nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Maggie de Block was inderdaad héél héél erg.
Die verbrandde geen geld maar mondmaskers.
Die verbrandde geen geld maar mondmaskers.
Ik vind van wel. Het past misschien niet in je kraam.
Alleen hij die zonder zonden is moet met stenen gooien.
We verschillen van mening. Moet kunnen.
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik wacht nog steeds op de vrij heldere camerabeelden en getuigenissen die moeten aantonen dat Q tegen de combi zou hebben geplastGg70 schreef: ↑Gisteren 09:59Camerabeelden-getuigenissen zijn vrij helder. Quickie(de vernieuwer-verruimer)kan beter de eer aan zichzelf houden,maar hij blijft vasthouden aan macht-geld,zielig...xvsteep schreef: ↑Gisteren 08:37
Waar zijn de bewijzen dan dat hijzelf tegen die combi geplast heeft? Tot op heden heb ik deze niet gezien en heeft er niemand zijn verhaal ontkracht. Het is niet omdat je iets blijft herhalen en dat je zou willen dat iets waar is, dat het daarvoor ook waar is. Dit is de tactiek die Trump toepast en waar velen blijkbaar intrappen. Raar dat een linkse trol die tactiek nu blijkbaar overgenomen heeft.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
+1 … en die bewoordingenPopkwiskampioen schreef: ↑Gisteren 22:19Uw punt twee slaat nergens op.haelewyn schreef: ↑13 december 2024, 18:43
1. Nee, zo zat het niet in elkaar.
2. Dat was die periode waarin de rechtse meerderheid zonder veel grijze massa alles beter dacht te weten. De periode waar MVR voor zijn leven moest vrezen en waarin die militair met terroristische trekjes verafgood werd.
Dubieus tov het idee van die grijze massa : dat zal vast wel zijn.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid