht, dit heeft dan eerder minder inflatie tot gevolg. Wanneer Europa als tegen maatregel taksen op Amerikaanse goederen heft, zullen sommige zaken duurder worden maar eerlijk gezegd hier zie je maar weinig made in the USA, hier is zowat 95% Chinese import En die scheve handelsbalans is net wat Trump dwars zit, Europa voert veel meer uit naar de VS dan het importeert uit de VS. Wanneer Europa het wat slim aanpakt en als compensatie meer gas en olie uit de VS koopt ipv Russisch gas, zal het wel los lopen met die tarieven.
Make Spaargids " Great Again ! "
Binnenkort zijn er belangrijke voorzittersverkiezingen bij onze partij Groen. Wie denken jullie dat het haalt. Ik ben voor mr Dhondt.
Ach, of je nu door de hond of de kat gebeten wordt.....
Ik zou liever Spaarplan voordragen, die kan n.l.meteen zorgen dat we na een aantal jaren gratis (groene) stroom hebben.
Ik zou liever Spaarplan voordragen, die kan n.l.meteen zorgen dat we na een aantal jaren gratis (groene) stroom hebben.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
ik dacht dat die dat zelf met terugwerkende kracht kon als je zijn tabellen soms ziet ...
Make Spaargids " Great Again ! "