Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
Een goeie vraag. Het is ook altijd in mijn hoofd blijven hangen. Het herinnert aan onbezorgder tijden, toen de overheid nog niet alles verbood dat al eens tot calamiteiten kon leiden.
Het zal wel aan mij liggen maar bij mij roept het associaties op met Monica Bellucci die op de trein stapt in Malena
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ah zo, da's ook een manier om Fake News te omschrijven ...
Jammer, maar helaas. Ik stam nog van de tijd toen elk dorp zijn brouwerij had.
Er rest wel nog Hapkin, genoemd naar Boudewijn VII - Graaf van het door jou zo gehate Vlaanderen-:
Eilaas. Je persiste et signe:
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 24 november 2024, 12:35, 2 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
De wereld evolueert inderdaad, eindelijk is de linkse dwaling, open grenzen, multi-cul, woke, lgbtq.. en #me too zowat overal over zijn hoogte punt, ook ik krijg terug hoop, al zal het nog wel een paar decennia duren om de achtergelaten puinhoop op te kuisen
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Een zeer eigenzinnige interpretatie van de feiten ... terwijl iedereen toch gewoon weet dat ADC niets kon realiseren omdat hij met handen en voeten afhing van de goodwill van de PS. En dus is geen enkele grote hervorming (pensioen, werkloosheid, arbeidsmarkt, fiscaliteit ...) die Vivaldi bij het begin van de legislatuur had aangekondigd kunnen doorgaan.KV schreef: ↑Vandaag 10:48Mijn excuses , ik was -opnieuw- verward door de jarenlange effecten van gestook, polarisatie en het gegeven van schaduwpremier die federaal heeft moeten ondergaan. Dit vanuit de Vlaemsche velden om steevast stokken in de federale wielen te steken of de boel op te poken terwijl men al te vaak op Vlaams niveau in hun hangmat bleef liggen.CarpeNoctem schreef: ↑Gisteren 20:23
Jij hebt echt problemen om onze federale regeringen uit elkaar te kennen:
Da's nu al de tweede keer dat je de Michels door elkaar haalt.
In zo'n gevallen spreken we van een trauma
Je verwijt anderen te stoken en de schuld bij een ander te leggen ... maar je doet zelf niks anders tegenover Vlaanderen en/of politiek rechts is.
NB: je "Vlaemsche" woordenschat trekt steeds meer op die van Brembos. Ik hoop dat die ziekte niet besmettelijk is ...
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Ai caramba ... Monica in haar goede dagenCarpeNoctem schreef: ↑Vandaag 10:54Een goeie vraag. Het is ook altijd in mijn hoofd blijven hangen. Het herinnert aan onbezorgder tijden, toen de overheid nog niet alles verbood dat al eens tot calamiteiten kon leiden.
Het zal wel aan mij liggen maar bij mij roept het associaties op met Monica Bellucci die op de trein stapt in Malena
Ik denk dat het gewoon zeer Italiaans klinkt en goed bekt.e pericoloso sporgersi
Ik ben voor een wereld zonder kunstmatige grenzen. Eenieder moet het recht hebben om eender waar te leven.
Na gisteren wat je over Haelewyn schreef naar mij toe , nu dit over Brembos.VincentVega schreef: ↑Vandaag 11:37
NB: je "Vlaemsche" woordenschat trekt steeds meer op die van Brembos. Ik hoop dat die ziekte niet besmettelijk is ...
Straks ga je nog beweren dat dit mijn 2 idolen zijn …
Jammer dat door de SG - identiteit het onmogelijk is om over jou hetzelfde te zeggen over CN
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
De tijd kan wreed zijn voor knap vrouwvolk, maar Monica ( een tijdje terug 60 geworden) zou mij nog steeds mogen bellen
Het heeft inderdaad iets.VincentVega schreef: ↑Vandaag 11:41e pericoloso sporgersi
Ik denk dat het gewoon zeer Italiaans klinkt en goed bekt.
Waarom deze keer geen foto van een knappe man zoals Alexander of Jos ? Al dat sexisme…
Dat is geen sexisme. Of ga je mensen nu al verplichten om minstens op de 2 te vallen ook ?Zet er dan zelf een foto van een knappe man als je niet aan je trekken komt. NIET De Croo dus . Maar wie verwacht ook goede smaak van Bremtrol ?
Er zou bovendien wel iets in de SG regels mogen komen over valse beschuldigingen van hate crimes .
Hilarisch ook hoe meer en meer blijkt dat de zware wokers, van wie de hele bestaansreden is dat "ze mee zijn", dat ze "het licht zien", zo ongeveer door iedereen uitgespuwd worden onderhand, rechts, centrum en het grootste deel van de mensen die links stemmen . En nog niet doorhebben dat zij de aberratie zijn en "hun zaak" meer kwaad dan goed doen . Terwijl de meeste westerse mensen het met de grond van de zaak wel eens zijn/waren .
Aanstellerij voor gevorderden van mensen die weinig om handen hebben, lijkt mij, die wokers . Bremtrol ten voeten uit quoi.
Er zou bovendien wel iets in de SG regels mogen komen over valse beschuldigingen van hate crimes .
Hilarisch ook hoe meer en meer blijkt dat de zware wokers, van wie de hele bestaansreden is dat "ze mee zijn", dat ze "het licht zien", zo ongeveer door iedereen uitgespuwd worden onderhand, rechts, centrum en het grootste deel van de mensen die links stemmen . En nog niet doorhebben dat zij de aberratie zijn en "hun zaak" meer kwaad dan goed doen . Terwijl de meeste westerse mensen het met de grond van de zaak wel eens zijn/waren .
Aanstellerij voor gevorderden van mensen die weinig om handen hebben, lijkt mij, die wokers . Bremtrol ten voeten uit quoi.
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Op vraag van Brembos een foto van Alexander De Croo
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
En ook eentje van Jos (Geysels) van Groen
Sorry maar een betere foto vond ik niet
Sorry maar een betere foto vond ik niet
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.