Holdings
TIP
Re: Holdings
ATENOR heeft als hoofdaandeelhouders LUXEMPART en Familie WILGHE. Ik heb beide naast Atenor Immobel Home invest belgium, Aedifica en Cofinimmo en natuurlijk XIOR. Opgelet in mijn holdings zit ook heel wat vastgoed nl. Jardine Matheson met zijne Hongkongland enz.
Dan lijkt het risico betreft Atenor obligaties toch nog beperkt als LUXEMPART hoofdaandeelhouder is of wat denk jij hiervan ?laeka schreef: ↑7 december 2024, 09:23ATENOR heeft als hoofdaandeelhouders LUXEMPART en Familie WILGHE. Ik heb beide naast Atenor Immobel Home invest belgium, Aedifica en Cofinimmo en natuurlijk XIOR. Opgelet in mijn holdings zit ook heel wat vastgoed nl. Jardine Matheson met zijne Hongkongland enz.
De rendementen van 5% zullen natuurlijk ook wel een reden hebben.
Saxo geeft gemiddeld risico voor Atenor.
De obligaties die in 2024 afliepen, zijn nu afgelost en er komen nog twee obligaties aan in 2025 voor in totaal 65 miljoen euro. Lynn gelooft dat de obligatieaflossingen gedekt zijn, terwijl conservatieve verkoopramingen voor 2025 worden gehandhaafd.
Ik denk dat ook alhoewel je nooit weet he SIGNA (op de fles luxevastgoed) en ORPEA (rusthuizen) zo goed als op de fles en die zaten in Peugeot Invest in het begin van jaar dacht ik ook KOOPJE van het jaar maar zie nu!karine schreef: ↑7 december 2024, 09:52Dan lijkt het risico betreft Atenor obligaties toch nog beperkt als LUXEMPART hoofdaandeelhouder is of wat denk jij hiervan ?laeka schreef: ↑7 december 2024, 09:23
ATENOR heeft als hoofdaandeelhouders LUXEMPART en Familie WILGHE. Ik heb beide naast Atenor Immobel Home invest belgium, Aedifica en Cofinimmo en natuurlijk XIOR. Opgelet in mijn holdings zit ook heel wat vastgoed nl. Jardine Matheson met zijne Hongkongland enz.
De obligaties die in 2024 afliepen, zijn nu afgelost en er komen nog twee obligaties aan in 2025 voor in totaal 65 miljoen euro. Lynn gelooft dat de obligatieaflossingen gedekt zijn, terwijl conservatieve verkoopramingen voor 2025 worden gehandhaafd.
Tijd speelt ook wel in het voordeel. Looptijden zijn 1 a 2 jaar.
Korting Peugeot invest blijft waanzinnig (182€ intrinsieke waarde),ik vrees dat koers atenor(zie bannimmo) nog jaren gaat aanmodderen,kantorenmarkt zit in't slop...laeka schreef: ↑7 december 2024, 10:05Ik denk dat ook alhoewel je nooit weet he SIGNA (op de fles luxevastgoed) en ORPEA (rusthuizen) zo goed als op de fles en die zaten in Peugeot Invest in het begin van jaar dacht ik ook KOOPJE van het jaar maar zie nu!karine schreef: ↑7 december 2024, 09:52
Dan lijkt het risico betreft Atenor obligaties toch nog beperkt als LUXEMPART hoofdaandeelhouder is of wat denk jij hiervan ?
