Regeringsvorming 2024
Re: Regeringsvorming 2024
Ja, veel personen die zo'n test doen verschieten ervan hoe hoog ze scoren.Kwakkie schreef: ↑17 november 2024, 16:48 Ja inderdaad
Volgens die tool is dan iedereen die in mijn straat woont rijker dan 91 procent van de Belgen want we zijn ongeveer allemaal dezelfde leeftijd en hebben gelijkwaardige afbetaalde woningen. Eén van mijn buren is chirurg, die is dan volgens die tool waarschijnlijk rijker dan 99 procent van de Belgen
Leden van dit forum zijn rijker dan ze denken.
Een paar jaar geleden hadden we een thread over 'middenklasse' met gelijkaardige resultaten en verwondering.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik denk dat de meesten vooral verschieten dat zijzelf in het vizier komen van hen die de rijken meer willen laten betalen …B7H4long schreef: ↑Gisteren 12:39Ja, veel personen die zo'n test doen verschieten ervan hoe hoog ze scoren.Kwakkie schreef: ↑17 november 2024, 16:48 Ja inderdaad
Volgens die tool is dan iedereen die in mijn straat woont rijker dan 91 procent van de Belgen want we zijn ongeveer allemaal dezelfde leeftijd en hebben gelijkwaardige afbetaalde woningen. Eén van mijn buren is chirurg, die is dan volgens die tool waarschijnlijk rijker dan 99 procent van de Belgen
Leden van dit forum zijn rijker dan ze denken.
Een paar jaar geleden hadden we een thread over 'middenklasse' met gelijkaardige resultaten en verwondering.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Ik verschiet er meer van dat ze nog steeds niet echt gaan bezuinigen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik vrees dat ze rekenen op terugverdieneffecten van een fiscale hervorming