nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Maggie de Block was inderdaad héél héél erg.
Die verbrandde geen geld maar mondmaskers.
Die verbrandde geen geld maar mondmaskers.
Ik vind van wel. Het past misschien niet in je kraam.
Alleen hij die zonder zonden is moet met stenen gooien.
We verschillen van mening. Moet kunnen.
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik wacht nog steeds op de vrij heldere camerabeelden en getuigenissen die moeten aantonen dat Q tegen de combi zou hebben geplastGg70 schreef: ↑Gisteren 09:59Camerabeelden-getuigenissen zijn vrij helder. Quickie(de vernieuwer-verruimer)kan beter de eer aan zichzelf houden,maar hij blijft vasthouden aan macht-geld,zielig...xvsteep schreef: ↑Gisteren 08:37
Waar zijn de bewijzen dan dat hijzelf tegen die combi geplast heeft? Tot op heden heb ik deze niet gezien en heeft er niemand zijn verhaal ontkracht. Het is niet omdat je iets blijft herhalen en dat je zou willen dat iets waar is, dat het daarvoor ook waar is. Dit is de tactiek die Trump toepast en waar velen blijkbaar intrappen. Raar dat een linkse trol die tactiek nu blijkbaar overgenomen heeft.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
+1 … en die bewoordingenPopkwiskampioen schreef: ↑Gisteren 22:19Uw punt twee slaat nergens op.haelewyn schreef: ↑13 december 2024, 18:43
1. Nee, zo zat het niet in elkaar.
2. Dat was die periode waarin de rechtse meerderheid zonder veel grijze massa alles beter dacht te weten. De periode waar MVR voor zijn leven moest vrezen en waarin die militair met terroristische trekjes verafgood werd.
Dubieus tov het idee van die grijze massa : dat zal vast wel zijn.
+1VincentVega schreef: ↑Vandaag 08:39Ik wacht nog steeds op de vrij heldere camerabeelden en getuigenissen die moeten aantonen dat Q tegen de combi zou hebben geplast
Het getuigt van de demagogie van sommigen. Er zijn geen beelden van Q die plast tegen een politiecombi, wel van één van zijn 'vrienden'. Maar voor sommigen is hij schuldig door associatie. Ik ben zeker geen voorstander van Q maar ben wel een absolute voorstander van eerlijkheid. Helaas merk ik dat dit de laatste jaren voor velen niet meer zo belangrijk is (en dit zowel in de politiek als in de maatschappij).
Ik ben ook al heel lang wachtende op meer toelichting van u omtrent een uitspraak van u waarover je niet verder op wilde ingaan :VincentVega schreef: ↑Vandaag 08:39Ik wacht nog steeds op de vrij heldere camerabeelden en getuigenissen die moeten aantonen dat Q tegen de combi zou hebben geplast
Maar je presteerde niet onder commando zeker ?KV schreef: ↑28 oktober 2024, 17:47Tja …. Onzin verkondigen over links (PvdA zelzate)VincentVega schreef: ↑28 oktober 2024, 15:32
Misschien toch beter wel doen. Anders zou de linkse woedende meute je wel eens kunnen komen afdreigen
Maar als dan gevraagd wordt naar feiten deze ochtend :
Is Vega ineens muisstil en ontwijkt hij subtiel de vraag …KV schreef: ↑28 oktober 2024, 08:13
Nu wordt het nog beter ... VincentVega gaat zich weer eens van zijn meest feitelijke kant laten zien....
Kan je eens een aantal voorbeelden geven van de teloorgang van Zelzate van de afgelopen jaren 6jaren onder dat Communistisch beleid ?
Niet verder terug gaan dan voor die 6jaar hé , want dan ga je inderdaad een immens brokkenparcours terugvinden .... Toen het VLD-NVA-CD&V aan het bestuur....
Benieuwd naar uw antwoorden nu
VincentVega schreef: ↑3 november 2024, 09:18PS: ik reageer niet zo goed “op commando”. Zeker niet onder dwang.
Misschien dat Gg70 dat bijgevolg ook niet doet ?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Dankzij Grok zijn er daar nu toch beelden van:VincentVega schreef: ↑13 december 2024, 13:01 Frank Vandenbroucke is dat niet de toenmalige voorzitter van de SPa ten tijde van de Agusta-smeergeldaffaire?
Was hij het niet die voorstelde om het (smeer)geld te verbranden?
Er staat ons wat te wachten met die AI ...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Dat is Gigi haar goed rechtKV schreef: ↑Vandaag 10:14Maar je presteerde niet onder commando zeker ?VincentVega schreef: ↑Vandaag 08:39
Ik wacht nog steeds op de vrij heldere camerabeelden en getuigenissen die moeten aantonen dat Q tegen de combi zou hebben geplastMisschien dat Gg70 dat bijgevolg ook niet doet ?VincentVega schreef: ↑3 november 2024, 09:18
PS: ik reageer niet zo goed “op commando”. Zeker niet onder dwang.
Maar het sterkt me in de overtuiging dat dergelijke beelden NIET bestaan