Keytrade toevoegen aan Payconiq.
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Keytrade toevoegen aan Payconiq.
Ik heb zowel met mijn Keytrade rekening als met mijn Crelan (vroeger Axa) rekening problemen om te koppelen met Payconiq.
Na dagenlang heen-en-weer gemail met Payconiq , waar ze herhaaldelijk dezelfde vragen stelden en na mijn herhaalde reacties dezelfde nutteloze antwoorden gaven heb ik het opgegeven. Eén van de meest incapabele support afdelingen waar ik al contact mee heb gehad.
Ik wacht wel tot Wero beschikbaar wordt o.i.d.
Na dagenlang heen-en-weer gemail met Payconiq , waar ze herhaaldelijk dezelfde vragen stelden en na mijn herhaalde reacties dezelfde nutteloze antwoorden gaven heb ik het opgegeven. Eén van de meest incapabele support afdelingen waar ik al contact mee heb gehad.
Ik wacht wel tot Wero beschikbaar wordt o.i.d.
Ongelooflijk die bank. Hieronder hun antwoord:Samsara schreef: ↑15 november 2024, 21:07Je hebt gelijk. Ik belde naar Payconiq en het probleem ligt inderdaad bij Keytrade.Spaarbelg schreef: ↑15 november 2024, 01:32
Ik denk dat het probleem echt wel bij Keytrade ligt. Ik heb Payconiq gecontacteerd zonder te vermelden welke rekening ik heb en zij vroegen direct of het over Keytraderekening ging omdat deze telkens bleek te verdwijnen. De bank zou op de hoogte zijn. Ik heb Keytrade ook gemaild, benieuwd wat zij weer gaan verzinnen.
Ik kreeg te horen dat die het probleem tegen vandaag zouden proberen oplossen en er om die reden ook voor kozen om niets te communiceren. Wat een geweldige bank is dat toch.
Hou ons op de hoogte van wat ze repliceren op jouw mail, al zou het best kunnen dat je nog een aantal weken zal moeten wachten op een antwoord.
"Beste,
We hebben uw e-mail ontvangen en bedanken u voor uw interesse in Keytrade Bank.
Fijn om te vernemen dat u uw nieuwe Visa-debet kaart reeds gekoppeld heeft aan Payconiq.
Helaas, zoals u wellicht al zelf ondervond, is de peer-2-peer betalingsoptie via QR-code van Payconiq niet compatibel met de nieuwste type debetkaarten.
De optie om iemand rechtstreeks te betalen of betaald te worden via een gegenereerde QR-code in de Payconiq APP is dus niet meer mogelijk.
Als alternatief, kan u nog steeds een rechtstreekse overschrijving doen naar uw opgeslagen contacten in de Payconiq APP.
Druk op de betaaloptie links onderaan uw scherm in de Payconiq APP, selecteer de persoon naar wie u wenst over te schrijven en volg de stappen om de betaling te vervolledigen.
Indien u verdere vragen heeft over deze betaaloptie kan u steeds contact opnemen met Payconiq of, de FAQ’s raadplegen op hun website.
Alvast onze excuses voor dit ongemak.
De andere betalingsopties van Payconiq blijven beschikbaar en, de nieuwe Visa-debet kaarten brengen ook heel wat voordelen met zich mee die je via onderstaande link kan (her)ontdekken."
Zelfs geen antwoord op mijn vraag! Ze beginnen over dat andere probleem, van de QR code betalingen, dat volgens deze persoon nooit meer mogelijk is. Iedereen zegt daar iets anders, ik word er gek van. Volgens Payconiq tegen eind dit jaar terug QR betalingen mogelijk en andere probleem wordt zogezegd aan gewerkt. Indien tegen januari niet opgelost ben ik weg, ben het spuugzat.
Bedankt, hier kon ik wat mee!tuinder666 schreef: ↑19 november 2024, 11:02beter kijken.
veel sterkte:
Voor particulieren
support@payconiq.be
+32 2 234 11 49
ma - vr: 9u00 - 18u00
za: 9u00 - 13u00
https://www.bancontactpayconiq.com/nl/s ... f-klachten
Want hier vind je enkel een email adres: https://www.payconiq.be/nl/faq/heb-je-nog-vragen
Dit gezegd zijnde, deze middag even gebeld. Wat ik al vreesde: probleem met authentictieserver bij Keytrade, geen zicht op wanneer het zou opgelost zijn...
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Nog een beetje wachten dan, maar die hebben payconiq opgekocht dacht ik dus ik vrees dat het platform niet direct klantvriendelijker gaat worden hier ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Wie heeft Payconiq opgekocht?voorheenCP1234 schreef: ↑19 november 2024, 23:18 Nog een beetje wachten dan, maar die hebben payconiq opgekocht dacht ik dus ik vrees dat het platform niet direct klantvriendelijker gaat worden hier ...
Wero
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/11/19 ... betalinge/Maak kennis met Wero, de betaalapp die op termijn Payconiq moet vervangen
Iemand nog nieuws van Keytrade en / of Payconiq?
Van Payconiq krijg ik elke x dagen een antwoord voor dummies, welke antwoorden naast de kwestie zijn die mijn vragen niet beantwoorden. Mijn Keytrade bankrekening is nog steeds niet zichtbaar en ook de transactiehistoriek blijft blanco.
Van Payconiq krijg ik elke x dagen een antwoord voor dummies, welke antwoorden naast de kwestie zijn die mijn vragen niet beantwoorden. Mijn Keytrade bankrekening is nog steeds niet zichtbaar en ook de transactiehistoriek blijft blanco.
Laatst gewijzigd door Samsara op 23 november 2024, 00:16, 2 keer totaal gewijzigd.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Bij een vriend van mij is de payconiq app vorige week bij een update reeds vervangen door wero. Misschien kan je hun app eens proberen en werkt het via deze wel ?
Make Spaargids " Great Again ! "
Ik zal het eens bekijken.voorheenCP1234 schreef: ↑Gisteren 23:04 Bij een vriend van mij is de payconiq app vorige week bij een update reeds vervangen door wero. Misschien kan je hun app eens proberen en werkt het via deze wel ?
Edit:
Er is nog geen Wero app beschikbaar voor België, enkel te activeren via de grootbanken. Dus ivm Keytrade zal dit niets oplossen.
De website van Wero zelf met hun comic pics, slechte zinstructuren en vertalingen zoals "Duitsland en Belgium", komen alles behalve professioneel over en geven me niet al te veel vertrouwen moet ik zeggen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.