Holdings
TIP
Re: Holdings
TURBO LONG CALL Bollore (derde pakket gekocht) Enkel weggelegd als je de beurs door en door kent mag je aankopen de rest blijft eraf!
Ter info Compagnie de l’odet aan topkoersen en het volume al zeer hoog. Wie ook deze trein gemist heeft zit te slapen!
Ter info Compagnie de l’odet aan topkoersen en het volume al zeer hoog. Wie ook deze trein gemist heeft zit te slapen!
daar hebben ze inderdaad de bal misgeslegendoorwinterd schreef: ↑Vandaag 03:11 d'ieteren
vraag me af waarom analisten het niet als volgt hebben uitgelegd:
d'ieteren noteert met een decote van rond de 40% (consensus)
maar d'ieteren zal geen 'beurskoers' uitkeren maar intrinsieke waarde
daarom moeten we dus de 74€ dividend aftrekken van die intrinsieke waarde en niet van de beurskoers
en nadien de decote opnieuw toepassen
compleet zinloos dus om je aandelen te verkopen owv de rv
(ps, dit is een retorische vraag)
erger nog : gisteren naar Kanaal Z geluisterd en die gaven als uitleg voor de stijging van gisteren : dat het aandeel terug werd opgenomen na het verlies van de dag ervoor van meer dan 20% : jawadde, wat een flater van jewelste!
- MeneerParmentier
- Full Member
- Contacteer:
Wie in 1999 instapte stond na 22 jaar terug break even. Ik kan geen index verzinnen die het zo slecht deed. In diezelfde tijdspanne deed Buffett er 500% bij. De vergelijking is compleet van de pot gerukt.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
toch ook al serieus uw broek aan gescheurd als ik uw reeks instappen 'met grote pakketten' zo bekijk hé
wat is het nut van onder je gemiddelde aankoopprijs te verkopen terwijl de iwda ondertussen verdubbelde?
Met zoveel trades op korte tijd scheur je automatisch je broek aan kosten en taksen, ik krijg charlatan vibes.
Dit is gokken in plaats van beleggen, en heeft voor mij niets meer met holdings te maken.
Dit is gokken in plaats van beleggen, en heeft voor mij niets meer met holdings te maken.
https://www.google.com/finance/quote/FFH:TSE?window=MAX Ik zeg de laatste jaren he.MeneerParmentier schreef: ↑Vandaag 12:41Wie in 1999 instapte stond na 22 jaar terug break even. Ik kan geen index verzinnen die het zo slecht deed. In diezelfde tijdspanne deed Buffett er 500% bij. De vergelijking is compleet van de pot gerukt.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
creativiteit is de optiewereld niet vreemd
The Canal+ SA share is removed from the Vivendi-basket with effective day of 17
December and the corresponding equivalent value is replaced by increasing the
number of shares in the remaining basket components. The R-factor will be
determined on 16 December after the close of trading. The basis for the currency
conversion is the ECB Euro/GBP reference rate on 16 December 2024.
https://www.eurex.com/resource/blob/416 ... 001_en.pdf
The Canal+ SA share is removed from the Vivendi-basket with effective day of 17
December and the corresponding equivalent value is replaced by increasing the
number of shares in the remaining basket components. The R-factor will be
determined on 16 December after the close of trading. The basis for the currency
conversion is the ECB Euro/GBP reference rate on 16 December 2024.
https://www.eurex.com/resource/blob/416 ... 001_en.pdf
- MeneerParmentier
- Full Member
- Contacteer:
Ik ben vooral geinteresseerd in de volgende jaren. De volledige winst valt toe te schrijven aan een zeer klein aantal toevalstreffers. Ik ga niet in zee met iemand met een dergelijke belabberde track record. Waarom zou ik moeten geloven dat die laatste jaren die duidelijk een uitzondering blijken, plots de regel worden? Sterker nog, ik denk dat een algemene markcorrectie wel eens alle outperformance van de laatste jaren kan wegwissen.laeka schreef: ↑Vandaag 13:33 https://www.google.com/finance/quote/FFH:TSE?window=MAX Ik zeg de laatste jaren he.
beste lezers,
Het heeft totaal geen zin meer om hier nog te posten. Telkens komt er wel 1 van onder zijn steen gekropen om te zeggen dat IWDA beter is. Ik lach met zulke rendementen dit jaar. Ik krijg al verschillende berichten van gelijkgestemde forumleden waar ik mee mijn aankopen deel die niet meer posten en het laeka niveau halen vanwege het belachelijke niveau van sommige hier die het steeds beter weten.
Veel plezier nog met de doorwinterde tussenkomsten en tips van sommige forumleden.
Ik ga nu een fleske champagne kraken want ODET staat op recordkoers. Benieuwd wat het maandag gaat geven met bollore en de turbo's erop.
Prettig eindejaar
Het heeft totaal geen zin meer om hier nog te posten. Telkens komt er wel 1 van onder zijn steen gekropen om te zeggen dat IWDA beter is. Ik lach met zulke rendementen dit jaar. Ik krijg al verschillende berichten van gelijkgestemde forumleden waar ik mee mijn aankopen deel die niet meer posten en het laeka niveau halen vanwege het belachelijke niveau van sommige hier die het steeds beter weten.
Veel plezier nog met de doorwinterde tussenkomsten en tips van sommige forumleden.
Ik ga nu een fleske champagne kraken want ODET staat op recordkoers. Benieuwd wat het maandag gaat geven met bollore en de turbo's erop.
Prettig eindejaar
- MeneerParmentier
- Full Member
- Contacteer:
Dat is dus wat ik er ook van vind. Een holding is voor mij niet veel meer dan een alternatieve juridische constructie voor een beleggingsfonds. Een goede holding, genre berkshire, probeert op een verantwoorde manier het spaargeld van de kleine aandeelhouders te loodsen. Een goede holding koop je 1x en houd je je hele leven bij.
Sommige van die obscure holdings die hier de revue passeren hebben totaal andere doelstellingen. Vaak zijn dat structuren die opgezet zijn om fiscaaltechnische redenen.
- MeneerParmentier
- Full Member
- Contacteer: