Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
Re: Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
haelewyn schreef: ↑Gisteren 19:04Kennen we elkaar ?
- het beleid werd de laatste jaren bepaald door cd&v, vld, en spa.
In die volgorde.
Ik zie er maar een van links.
De twee anderen zijn middenvelders.
- als ik nu voor rechts stem ben ik morgen zeker een slachtoffer van de blinde tabula rasa ideeën.
Als ik voor links stem... zeg je.. ben ik misschien over x jaren een slachtoffer.
Ok. Ik heb gekozen. Ik kies morgen opnieuw hetzelfde.
Dat jullie (meervoud) denken dat een stem voor rechts voor mij een betere keuze is, vind ik een vorm van blindheid.
Dat die realiteit voor jullie anders is : doe gerust. Onze stem is evenveel waard.
Wie mij nog wil raken gaat zeer vroeg moeten opstaan. Mijn gezondheidstoestand is ondertussen van die aard dat over activeren niet meer moet gepraat worden.
Schrappen van uitkering : daar sta ik nu ook niet meer vooraan voor.
Ik gok dat ik het wel uitzing tot mijn pensioen.
En indien niet moet je uit de antropologie onthouden dat niet de sterkste soort het langst overleeft maar wel die die zich het beste en het snelste aanpast.
Ik heb alles in huis om dat te doen.
Goed gespaard, een paar woningen in eigendom, veel tijd ... ik zie het wel zitten tot ze het licht uitdoen.
Zelfs als morgen de kraan zou dicht gaan red ik het wel.
Als ik geen uitkering krijg ben ik niet langer aan vlaanderen gebonden en kan ik gaan wonen waar het leven lekkerder en een stuk goedkoper is.
Groot gelijk, dat hebben al velen voor u gedaan. En er zullen er nu steeds meer volgen.
Iets met Europa en senseo
Waarom hij als Vlaamse rechtse Rakker afwijkt van de Vlaemsche taal weet ik niet, misschien ingegeven door de adelaar die op zijn schouder zit.
Maar hij pleitte zonet voor één grote Europese unie , weg van alle regeltjes die elk land er op na houdt.
Laatst gewijzigd door KV op 23 november 2024, 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Jullie vergeten NVA (Michel I & II) , waar bovenvernoemde middenvelders achterna gehold zijn.
Of is vb. een indexsprong een linkse maatregel misschien ?
Afschaffen woonbonus & hypothecaire aftrek een linkse maatregel misschien ?
Voorstel pensioenleeftijd naar 67jaar een linkse maatregel misschien ?
Lagere pensioenuitkeringen (herinner u : https://www.knack.be/nieuws/pensioenpla ... per-maand/)
enz....
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Jij hebt echt problemen om onze federale regeringen uit elkaar te kennen:
Da's nu al de tweede keer dat je de Michels door elkaar haalt.
In zo'n gevallen spreken we van een trauma
Zou best wel eens kunnen. Het bier waarmee ik mijn jeugd doorbracht:
En die morgen hun broek zouden afsteken en altijd een doos condooms bijhebben om morgen hetzelfde te doen voor rechtse partijen.
Daaruit concluderen dat cd&v met decennia als grootste partij alles maar gedaan heeft om sp een plezier te doen : dat laat ik voor jouw wishful thinking, rekening en fantasie.
Zo gaat het ook in de politiek.
Steek dikwijls genoeg je broek af en je bent zeker een aantal mensen hun lieveling.
Als je in de hiërarchie wil opklimmen moet je de hiërarchie erkennen en veel blote konten kussen.
Enjoy !
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Je leidt duidelijk aan dezelfde fobie als haelewyn
En blijkbaar beïnvloedt dat ook de hersenspinsels in je hersenpan (N-VA en Michel II ) LOL
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid