Ervaringen met Saxo Bank
TIP
Re: Ervaringen met Saxo Bank
Bekend probleem bij Saxo, heeft niets met Belfius te maken.SinterkIaas schreef: ↑20 november 2024, 16:42 Zijn hier mensen die bij Belfius zitten en instant overschrijving naar Saxo gebruiken? Tot begin deze maand werkte dit zonder problemen.
Nu probeer ik al een week en krijg ik de hele tijd betaling geweigerd nog voordat ik de betaling moet bevestigen.
Best de gewone overschrijving gebruiken wat ook best snel gaat.
Ik heb eens klacht ingediend omdat ik niet onmiddellijk geld beschikbaar had om een order in te geven en heb als compensatie €100 transactietegoed gekregen.
-
- Newbie
- Contacteer:
Bedankt. Het heeft altijd prima de afgelopen maanden, maar nu opeens niks meer...
Misschien ook eens een ticket openen, 100euro transactie tegoed is altijd welkom.
Misschien ook eens een ticket openen, 100euro transactie tegoed is altijd welkom.
-
- Newbie
- Contacteer:
Support ticket open gedaan vorige week en gisteren werkte het terug.
Helaas geen transactie te goed ontvangen.
Ligt er vooral aan wie je klacht behandeld.SinterkIaas schreef: ↑4 december 2024, 14:38 Support ticket open gedaan vorige week en gisteren werkte het terug.
Heb vorige week ook nog eens klacht ingedient omdat ik niet onmiddellijk geld kon transfereren en ik krijg wel een vergoeding omdat ik mijn orders niet kon uitvoeren.
Via welke weg openen jullie een support ticket ? Het is me allemaal niet meer duidelijk, een een gewone mail sturen kan blijkbaar ook niet meerkarine schreef: ↑8 december 2024, 18:21Ligt er vooral aan wie je klacht behandeld.SinterkIaas schreef: ↑4 december 2024, 14:38 Support ticket open gedaan vorige week en gisteren werkte het terug.
Heb vorige week ook nog eens klacht ingedient omdat ik niet onmiddellijk geld kon transfereren en ik krijg wel een vergoeding omdat ik mijn orders niet kon uitvoeren.
Ze hebben het wel aardig weggestoken.
Bovenaan het vraagteken, support, ondersteuning, Contact opnemen met de klantenservice, contacteer ons, chat/bel ons/e-mail ons.
Bedankt !
'k Heb het naar huis gestuurd en zal het een van de dagen eens uitproberen
'k Heb het naar huis gestuurd en zal het een van de dagen eens uitproberen
Saxo uitgeroepen tot beste beleggingsbank van België!
Met dankbaarheid kunnen wij meedelen dat beleggers Saxo hebben verkozen als ‘beste beleggingsbank van België’. Wij zijn trots dat wij deze prestigieuze Spaargids-award in ontvangst hebben mogen nemen.
Met dankbaarheid kunnen wij meedelen dat beleggers Saxo hebben verkozen als ‘beste beleggingsbank van België’. Wij zijn trots dat wij deze prestigieuze Spaargids-award in ontvangst hebben mogen nemen.
Is er onlangs nog iemand klant geworden? Ik heb ook interesse maar die verhalen van KYC vragen en lastig vallen en rekeningen blokkeren schrikken mij af. Is er enige beterschap in zicht op dat gebied?
Jazeker. U hebt enkel problemen als u als een bezetene geld begint over te schrijven naar Saxo!!! Enkel als u het spel eerlijk speelt is er geen vuiltje aan de lucht. Tarieven Saxo als beste beleggingsbank van België uitgeroepen vandaag.
Tarieven 70% en meer goedkoper dan Bolero en Keytrade. Ook ik kreeg controle maar in het verleden ook bij Bolero!
Als u een pb stuurt en vandaag klant wordt krijgen u en ik 100 euro transactie tegoed gratis! Stuur gerust een pb en dan stuur ik u de link voor 100 euro gratis transactietegoed.
Als je wil kan ik je ook een link sturen voor die 100 euro gratis transactie tegoed.
( Het is inderdaad zo als men op relatief korte periode grote bedragen naar Saxo overschrijft dat men daar dan vragen over de herkomst van het geld over krijgt ).
Dat is het gevolg van de verplichting die de Roverheid aan de banken oplegt om de herkomst van het geld van hun klanten na te vragen.
Heb de indruk dat men strenger en strenger wordt, MAAR dat geldt eveneens voor de andere banken die ook zulke vragen stellen.
( Het is inderdaad zo als men op relatief korte periode grote bedragen naar Saxo overschrijft dat men daar dan vragen over de herkomst van het geld over krijgt ).
Dat is het gevolg van de verplichting die de Roverheid aan de banken oplegt om de herkomst van het geld van hun klanten na te vragen.
Heb de indruk dat men strenger en strenger wordt, MAAR dat geldt eveneens voor de andere banken die ook zulke vragen stellen.
Bedankt laeka en Paul voor de uitleg. Ik ga de link gebruiken van de eerste die een bericht (PB) gestuurd had. Ik wil iedereen het wel gunnen maar ik kan maar 1 keer klant worden.
Je zou toch zeggen, dat als het van een andere bank komt, die dat al gecontroleerd heeft.paul schreef: ↑Gisteren 19:27 Als je wil kan ik je ook een link sturen voor die 100 euro gratis transactie tegoed.
Dat vindt men niet voldoende ( kan ook zijn dat de vorige bank haar werk niet voldoende gedaan heeft he ).Finny10 schreef: ↑Gisteren 21:34Je zou toch zeggen, dat als het van een andere bank komt, die dat al gecontroleerd heeft.paul schreef: ↑Gisteren 19:27 Als je wil kan ik je ook een link sturen voor die 100 euro gratis transactie tegoed.
Bv bewijzen van verkoop huis, uitbetaling van groepsverzekering ( of voor den Didier, bewijs dat men de lotto heeft gewonnen )