Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
Ik blijf erbij dat hun site op niets trekt, de info veel te beperkt is en het ongehoord is dat je je e-mail moet achterlaten eer je nog maar kan checken of je al dan niet in aanmerking komt voor Fiber ... Echt een schande !
Als het trouwens enkel Brussel is? waar je momenteel Fiber kan nemen, dat ze dat dan ook gewoon duidelijk vermelden.
Het gebrek aan onze 3 landstalen vind ik ook niet kunnen, is geen gigantische kost om een beetje te vertalen, op AliExpress kan ik in het Nederlands shoppen ...
Hun Fiber prijzen zijn gewoon waanzinnig laag, maar ik vrees ervoor dat tegen dat we deze gaan kunnen nemen dit niet meer het geval gaat zijn ... Gewoon een stunt, niets meer niets minder ...
Voor mij een totale NO GO !
Behalve dat het aandeel van Proximus blijft kelderen zie je ook dat het weinig op de markt veranderd, één kleine speler ( HEY ) die hun prijzen heeft verlaagd, één grote speler ( Orange ) die hun prijzen gaat verhogen; niet veel soeps dus op dat gebied.
Is ook logisch, die grote spelers verkopen voornamelijk packs en zolang Dogi geen internet of TV heeft gaat niemand die een pack heeft overstappen, zeker niet in dit land waar "overstappen" precies als verraad wordt aanzien ...
Ik geef ze alvast niet lang ...
Als het trouwens enkel Brussel is? waar je momenteel Fiber kan nemen, dat ze dat dan ook gewoon duidelijk vermelden.
Het gebrek aan onze 3 landstalen vind ik ook niet kunnen, is geen gigantische kost om een beetje te vertalen, op AliExpress kan ik in het Nederlands shoppen ...
Hun Fiber prijzen zijn gewoon waanzinnig laag, maar ik vrees ervoor dat tegen dat we deze gaan kunnen nemen dit niet meer het geval gaat zijn ... Gewoon een stunt, niets meer niets minder ...
Voor mij een totale NO GO !
Behalve dat het aandeel van Proximus blijft kelderen zie je ook dat het weinig op de markt veranderd, één kleine speler ( HEY ) die hun prijzen heeft verlaagd, één grote speler ( Orange ) die hun prijzen gaat verhogen; niet veel soeps dus op dat gebied.
Is ook logisch, die grote spelers verkopen voornamelijk packs en zolang Dogi geen internet of TV heeft gaat niemand die een pack heeft overstappen, zeker niet in dit land waar "overstappen" precies als verraad wordt aanzien ...
Ik geef ze alvast niet lang ...
Make Spaargids " Great Again ! "
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Een extra bedenking, is natuurlijk niet ( helemaal ) mogelijk daar Proximus een semi-staatsbedrijf is; maar was het met de huidige koers eigenlijk al niet goedkoper voor Digi om Proximus te kopen dan om een nieuw netwerk uit te rollen ??
Ik snap niet dat één van de grote spelers van onze buurlanden ze nog niet hebben opgekocht aan zo'n spotprijs ...
Ik snap niet dat één van de grote spelers van onze buurlanden ze nog niet hebben opgekocht aan zo'n spotprijs ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Je mag het nog iets kleiner zien. Ze hebben momenteel enkel fiber in de wijk Kuregem in Anderlecht.voorheenCP1234 schreef: ↑Vandaag 19:45 Ik blijf erbij dat hun site op niets trekt, de info veel te beperkt is en het ongehoord is dat je je e-mail moet achterlaten eer je nog maar kan checken of je al dan niet in aanmerking komt voor Fiber ... Echt een schande !
Als het trouwens enkel Brussel is? waar je momenteel Fiber kan nemen, dat ze dat dan ook gewoon duidelijk vermelden
Ze zitten al in andere Europese landen. Ze bouwen een eigen netwerk voor fiber en mobiele telefonie. Ze hebben een licentie gekocht (of gewonnen door het hoogste bod).voorheenCP1234 schreef: ↑Vandaag 19:45 Hun Fiber prijzen zijn gewoon waanzinnig laag, maar ik vrees ervoor dat tegen dat we deze gaan kunnen nemen dit niet meer het geval gaat zijn ... Gewoon een stunt, niets meer niets minder ...
Hou ze maar tegen of neem dat maar over.
Misschien ooit maar het zal niet voor direct zijn.
Ik denk dat ze hun uitgaven gaan controleren op een manier die we in België nog niet gezien hebben.
Niet alleen Roemeense werklui voor de antennes. Dat doen andere operatoren ook al.
We zijn nog maar een dag verder.. of 2 ? 3?voorheenCP1234 schreef: ↑Vandaag 19:45 Behalve dat het aandeel van Proximus blijft kelderen zie je ook dat het weinig op de markt veranderd, één kleine speler ( HEY ) die hun prijzen heeft verlaagd, één grote speler ( Orange ) die hun prijzen gaat verhogen; niet veel soeps dus op dat gebied.
Eer een operator, de naam waardig, reageert kijkt die eerst naar het effect op de markt, het eigen klantenbestand, ..
Die reageren niet echt direct.
Die ene prijsbreker HEY doet dat wel maar slechts vanaf 18 december.
Het is het B merk van Orange en dus één pot nat.
Die prijsverhoging van Orange gaat al eerder beslist zijn. De grote operatoren zijn als tankers. Een paar graden naar links of rechts kan.. maar een website veranderen bv lukt hen niet altijd op 3 maanden.
Tenzij mensen die eens rekenen wat hun pack maar kost als ze dat in losse onderdelen aankopen.voorheenCP1234 schreef: ↑Vandaag 19:45 Is ook logisch, die grote spelers verkopen voornamelijk packs en zolang Dogi geen internet of TV heeft gaat niemand die een pack heeft overstappen, zeker niet in dit land waar "overstappen" precies als verraad wordt aanzien ...
En die tot de vaststelling komen dat dat veel goedkoper is.
Ik heb net besteld voor een datakaartje. Scheelt me 6 euro per maand / 72 euro per jaar.
Ik heb wel schrik voor kinderziekten maar dat zien we morgen dan wel weer.
Veranderen van operator duurt niet lang.
Voor andere simkaarten kijk ik tijdens de solden in januari wel eens. Tegen die tijd gaan andere operatoren misschien een eerste stap zetten.
Proximus zal dat nog niet doen denk ik. Die hun promo's liggen waarschijnlijk al vast en daar wil niemand nog iets aan veranderen.
Misschien krijgen we stappen voorwaarts van base of mobile vikings.
Ik geef ze minstens 2 a 3 jaar. Op een week geven die niet op. Denk eraan dat die een netwerk uitrollen en dat dat niet op 3 jaar gedaan is. En dat dat niet opgelost is met 100 miljoen euro.
Digi wordt de Ryanair van de telecom. Dat heeft voor- en nadelen. En waarschijnlijk zijn ze er om te blijven.
Ik anders wel. Proximus is een bedrijf met een rotte naam in dit land. Na het merk Belgacom is Proximus een naam die iedereen als kak in de oren klinkt.voorheenCP1234 schreef: ↑Vandaag 20:54
1000 managers met een hoog loon, vaak lui, vaak onbekwaam,
Om dat allemaal te betalen heel veel diensten ge-outsourced aan spotgoedkope en onbekwame, onderbetaalde externe dienstverleners.
Zeer sterke concurrenten die zo goed als niet te overklassen zijn.
Een bedrijf waar alles zo vierkant draait als de blokjes van Lego.
Wie met gezond verstand neemt zoiets over... En wie in de sector zelf gelooft dat dat een goede koop kan zijn ?