Peiling: Kerncentrales openhouden?
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Peiling: Kerncentrales openhouden?
Bovenstaande zijn allemaal jouw eigen berekeningen en beweringenSpaarplan schreef: ↑Gisteren 10:07 Je stelling dat we "168000" windmolens nodig hebben is gewoonweg prietpraat, geef dat nu toch gewoon toe?
Ook dat ik als gezin (van 2) meer dan 700m2 zonnepanelen op mijn dak moet plaatsen om zelfvoorzienend te worden is onzin.
168000 * gemiddeld 3MW is 504000MW of 504GW aan windmolens. Slag van de molen.
Ik sta niet in voor de juistheid van jouw berekeningen
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
België heeft 168000 windmolens nodig, dat heb ik hier niet geschreven maar wel VincentVega op 14 november.VincentVega schreef: ↑Gisteren 11:18Bovenstaande zijn allemaal jouw eigen berekeningen en beweringenSpaarplan schreef: ↑Gisteren 10:07 Je stelling dat we "168000" windmolens nodig hebben is gewoonweg prietpraat, geef dat nu toch gewoon toe?
Ook dat ik als gezin (van 2) meer dan 700m2 zonnepanelen op mijn dak moet plaatsen om zelfvoorzienend te worden is onzin.
168000 * gemiddeld 3MW is 504000MW of 504GW aan windmolens. Slag van de molen.
België heeft 6500km2 (of 6.5 miljard m2!) zonnepanelen nodig, dat heb ik hier niet geschreven maar wel VincentVega op 14 november.
Trump trekt nu blijkbaar ook de nucleaire kaart, alles is goed om hernieuwbare energie tegen te houden of saboteren... dat gaat dus niet lukken. De popcorn staat klaar.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Jij SCHRIJFT dat ik zoiets heb geschreven maar kan je het ook BEWIJZEN (via een quote van mij)?Spaarplan schreef: ↑Gisteren 14:20België heeft 168000 windmolens nodig, dat heb ik hier niet geschreven maar wel VincentVega op 14 november.VincentVega schreef: ↑Gisteren 11:18
Bovenstaande zijn allemaal jouw eigen berekeningen en beweringen
België heeft 6500km2 (of 6.5 miljard m2!) zonnepanelen nodig, dat heb ik hier niet geschreven maar wel VincentVega op 14 november.
Ik heb in voorgaande post jouw berekeningen van 14 november letterlijk weergegeven. Kan jij hetzelfde?
Lezen kan je ook al niet... zal wel de fout van Tinne zijn zeker.VincentVega schreef: ↑Gisteren 18:57Jij SCHRIJFT dat ik zoiets heb geschreven maar kan je het ook BEWIJZEN (via een quote van mij)?
Ik heb in voorgaande post jouw berekeningen van 14 november letterlijk weergegeven. Kan jij hetzelfde?
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik wacht nog steeds op de bewijzenSpaarplan schreef: ↑Vandaag 06:10Lezen kan je ook al niet... zal wel de fout van Tinne zijn zeker.VincentVega schreef: ↑Gisteren 18:57
Jij SCHRIJFT dat ik zoiets heb geschreven maar kan je het ook BEWIJZEN (via een quote van mij)?
Of weet je niet hoe je iemand moet quoten
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Roep om kernenergie klinkt steeds luider in de industrie
In de speurtocht naar koolstofvrije elektriciteit komt de industrie onvermijdelijk uit bij stroom uit bestaande én nieuwe kerncentrales. “We zijn een voorstander van kernenergie”, klinkt het onder meer bij het staalbedrijf ArcelorMittal.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell