[Voorbeeld portefeuille 22-30] Bitcoin & Ethereum
TIP
Re: [Voorbeeld portefeuille 22-30] Bitcoin & Ethereum
Van een wederopstanding gesproken
- troglodytes
- Hero Member
- Contacteer:
Dit is de eerste voorbeeldportefeuille die kaap van de 200K haalt.
Volgende week allicht weer op 17K.
De oefening is tot 2030.troglodytes schreef: ↑11 maart 2024, 18:48 Dit is de eerste voorbeeldportefeuille die kaap van de 200K haalt.
Je kan altijd vandaag verkopen en op een spaarboekje zetten :-)
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
- troglodytes
- Hero Member
- Contacteer:
Stand op 30/6 was 170.277,64 EUR
Sinds juli geleden voor een update.
- troglodytes
- Hero Member
- Contacteer:
Leuke update, zoals jullie wel zullen vermoeden:
Stand op 30-11-2024 11u52: 243.804,60 EUR
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Als je wist wat je niet wist hé.troglodytes schreef: ↑Gisteren 11:52 Leuke update, zoals jullie wel zullen vermoeden:
Ze doen het bijna beter dan mijn aandelen Tubize.
Trouwens vandaag in "De tijd"
Brengt cryptopresident Trump beleggers tranen of een revolutie?
Sinds de verkiezingsoverwinning van Donald Trump heerst er niet-aflatende euforie onder cryptobeleggers. Maar zijn hun verwachtingen wel realistisch? De president-elect mag dan wel hebben aangekondigd van de VS de ‘cryptohoofdstad van de wereld’ te maken, wat houdt zijn belofte van deregulering precies in? Experts wijzen erop dat bitcoin en co. nu al bijzonder weinig in de weg gelegd wordt. De hoofdprijs is toegang krijgen tot het banksysteem. Jan Longeval, de oprichter van de financiële consultant Kounselor, is bijzonder kritisch. ‘Op de lange termijn eindigt dit in tranen voor beleggers.’
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Mooi.troglodytes schreef: ↑Gisteren 11:52 Leuke update, zoals jullie wel zullen vermoeden:
En nu de vraag. Verkopen en de winst vastklikken, of behouden en hopen op nog veel.meer.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Dat staat er toch.B7H4long schreef: ↑Gisteren 22:23Mooi.troglodytes schreef: ↑Gisteren 11:52 Leuke update, zoals jullie wel zullen vermoeden:
En nu de vraag. Verkopen en de winst vastklikken, of behouden en hopen op nog veel.meer.
Jan Longeval, de oprichter van de financiële consultant Kounselor, is bijzonder kritisch. ‘Op de lange termijn eindigt dit in tranen voor beleggers.’