Holdings
TIP
- MeneerParmentier
- Full Member
- Contacteer:
Re: Holdings
Als hij ze niet ondertussen al verkocht heeft, want enkel mensen die het waard zijn krijgen al zijn transacties te zien.
Nee, we zijn geen slechte verliezers, een proficiat aan Laeka is hier op zijn plaats!
Analisten hijsen holdings op favorietenpodium voor 2025
De Belgische analistenteams zetten liefst vijf holdings in hun top tien van Brusselse aandelen voor 2025. Sofina geniet de meeste kooptips, blijkt uit de halfjaarlijkse bevraging van De Tijd.
En de analisten kunnen het weten natuurlijk.
De Belgische analistenteams zetten liefst vijf holdings in hun top tien van Brusselse aandelen voor 2025. Sofina geniet de meeste kooptips, blijkt uit de halfjaarlijkse bevraging van De Tijd.
En de analisten kunnen het weten natuurlijk.
Laatst gewijzigd door karine op 14 december 2024, 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Welk zijn de andere, staan AvH en Brederode er ook bij?
Kinepolis is al jaren eerder een vastgoed conglomeraat / snack verkoper dan een cinema exploitant
Kinepolis is al jaren eerder een vastgoed conglomeraat / snack verkoper dan een cinema exploitant
Foutje van mij, er staan 5 holdings in hun top10.
1 Sofina
2. D’Ieteren
3. Aedifica
4. Kinepolis
5. Ackermans & van Haaren
6. Melexis
7. DEME
8. Syensqo
9. Brederode
10. Tubize
1 Sofina
2. D’Ieteren
3. Aedifica
4. Kinepolis
5. Ackermans & van Haaren
6. Melexis
7. DEME
8. Syensqo
9. Brederode
10. Tubize
Je moet eens naar het rendement kijken van de voorbije 10 - 15 jaar van deze Belgische kleppers. Via website Tradingview kun je ze allemaal in een mooi grafiekje steken, geeft meteen een zeer mooi beeld als je met een index vergelijkt. Nu, misschien kijken die analisten naar een andere grafiek hé.
In België zijn er weinig kleppers hé. Ik veronderstel dat die analisten ook deels gesponsord worden door de bedrijven.bryanv schreef: ↑Vandaag 17:27 Je moet eens naar het rendement kijken van de voorbije 10 - 15 jaar van deze Belgische kleppers. Via website Tradingview kun je ze allemaal in een mooi grafiekje steken, geeft meteen een zeer mooi beeld als je met een index vergelijkt. Nu, misschien kijken die analisten naar een andere grafiek hé.
Ik moet wel zeggen dat ik heel tevreden ben over mijn aankoop vorig jaar van Tubize wat wel een Belgische klepper(UCB) mag genoemd worden.