nieuwe federale regering
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: nieuwe federale regering
Kazach-gate 2011 nog misschien? Fraude in diamantsector en afkoopwet... Als vice-premier en minister van financiën (en later: buitenlandse zaken). EDIT
Laatst gewijzigd door spaarfreakje op 12 december 2024, 05:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik kijk vanavond geen TV en zeker niet naar "de Afspraak" met al die gecensureerde berichten. De politici dienen zelf de lijst in met de vragen die gesteld mogen worden en waar zij goed op voorbereid zijn.
Een vraag buiten het lijstje en de interviewer(ster) krijg direct in het oortje : "kappen".
Men heeft het hier altijd graag en vlot over VDBspaarfreakje schreef: ↑11 december 2024, 21:35 Kazach-gate 2011 nog misschien? Fraude in diamantsector en afkoopwet... Als vice-premier en minister van buitenlandse zaken.
Maar als je het parcours van Reynders bekijkt vraag ik me af waarom die hier zo doodgezwegen wordt
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
de crimineel VDB zit nog steeds in de running voor de nieuwe federale regeringKV schreef: ↑11 december 2024, 22:35Men heeft het hier altijd graag en vlot over VDBspaarfreakje schreef: ↑11 december 2024, 21:35 Kazach-gate 2011 nog misschien? Fraude in diamantsector en afkoopwet... Als vice-premier en minister van buitenlandse zaken.
Maar als je het parcours van Reynders bekijkt vraag ik me af waarom die hier zo doodgezwegen wordt
de crimineel Reynders is in België oud nieuws
waarom zou die dan in dit topic aan bod moeten komen ?
Make Spaargids " Great Again ! "
-
- Hero Member
- Contacteer:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Misschien omdat het gaat om peanuts in vergelijking met wat PS en SPa/Vooruit al allemaal hebben uitgespookt?KV schreef: ↑11 december 2024, 22:35Men heeft het hier altijd graag en vlot over VDBspaarfreakje schreef: ↑11 december 2024, 21:35 Kazach-gate 2011 nog misschien? Fraude in diamantsector en afkoopwet... Als vice-premier en minister van buitenlandse zaken.
Reynders komt vooral in het nieuws omwille van zijn amateurisme (krasloten van de Loterij ). Hij was beter in de leer gegaan bij de sossen ...
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Wat een onzin over De afspraak. Onlangs werd een vlaams blokker stevig op de rooster gelegd. De vragen werden hem zeker niet vooraf bezorgd.
na 550 JAAR een regering ?
De heer minister professor vanavond te gast in Terzake ! Zonder vooraf ingefluisterde vragen zoals sommige kwatongen beweren.,,
En dat geloof je zelf?
Uiteraard ! U verwart waarschijnlijk met Vlaams blok tv , regelmatig te zien bij De ideale wereld , waar de weinig kritische vragen wel vooraf worden ingefluisterd.
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Als de heer professor FVDB de vragen op voorhand wil krijgen, dan zal hij die ook op voorhand krijgen
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid