Holdings
TIP
Re: Holdings
En wat ben je daar mee als belegger? Lijkt me bewust misleidend. Het is de beurskoers waaraan je koopt of verkoopt.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
ge snapt er niet veel van he ga wat in uw hangmat liggen zoals de rest. Eigenaardig men komt hier altijd lezen en commentaar geven zonder dat ze er iets van kennen. Bollore (vierde groot pakket gekocht)
Misschien B-post kopen. Die zullen wel stijgen nu ze zoveel pakketten te vervoeren krijgen.
Interessant.
Ook in oktober en november terug ingestapt of eerste instap in het eerder al genoemde Luxempart, Corporacion financiera alba, Sonae, Symphony International holdings, Tamburi, porsche AUTOMOBILE Holding en Viel he.
GBL kleine trade meegedaan en terug buiten gezwierd.
GBL kleine trade meegedaan en terug buiten gezwierd.
Diegene die Dieteren verkocht hebben hadden ongelijk.
Bollore ingestapt bij koersopening (vijfde pakket)
Camellia (zesde pakket gekocht) sinds gisteren he want heb al een hele hoop
Brederode gisteren vierde pakket gekocht bij slot!
Camellia (zesde pakket gekocht) sinds gisteren he want heb al een hele hoop
Brederode gisteren vierde pakket gekocht bij slot!
@laeka, wat doet u zo in Brederode beleggen? Die modderen maar wat aan de laatste maanden/jaar.
- MeneerParmentier
- Full Member
- Contacteer:
Op basis van de koers van vandaag misschien wel ja, maar dat is niet hoe je een holding moet beoordelen. Bij een holding is vertrouwen (in het bestuur) cruciaal. Wat het bestuur nu gedaan heeft is puur waardevernietigend voor de aandeelhouder. Laat waardecreatie nu net hetgeen zijn dat een goede holding hoort te doen...
Bollore (zesde pakket) is binnen.