Ervaring met Belgian Trading Academie
TIP
Re: Ervaring met Belgian Trading Academie
Een nieuw account met een 5 sterren review? Ahum
En die krijg je als je betaald hebt.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Nee maar wel zij eigen leugens ...Finny10 schreef: ↑Gisteren 16:22Jij gelooft waarschijnlijk ook nog in Sinterklaas.Stevos schreef: ↑Gisteren 15:03 Is 100% legit. Cursus is van topmateriaal en niet duur. Live Trading sessies zijn van de hoogste kwaliteit. Ik kan het alleen maar aanraden en je kan GRATIS enkele live trading sessies meevolgen dus je kan het zelfs kosteloos proberen. Ze zijn ook wel degelijk gesubsidieerd om hun cursus te vertalen en internationaal aan te bieden. Dit kan je online terugvinden op de website van de Vlaamse overheid.
Make Spaargids " Great Again ! "
Probeer het dan toch gewoon?
Ze geven 14 dagen geld terug garantie dus wat kan je verliezen?
In die Discord zit meer dan 300 man en dat kan je zelf controleren dus al deze speculaties slaan echt op niets.
Ze geven 14 dagen geld terug garantie dus wat kan je verliezen?
In die Discord zit meer dan 300 man en dat kan je zelf controleren dus al deze speculaties slaan echt op niets.
Sihame El Kaouakibi kreeg ook subsidie voor "Lets go Urban".Stevos schreef: ↑Gisteren 15:03 Is 100% legit. Cursus is van topmateriaal en niet duur. Live Trading sessies zijn van de hoogste kwaliteit. Ik kan het alleen maar aanraden en je kan GRATIS enkele live trading sessies meevolgen dus je kan het zelfs kosteloos proberen. Ze zijn ook wel degelijk gesubsidieerd om hun cursus te vertalen en internationaal aan te bieden. Dit kan je online terugvinden op de website van de Vlaamse overheid.
De afloop kennen we allemaal.
En die mooie politiekers betaalden haar ook nog eens flink om lid van VLD te worden!
Blijkbaar al de (--KNIP--) onbesproken, de overlopers buiten beschouwing gelaten natuurlijk.(natuurlijk al wie zijn kar keert (naar de --KNIP--) allemaal recht in hun schoenen.
Old stories is hun dada.
Ja en dit op een spaarforum.(hopelijk leesbaar voor onze --KNIP--)
Estate Guru believer.
-
- Newbie
- Contacteer:
Jammer van de reacties want ikzelf ben al 2jaar lid van Belgian Trading Academy en heb er naast mijn gewone job nu ook een inkomen ernaast wat soms meer is dan m'n maandloon. Deze cursus bied je alle kansen en strategieën om zelf aan de slag te gaan. Ze traden 4-7 keer per week live waardoor het 'gemakkelijker' is en vooral leerrijker om te traden, de leercurve gaat heel snel!! Ook is de lesgever Gert een topkerel die het beste wil voor iedereen. Ik blijf bij BTA SO-WIE-SO. Groeten een blije student die triest wordt van deze reactiesFinny10 schreef: ↑Gisteren 16:22Jij gelooft waarschijnlijk ook nog in Sinterklaas.Stevos schreef: ↑Gisteren 15:03 Is 100% legit. Cursus is van topmateriaal en niet duur. Live Trading sessies zijn van de hoogste kwaliteit. Ik kan het alleen maar aanraden en je kan GRATIS enkele live trading sessies meevolgen dus je kan het zelfs kosteloos proberen. Ze zijn ook wel degelijk gesubsidieerd om hun cursus te vertalen en internationaal aan te bieden. Dit kan je online terugvinden op de website van de Vlaamse overheid.
Mooi stukje, je klinkt echt als een blije student. Uit het hart gegrepen.EricVanDerP schreef: ↑Vandaag 09:03Jammer van de reacties want ikzelf ben al 2jaar lid van Belgian Trading Academy en heb er naast mijn gewone job nu ook een inkomen ernaast wat soms meer is dan m'n maandloon. Deze cursus bied je alle kansen en strategieën om zelf aan de slag te gaan. Ze traden 4-7 keer per week live waardoor het 'gemakkelijker' is en vooral leerrijker om te traden, de leercurve gaat heel snel!! Ook is de lesgever Gert een topkerel die het beste wil voor iedereen. Ik blijf bij BTA SO-WIE-SO. Groeten een blije student die triest wordt van deze reacties
Groeten aan Gert de topkerel.
"Wij van WC Eend adviseren WC Eend. "Stevos schreef: ↑Gisteren 15:03 Is 100% legit. Cursus is van topmateriaal en niet duur. Live Trading sessies zijn van de hoogste kwaliteit. Ik kan het alleen maar aanraden en je kan GRATIS enkele live trading sessies meevolgen dus je kan het zelfs kosteloos proberen. Ze zijn ook wel degelijk gesubsidieerd om hun cursus te vertalen en internationaal aan te bieden. Dit kan je online terugvinden op de website van de Vlaamse overheid.
Ik heb gezegd.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Na 2 jaar nog maar een maandloon kunnen traden, de leercurve gaat inderdaad heel snel ...Finny10 schreef: ↑Vandaag 09:31Mooi stukje, je klinkt echt als een blije student. Uit het hart gegrepen.EricVanDerP schreef: ↑Vandaag 09:03
Jammer van de reacties want ikzelf ben al 2jaar lid van Belgian Trading Academy en heb er naast mijn gewone job nu ook een inkomen ernaast wat soms meer is dan m'n maandloon. Deze cursus bied je alle kansen en strategieën om zelf aan de slag te gaan. Ze traden 4-7 keer per week live waardoor het 'gemakkelijker' is en vooral leerrijker om te traden, de leercurve gaat heel snel!! Ook is de lesgever Gert een topkerel die het beste wil voor iedereen. Ik blijf bij BTA SO-WIE-SO. Groeten een blije student die triest wordt van deze reacties
Groeten aan Gert de topkerel.
Grappig altijd zo'n reacties van newbie's als het over scams gaat ...
Make Spaargids " Great Again ! "