Het belangrijkste dat is dat ze overleven en de schulden kunnen afbouwen. Bij Peugeot Invest is ORPEA gekelderd en SIGNA failliet. Immobiliere Dassault is er nu wel aan het doorkomen wat betreft vastgoed.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
wel jammer dat u bij vier van de zeven vóór het bod gepost hebt dat u ze had verkochtlaeka schreef: ↑7 december 2024, 08:03 Dit jaar een grand cru jaar in mijn holdings! Cijfers ga ik niet vrijgeven maar er werden of worden er 7 van de beurs gehaald met name TRAMWAYS DU VAR ET DU GARD, TRAMWAYS DE ROUEN, CAMBODGE, SOCFIN, FINACIERE MONCEY, ARTOIS, BAVARIA INDUSTRIES.... allen werden verkocht de laatste Cambodge werd donderdag verkocht.
u zal ze wel weer zonder vermelden teruggekocht hebben, veronderstel ik
Die holdings van het Bollore imperium waren opgelopen tot bijna 50% van mijn portefeuille zoals gemeld aan 3 leden. Toen Bollore de tramways van de beurs gehaald heeft door een ruilverhouding met Cambodge en Moncey ben ik beperkt zeer gedeeltelijk beginnen uit te stappen.doorwinterd schreef: ↑9 december 2024, 07:13wel jammer dat u bij vier van de zeven vóór het bod gepost hebt dat u ze had verkochtlaeka schreef: ↑7 december 2024, 08:03 Dit jaar een grand cru jaar in mijn holdings! Cijfers ga ik niet vrijgeven maar er werden of worden er 7 van de beurs gehaald met name TRAMWAYS DU VAR ET DU GARD, TRAMWAYS DE ROUEN, CAMBODGE, SOCFIN, FINACIERE MONCEY, ARTOIS, BAVARIA INDUSTRIES.... allen werden verkocht de laatste Cambodge werd donderdag verkocht.
Waar blijven uw aankopen die gemeld zijn dit jaar op het forum??? Gisteren is al een vijfde lid toegevoegd aan mijn ledenbestand die de aan en verkopen direct na aankoop of verkoop zal ontvangen. Ge moet natuurlijk eerst bewijzen dat ge iets van de beurs kent vooraleer de tips te ontvangen.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
u had helemaal geen Tramways de Rouen en Chemin du Var et gard, tenminste als we u mogen gelovenlaeka schreef: ↑9 december 2024, 07:30Die holdings van het Bollore imperium waren opgelopen tot bijna 50% van mijn portefeuille zoals gemeld aan 3 leden. Toen Bollore de tramways van de beurs gehaald heeft door een ruilverhouding met Cambodge en Moncey ben ik beperkt zeer gedeeltelijk beginnen uit te stappen.doorwinterd schreef: ↑9 december 2024, 07:13
wel jammer dat u bij vier van de zeven vóór het bod gepost hebt dat u ze had verkocht
Waar blijven uw aankopen die gemeld zijn dit jaar op het forum??? Gisteren is al een vijfde lid toegevoegd aan mijn ledenbestand die de aan en verkopen direct na aankoop of verkoop zal ontvangen. Ge moet natuurlijk eerst bewijzen dat ge iets van de beurs kent vooraleer de tips te ontvangen.
u hebt hier begin dit jaar en dus voor de 60% stijging na de ruilverhouding vermeld dat u ze verkocht had
of BAVARIA INDUSTRIES, u heb vorig jaar vermeld er geen meer te bezitten
geen probleem dat de andere forumleden niet bij de happy few zijn de aan- en verkopen meteen ontvangen
maar wij hier onvangen verkopen zonder aankopen of verkopen die al verkocht zijn
+1
TWEE zeer grote pakketten aan marketprice van Camellia gekocht.
Aan marketprice ingestapt in Bollore bij opening.
ATENOR groot pakket gekocht
Prosus volledig buiten aan topkoers dit jaar!
Ondertussen is een vierde pakket Camellia al bijgekocht.
Aan marketprice ingestapt in Bollore bij opening.
ATENOR groot pakket gekocht
Prosus volledig buiten aan topkoers dit jaar!
Ondertussen is een vierde pakket Camellia al bijgekocht.
Dit is een verlieslatende onderneming met hoge schulden die actief is in een slecht draaiende kantorenmarkt.
Ik heb gezegd.