De crash van 2024
TIP
- MeneerParmentier
- Full Member
- Contacteer:
De crash van 2024
Naar aloude traditie... de-crash-van-2022-t30727.html?hilit=2022#p533194
Vorig jaar werd het blijkbaar verzuimd om een "crash van" onderwerp aan te maken. Voor dit jaar zijn we echter nog net niet te laat.
Zou het er dit jaar nog van komen? Wie dit jaar aan de kant bleef staan verloor reeds een kwart opwaarts potentieel.
Vorig jaar werd het blijkbaar verzuimd om een "crash van" onderwerp aan te maken. Voor dit jaar zijn we echter nog net niet te laat.
Zou het er dit jaar nog van komen? Wie dit jaar aan de kant bleef staan verloor reeds een kwart opwaarts potentieel.
Re: De crash van 2024
Hebben een deel van de Europese aandelen niet gecrasht tov de Amerikaanse markt?
Ik zie toch echt wel een 2-spalt door de aandelenmarkten lopen,waar pure Europese kwaliteit zwaar onderuit gaat.
Ik denk hierbij aan een nestle,de gehele Franse luxe merken....enz,enz.
En als we bepaalde analisten mogen geloven,gaat het zich nog verder uitdiepen. Velen geven advies om Europese aandelen te laten onderwegen.(Trump-regering gaat Europa economisch wegvagen)
Nu heb ik net de neiging om bij zo een (doem) berichten,zwaar afgestrafte Europese kwaliteitsaandelen aan te kopen. De keuze is in ieder geval reuze...
Ik zie toch echt wel een 2-spalt door de aandelenmarkten lopen,waar pure Europese kwaliteit zwaar onderuit gaat.
En als we bepaalde analisten mogen geloven,gaat het zich nog verder uitdiepen. Velen geven advies om Europese aandelen te laten onderwegen.(Trump-regering gaat Europa economisch wegvagen)
Nu heb ik net de neiging om bij zo een (doem) berichten,zwaar afgestrafte Europese kwaliteitsaandelen aan te kopen. De keuze is in ieder geval reuze...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dag Karine,
Had gedacht dat Vinci wat dieper ging zakken (onder de 95). Niet dus ! Rustig afwachten tot een volgende daling.
Geen Eiffage voor mij.Vinci heeft mijn voorkeur.
Ik hou ook heel nauw de Franse chemiegroep Arkema in de gaten. Hoop het te kunnen binnenpakken aan 71 a 72 euro.
Vrij goeie resultaten afgelopen kwartaal.
Ben benieuwd wie er als eerste in de Sea-Salt-portefeuille gaat komen...
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Nestle is een mooi voorbeeld van een Europees topbedrijf dat sputtert, heb het ook in portfolio en heb spijt dat ik het een jaar geleden niet heb verkocht ...Divi schreef: ↑5 december 2024, 16:04 Hebben een deel van de Europese aandelen niet gecrasht tov de Amerikaanse markt?
Er zijn nog weinig grote Europese spelers die niet sputteren of waar het stilaan dramatisch aan het worden is terwijl de US bedrijven nog steeds zeer mooie cijfers kunnen voorleggen; en dan doel ik op bedrijfsresultaten en niet hun koersen. ( die laatste doen het nog beter ... )
Make Spaargids " Great Again ! "
Klopt volledig. Nu, als je het track record bekijkt van Nestlé op de lange termijn, dan lijkt het mij toch een mooi instapmoment of tijd om bij te kopen? Potentieel rendement ziet er goed uit. Of was het bedrijf dan al jaren overgewaardeerd? Ik zit met dat vraagstuk bij veel Europese bedrijven. Ik denk dat het enerzijds op zich geen kwaad kan om gerenomeerde bedrijven met dergelijke track records in de portefeuille te nemen door stelselmatig wat bij te kopen. Nu, anderzijds, bij een correctie, daling in de US, zie ik deze aandelen nu niet ineens beter presteren. Tis wat koffiedik kijken maar als je een gokje wilt wagen, denk ik niet dat het slechte investeringen zijn.voorheenCP1234 schreef: ↑7 december 2024, 00:42 Nestle is een mooi voorbeeld van een Europees topbedrijf dat sputtert, heb het ook in portfolio en heb spijt dat ik het een jaar geleden niet heb verkocht ...
Er zijn nog weinig grote Europese spelers die niet sputteren of waar het stilaan dramatisch aan het worden is terwijl de US bedrijven nog steeds zeer mooie cijfers kunnen voorleggen; en dan doel ik op bedrijfsresultaten en niet hun koersen. ( die laatste doen het nog beter ... )